Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

841.bölüm..



ir--- abi,saat kaçta gideceksen.. haber ver.. ben seni getiririm..çiftliğe.. arabanı alırsın..
ben verirdim de, yarın ..öğlen, teyzeme gideceğim.. hanımlar toplantısı var.. 
tuğ--- ben gelirim.. .git sen.. teyzenler ,ziya.. nasıllar.. 
ir--- iyiler şükür.. ziya,gün sayıyor.. artık.. ama dili hiç durmuyor.. maşallahı var.. halama asılıyor,
halam da ona.. 
tu-- tuğ--- hah hah hah.. 
tuğ--- bak sennn... tuğrul paşayı unuttu mu,ziyayı görünce.. 
ir--- bilmiyoruz..  bir daha ,o konu hiç açılmadı.. yasinin meselesi,gündemdeydi.. 
tuğ--- iyi olur,inşallah.. yasin..çok acele, etmiş.. ziya ,beklediyse de.. emin adımlarla,ilerliyor.. 
tu--- evet.. daha dengeli ,kuruyorlar.. yuvayı.. figeni doğru dürüst tanımadı ki,yasin.. tepkisini
de,bilmiyor..doğal olarak.. şimdi de, kıvranıyor.. 
bulvara geldiğimizde.. 
ir--- abii.. evlendiğini..söylemiyoruz,tamam mı.. halam huylanmıştı da.. 
biz ,yok öyle birşey dedik.. yalan söylediğimizi, anlarsa.. kötü olur..  özellikle bana,olan 
güveni..sarsılmamalı.. 
tuğ--- demem,canım.. 
evlerinin önünde durdu,tuna.. biz indik.. o da park edecek.. 
zile bastım.. ayşe açtı.. 
apartman kapısını,itip .. içeri girince... 
ir--- iyi akşamlar ,ayşe.. 
ay--- size de, buyrun buyrun... 
tuğ--- (kısık sesle) ayşe hanım..merhaba..
ay--- merhaba,efendim... 
arkamızdan tuna da..yetişti bize.. 
üçümüz içeri girdik.. keki verdim ben.. 
ha--- kim geldi,ayşeee.. 
ir--- biz geldik hala.. 
ha--- kuzumm.. 
koridora gelince.. abimi gördü tabi..çok şaşırdı,sevindi..
ha--- aboooo... tuğrulll... oğlumm.. 
tuğ--- halaamm.. 
öpüştüler.. sarıldılar.. gözleri dolu dolu..birbirlerine bakarlarken.. 
tu--- bizi unuttu,irem.. 
ha--- unuturmuyum.. yavrumm.. ne iyi ettiniz.. geçin salona.. firuzeyle tülbent dikiyorduk.. 
dağınıklığımızın kusuruna bakmayın.. 
elini öptük bizde... 
tuğ--- evin hayırlı olsun, halacığım..elim boş geldim ama yarın telafi ederim.. 
ha---sağolasın.. sen geldin ya,oğul..hediye ye,ne gerek var...
salona bir öpüşme faslı ,daha yaşandı.. 
neyse oturduk.. 
nasılsınız,iyimisiniz dedik birbirimize.. erenleri,ufukla..mügeyi sordu hala.. abim de,anlattı. 
firuze hanıma.. gözünüz aydın dedi.. 
tülbentlere boncuklu işleri dikip.. üst üste koymuşlar..  bohçalar da, masanın üstüne sıralanmış..
iğne oyalı ,mevlit örtüsünü açıp... başıma örttüm... 
ir--- yasinin çeyizi mi, bunlar.. 
fig--- he kızım.. hazırlıyoruz.. yavaş yavaş.. ne kadar yakıştı sana.. senin olsun o.. 
ir---  firuze teyze,sağol da.. kimsenin kısmetine mani olmak istemem.. 
halaa, tunanın hiç bu tür çeyizi yoktu..niyee.. 
güldük... 
 çıkarıp, katladım.. örtüyü..
ha--- var yavrum.. ama sen ,duvak mevlidi yaptın mı ki.. getirip,dağıtayım..
ir--- hımm,haklısın.. yapmadım.. annem ,o kadar ısrar etti amaa..biliyorsun işte.. 
 kısmet olmadı bir türlü.. 
iki sene sonra ,yapsak olur mu... 
tuğ--- ay iremm.. ne, merak ediyorsun... çeyizi falan..
tunayı almışsın,daha ne ... boşver.. treni kaçırdın,sen... 
tuğ--- ir-- fi-- mu-- hah hah hah.. 
tu--- irem.. çok istiyorsan.. okutsana mevlit.. ne soruyorsun,gözünde kalmasın.. 
gözlerim dolu dolu.. baktım , tunaya.. " peki,hayatım.." dedim.. 
ayşe çayları ve keki getirince.. gözlerimi sildim,çabucak.. 
mu--- irem.. kek mi..getirdin.. yavrum.. 
ir--- evet halacığım.. 
ha,unutmadan..  yarın panjur için..  iki evin de..ölçüsünü..alacaklar.. 
 balkonu kapatmak istiyorsanız..  söyleyin.. adamlara.. 
başka bir eksiğiniz,var mı.. 
mu--- yok kızım,sağolun.. yasin buradayken ,gelselerdi keşke.. 
tu--- niye hala, yasin yoksa.. biz varız ,  söyle.. 
tuğ--- bana söyle, bana..kovalayana kadar, buradayım.. 
fi-- mu-- tu-- ir--- tuğ--- hah hah hah.. 
mu--- hiç kovalarmıyım..oğul.. ölçü almayı ,biz bilmeyiz.. istediğini,adamlara tarif ederdi dediydim.
tuğ--- onlar ne anlar,ben varım ya.. işim bu....endişelenme...  hallederim..  evi gezebilir miyim.. 
mu--- aa tabi.. gez.. 
tunayla beraber.. kalkıp.. salondan çıkınca... 
hala hemen "iremm..yanıma gel "dedi..
ir--- (fısıldadım.. )hala ,benden sorma.. o anlatır sana.. bunalmış da, ben çağırdım.. 
mu--- yazık kuzuma.. nasıl zayıflamış.. 
ir--- eti senin, kemiği benim derler ya.. bakarsın çaresine.. artık..