Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

840.bölüm..


ir--- (abimin de elini tuttum.. aralarında duruyorum)
 abi,karışmayım demiştim ama..  tuna sonuna kadar haklı... bize dediklerini duysaydın.. 
onun..tepkisini daha iyi anlardın,inan bana... ağza alınmayacak,ne iğrençlikler.. ne fantaziler.. 
dinledik.. hepsi ,senin ve ufuğun kurtulabilmesi içindi.. bir sürü insanın dinlemesi,
rezil olmamız bir yana... senin açından..sonucun, farklı olmasını beklerdim.. 
şimdi sen böyle .. 
"iyi mi acaba, merak ediyorum" diyince.. aynı kişiden mi bahsediyoruz,boşuna mı uğraştık  diye 
kuşkulandım... 
bence senin düşünmen gereken.. "hayatımın öncesi mi, sonrası mı ..önemli ",olmalı.. 
aylinle yeni bir hayat mı..
neslişahla sürünmek mi.. yada sen aylini istediğine,sevdiğine eminmisin.. 
 
tuğ--- seviyordum ama aylinle yollarımızı,ayırdık... artık barışmak gibi,bir durum da söz konusu değil.. bitti.. 
 
ir--- neyse ..seni,halama götürelim .. o,ne  gerekiyorsa yapar... 
bir haftada .cin gibi olursun..yani aklın netleşir demek istedim.. 
 
tuna , gülmesini bastırmaya çalışıyor..anladı beni.. 
 
tuğ--- niye gülüyor bu.. komik olan ne.. 
tu--- hah hah hah... 
ir--- ( bende güldüm) şişş tunaa.. suss.. 
tuğ--- bana da söyleyin.. 
 
ir--- giderken anlatırım.. (ikisine bakarak,ellerini birleştirdim.. ) 
bir daha böyle konuşmak yok..ağzınıza biber sürerim anladınız mı.. 
siz kardeşsiniz,akıllı çocuklar olun.. bakalım.. sarılın birbirinize.. 
 
tuğrul abim,sarıldı tunaya.. tuna da, ona.. gayet duygusal bir an.. yaşanıyor.. salonda.. 
 
ir--- tunaa.. abimi banyoya götür.. 
tuğ--- hiii, o ne demek.. 
 
ir--- tu-- hah hah hah.. 
 
ir--- ay abiii.. sinirim bozuldu ha...   traş olman için , makinayı versin..demek istedim.. 
tuğ--- hııı..birden duyunca.. eyvah dedim.. tuna ,tarz mı değiştirmiş.. 
tu--- hadi ordan.. yürüüü.. gir bakalım, banyoya... kıl yumağı seni.. 
 
tuğ--- tu--- ir--- hah hah hah... 
 
ben dağınıklığı toplarken..  alt kat, banyosunda ki.. traş takımlarını vermeye gitti..tuna da.. 
keke bakıyordum.. pişmiş mi,diye.. 
 
tuna fısıldayarak.. "iremm " diyince.. döndüm..arkama.. 
ir--- efendim..
 
yanıma geldi... 
tu--- hani kalacaktık.. 
ir--- (kaşlarımı çattım) ne diyorsun,tuna..   kalmayı çok istiyorsan.. geri geliriz..
abimi ,emin ellere bırakalım da... 
 
tu--- evet, gelelim.. 
ir--- ısrar niye,anlamadım.. çok mu,gerekli kalmamız.. 
 
tu--- hımm.. yarın,sabah ..erkenden,dua yapılacak..sezonu açıyoruz.. 
 kalacağız diye, olur demiştim.. 
beraber olmamız lazım.. 
ir--- iyi, tamam.. 
tu--- (imalı imalı, bakıp) kek için, krema da..yaptın mı.. 
 
keki fırından çıkarıp.. tezgaha koydum.. 
ir--- (gülerek) hayır yapmadım.. 
ben yarın öğlen,saadet teyzemlere gideceğim.. hep beraber ,olacağız yani.. 
keki de,onlar için yapmıştım ama.. bunu halama götürelim.. 
gelince.. yeniden pişiririm... kremayı yarın yaparım,olur mu.. 
 
tu--- (öptü yanağımı) tamam da, saadet teyzene gitmek için.. bu ne heves..
 
keki, tabağa ters çevirirken..anlattım kısaca.. 
 
ir---(gülerek)  hamam için.. belki zuhali razı ederiz,belli mi olur.. 
tu--- (gülümsedi) asla dediyse..ben  ihtimal , vermiyorum.. 
dikkat ettim..zuhal.. piknikte.. çadıra hiç girmedi ... 
 
ir--- ziya ,çadırı seviyorsa.. elbet,bir gün girecektir.. eli mahkum.. 
tu--- olabilir de,şimdi  hamama ikisi beraber giremeyeceğine göre.. umutlanma.. derim ben..
 
tunanın kulağına yaklaşıp.. " zuhal,çiftehanı görse...hamam fobisini .. yenerdi bence."
tu--ir-- hah hah hah..
 
tuğ--- öhhöö.. öhö.. gelebilir miyim.. 
 
döndük kapıya.. 
ir--- tabi ki.. 
tu--- gelsene abi.. sıhhatler olsun.. 
 
pırıl pırıl olmuuşşş..sakalları kesince.. bıyıksız da,hiç görmemiştim.. çok değişik görülüyor.. 
gençleşmiş, sanki..
 
içeri girince.. 
ir --- hıh,şöylee.. yüzün gözün açılmış.. bıyıksız da, yakışıklıymış abim.. 
 
uzanıp öptüm,yanağını.. 
tuğ--- sağol.. kokuya bak..tarçınlı ,kek mi yaptın.. irem.. 
ir--- evet.. çayla yeriz ,dedim.. içinde,cevizde var.. 
 
iki  parça kesip.. ağızlarına verdim,ikisinin de.. 
tuğ--- hımm.. nefis olmuş.. 
tu--- eline sağlık.. 
ir--- afiyet olsun.. şimdi söyleyin.. gidelim miii, çay mı demleyeyim.. 
 
tuğ--- siz bilirsiniz.. benim için fark etmez.. ama halam duyarsa.. bilemem.. 
tu--- gidelim gidelim.. sevinsin.. özlemişti.. 
ir--- iyi.. (tabağı elime aldım) buyrun,öyleyse.. 
 
salona  geçtik.. tuna da ısıtıcıyı,sobayı kapadı.. 
tu--- abii.. ufuk nerede, kalıyor.. gelince,aradın mı..sen.. 
tuğ--- erenlerde kalıyor.. aradım tabi..
 
ir--- ya gerçekten..   aylinle , sizz.. ayrıldınız mı.. 
tuğ-- hımm.. 
ir--- ama burada olduğunu..biliyor değil mi..
tuğ--- biliyor.. havaalanında karşılaştık.. ufuğu sordu.. erenlerde diyince, peki dedi.. size
selamı vardı.. 
tu-- ir-- as.. 
 
ir---abii.. kesinlikle.. bitti mi, yani.. inanamıyorum.. tekrar konuşsanız hı.. 
 
tuğ---  çok konuştuğumuza,inanabilirsin irem.. ama.. bitti..
  suçlu olabilirim ama aylin de bazı şeylerden,hiç ödün vermedi.. ben de,kabul edemedim.. 
 
ir--- hadi yaa.. tuh.. 
 
tu--- biz..önce seni,kendine getirelim.. uzak olunca daha iyi düşünürsün.. 
 arabana..benzini doldurayım.
 
tuğ--- boşver , beraber gidelim..  uğraşma şimdi.. 
tu--- sen bilirsin.. 
 
 
tunanın arabasına oturduk.. mis gibi,portakal çiçeklerinin kokusunu duyarak..
ağır ağır..toprak yoldan geçiyoruz... 
ana yola çıkınca.. hızlandı.. abim de, camı kapadı... 
 
tuğ--- yarın Mersine de, gitmek istiyorum.. özlemişim,buraları.. 
tu--- olur tabi.. nasıl istersen.. 


Hiç yorum yok: