Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

838.bölüm..


ir--- yasin, valla ben söylemedim.. abim,ziyadan beterdir.. haberin olsun... 
ya--- yaa.. ben söylediim.. tuh tuhh..yandım desene...
 
ya--- tu-- ir-- tuğ-- hah hah hah... 
 
tu--- yasin.. artık,ziyaya.. sitem etmez,canım .. 
ya--- aa, etmem tabi.. canım arkadaşım.. herşeyi söyleyebilir... müthişti.. bugün..
 
ir--- satarım derken ,doğru söylüyormuş ha..
ya--- evet.. hayran oldum.. 
 
tuğ--- boşuna 500 kişi içinden.. seçilmemiş.. laf ebesi.. 
tu-- laf ebeliği.. sadece,zuhale sökmüyor.. 
ya--- zuhal işi öğrenmiş..  ziya gibi, bir adama bile boyun eğdirmiş..dediğini yaptırıyor.. 
 
ir--- onlar beş aydır.. nişanlılar... dikkatini çekerim.. birbirlerini tanıma ve öğrenme için.. 
fırsatları oldu yani..
bilmem laf yerine ,ulaştı mı.. 
 
tuğ--- adrese teslim.. edildiii.. 
ya--- tu-- ir-- tuğ-- hah hah hah... 
 
tuğ--- tunaa.. irem, benimle telefonda ..konuşurken... birden ,sana öyle çok acıdım ki... 
 
gülerek.. 
tu--- bana mı, niye.. 
tuğ---  on dakika ,konuşmuşuzdur.. serseme çevirdi beni.. tokat yedim, resmen.. 
tu--- hah hah hah... 
 
ir--- (gülerek) zuhal,ziyaya kızıp.. birşeyler söylemiş..ziya mahvolmuştu.. 
yani,ben iyiyim yine..  zuhalin,seninle konuştuğunu düşündüm de..
.. tır çarpmış gibi ,olurdun... valla.. 
 
ya-- tu-- tuğ-- ir-- hah hah hah.. 
 
yemeğimi bitirip.. ağzımı sildim... 
ir--- sakalın olmasa, öpim de geçsin ..diyeceğim ama.. yer yok.. 
 
gülümsedi bana bakarak.. 
tuğ--- acı yanağımda, değil ama etkili olduğu kesin.. geceler beni,kaybetti.. 
 
ir--- gecelerin, seni arayacağını sanmam.. ama biz bulduk.. dimi.. 
tuğ--- hımm.. daha buldunuz denemez.. arada dolanıyorum... 
ir--- gel yanımıza.. bu tarafa,geç geç... 
 
ya--- tu-- ir-- tuğ-- hah hah hah... 
 
tunam.. sigara verdi.. içiyoruz.. 
ir--- yasin,ne zaman döneceksin.. annenlere ne dedin.. bilelim de,pot kırmayalım... 
 
ya--- hafta sonunu geçirip,öyle dönerim.. irem.. figeni görmeye gidiyorum ,diyecektim.. 
muazzez hanımla,annemin konuşmasını duyunca..vazgeçtim.. 
 
ir--- ne diyorlardı ki.. 
ya---  bu hafta sonunda... dini nikah kıydırmayı planlıyorlardı.. 
bana canı sıkılmış,zaten..razı olmaz
demek işime gelmedi.. ben gidiyorum,gelmeyecek de ..diyemedim.. Ankaraya gidiyorum,iş için..
figen, o yüzden gelmeyecek dedim... tuğrul abi,lütfen ağzından birşey kaçırma.. 
 
tuğ--- tamam yasin.. ama duysunlar sanki ,ne var.. nikahlanmışsın,daha ne.. 
sürprizz de..çık karşılarına.. ne bu, gizli saklı buluşmalar.. koca adamsın.. evlendik de..bitsin..
 
tu--- yada gelecek hafta figen geldiğinde.. size ,sürpriz nikah yapalım.. birde,nikah memuru ayarlarız.. 
ne dersin.. 
ya--- olurr.. 
 
ir---  nikah memuru.. galip bey olsun... 
tu--- yok ,o olmaz.. gülderen hanıma ,rica ederiz... 
ir--- hah hah hah.. 
 
ya--- o kim.. 
tu--- noter.. 
ya-- tu-- tuğ-- ir-- hah hah hah.. 
 
tuğ--- uzatmayın..bak,ben buradayken yapalım.. git,getir karını.. hafta sonunda.. baş-göz edelim sizi.. 
imza atılırken, kimseyi yaklaştırmayız.. masaya.. 
 
ir--- hıı,yasinn.. istanbuldan gelinlik yada kıyafet alın... öyleyse.. dikilme yetişmez.. 
 
ya--- ya ama hazırlanamadık ..kimseyi çağıramadık diye, bize çok kızarlar.. 
 
tuğ--- offf.. ne çok prosedür peşindesin.. sıra falan kalmamış... herkesin ne istediğini de,
boşvermişsin zaten.. kıymışsın nikahı.. 
figenin ailesi açısından ..şu dediğimiz işlemi,göstermelik olarak yapalım..oğlum,
zaman geçiyor..neyi bekliyorsun.. dükkanı tasfiye et,git karınla balayı yaşa.. 
yazında.. okul bitince.. yine yap ,düğününü.. 
amerikaya gittiğinde..çok geç olacak,tuğrul demişti dersin de..kıymeti kalmaz..dediğimi dinle.. 
fırsatı değerlendir.. 
 
ir--- bak bak bak.. neler de, bilirmiş.. fırsat ha.. 
 
tuğ--- (gülerek... ) bilirim de, kendime uygulayamadığımdan... başkaları faydalansın, istiyorum.. 
ya--- sağol, tuğrul abi.. gelirken.. başka kimleri getireyim.. 
 
tuğ---- hıh.. artık,gelmesi birşey değiştirmeyeceğine göre..çağırmanın da ,bir manası yok.. yasin..
sen karını getir,bizde evinizde.. hazırlık yapalım.. 
eş dost,ufak bir tören olsun.. sonra da, bir yerde eğleniriz..
 
ya--- tamam abi.. yalnız ,hazırlık yapmadan önce.. telefonumu bekleyin.. figenle konuşalım da..
 
tuğ--- allah allahhh,daha konuşacakmış..tut kolundan getir..oğlum..  bak,ben yapamıyorum.. 
 
ir--- abii,inanacak yaa... gaz vermesenee.. 
 
ya-- tu-- ir-- tuğ-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: