Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

836.bölüm..


ir--- bir gönüllü bulduk... menekşe sen,hamam da.. neler olduğunu biliyor musun.. 
üç bacının eline düştün mü,var yaa... mahvederler seni.. böyle durduklarına bakma sen.. 
çok fenalar çook... elleri , dilleri durmaz.. zevk için.. götürsünler seni de... 
 
zu--- ben annemden,görmemişim..hiç alışık değilim.. ama diğer teyzelerimin maşallahı var.. 
 
me--- hadi yaa..yok öyleyse..istemem... 
 
ha--- zuhall.. elbiseni giy de, gel hadi.. 
zu--- giymeyim de, askıyla getireyim..  çamaşır,çorap ..değiştirmeyin bana..şimdi.. 
ir--- giy len.. muradımız olsun.. 
zu--- her muradınızı ,ben mi yapacağım ya..  
 
se-- ne-- sa-- me--ela-- ir-- zu-- ha-- hah hah hah..
 
sa--- kurban olurum ,verene.. kara gözünüzü ,severim sizinnn... 
bir de, oğlun olur.. adını murat koyarsın.. inşallah.. 
ziya da, uçar sevincinden.. 
 
ne--- hayırlısı olsun..  
ir--- ben de severim de.. ama sizin kadar, erkek çocuğa düşkün .. sülale görmedim.... ergün,ali,nuri..ertan. yıldız teyzemin üç oğlu..
 neyinize yetmiyor.. rahat bırakın,onun kızı olacak.. zuhal diledi.. 
 
sa--- kaderleri güzel olsun.. dileğim de,abla olacak vay.. nermin öyle güzel ki.. 
 
ne--- güzel de, ergünümün üstüne.. güzel çocuk tanımam.. maşallah.. 
seveceğiz diye, kavga ederdik.. erol,yıldız ..ben.. ablam.. çıldırırdık.. 
o da, hiç üzmedi bizi.. allah iyi hanıma düşürsün de,yüzü gülsün yavrumun.. 
 
amin dedik.. 
zuhal de, içeri gitti... elbisesini..giyecek 
 
ben,hayal abla.. menekşe.. ela.. tabakları ,bardakları..kaldırdık... 
 bende, bulaşıkları yıkayıverdim.. 
 
zu--- kızlarrr.. neredesiniz... 
 
salona girdik..
kırmızı renkte.. kolsuz.. u yaka.. kulplu.. vücuda oturan.. dümdüz bir elbise.. saçını topuz yapmış.. 
ince çoraplar... kırmızı kumaştan, topuklu  ayakkabıları.. kırmızı rujuyla.. muhteşem olmuş.. 
 
ir--- bu senmisin ,zuhalll... 
me---  harika olmuşsun.. 
ela--- sevim teyzee.. sen mi diktin bunu... 
 
se--- hım.. zuhal, hazırladı.. ben de, diktim.. kumaş ipek olunca.. zor oldu..ama.. 
 
ne--- çok yakışmış.. yiğenime... maşallah.. ablaaa.. çal hadi.. 
zu--- sağolun.. hanımlar.. nerminim ,oynamak mı istiyorsun... bu muradınızı yapabilirim..
gençler oturmayın... 
 
menekşe oda kapısını kapadı, çocuklar uyanmasın diye..
 
saadet teyzem tepsiyi, darbuka gibi .. çalıyor.. bende, zılgıt çekiyorum ara ara... 
 
ne--- darısı kınana, düğününe.. duvağına olsun.. gülümm.. 
zu--- sağol teyzemm... 
 
sevim teyzem alkışlıyor.. saadet çalıyor.. bizde hepimiz.. oynuyoruz..
 
 annemle , zuhalle.. hayal ablayla.. karşılıklı göbek attık.. 
menekşenin de,sesi çok güzelmiş... 
hem oynadı, hem söyledi... ela da, uydu bize... 
döktürdük..yani... 
 
me--- ela neşede,içimiz karardı.. biz birdaha buraya gelelim.. 
se-- ne-- sa-- me--ela-- ir-- zu-- ha-- hah hah hah..
 
gözüm saate takılınca.. 
ir--- hiii, saat  7 olmuşşşş... ... ay geciktim benn... 
 
çabuk çabuk.. öptüm herkesi... 
ertanın gofretlerini verdim... 
se--- nereye gidiyorsun,irem.. tuna gelsin.. 
ir--- gelemez ki teyzem.. çiftlikte.. 
 
ne--- geç oldu.. ara da.. baban götürsün.. 
ir--- daha neler.. hadi hadi, yarın görüşürüz.. byy.. 
 
 
tabağa pasta doldurmuş.. arkamdan yetişip.. arabaya binerken.. elime tutuşturdu... 
 
ir--- zuhal, gerek yok.. anacığım.. sen,üşüyeceksin.. böyle..
 
zu--- konuşmada al..tuna yesin..sevaptır.. hah hah hah..gidince.. telefon et .. 
 
ir--- zuhalll ,. ziyalaşma... 
 
arabayı çalıştırdım.. 
 
ir---   siz gelsenize.. çiftliğe.. 
zu--- gelemeyiz.. başka planlar var.. 
 
ir--- hadiiii... 
zu--- sun sineması.. 9 seansına, gideceğiz... dördümüz,siz gelin..  
 
ir---söz vermiyorum..bakarız. hoşçakal.. 
 
hareket ederken.. ziya döndü sokağa... 
 
ir--- ziya.. seni böyle görünce..şaşı olacak... hah hah hah... 
zu--- ne yapayım.. mecburen görecek.. kaçacak halim ,yok ya... 
 
park edip ,indi.. 
 
zi--- merhabaaa.. 
ir---zu--- merhaba.. 
 
zuhalin yanına gelip.. "zuhalimmm " dedi.. 
sonra da, bana dönüp.. 
zi--- irem gidiyordun,herhalde.. tutmayalım seni.. 
 
ir-- zu-- zi--- hah hah hah... 
ir--- sana inat gitmezdim ama tuna bekliyor.. hemm yukarısı kalabalık.. bilmem anlatabildim mi.. 
 
zuhalin beline ,koydu kolunu... 
zi--- (gülerek) sen ,dert etme.. bizi.. tunaya selam söyle... 
ir--- as.. zuhal,ziyaya anlat.. byy.. 

Hiç yorum yok: