Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

835.bölüm..


zu--- yine ne diyor.. muzur teyzem..sen elçilik görevinden istifa et ,bence..bana direk söylesin..
 
sa--- takılıyor sana.. kızma zuhall.. evlenince.. kimle uğraşacağız... bilmem..
birer birer ,uçuyorsunuz yuvadan... darısı hayalime olsun...  uhuu.. 
 
se--- saadettt ağlama.... uhhhuuuu.. 
ir--- hadi anne.. sıra sende.. 
ne--- dalga geçme kız.. uhuuu.. 
 
me--ela-- ir-- hah hah hah... 
ir--- oy kıyamam benn.. kız zuhal.. sen uyma bari..sulu gözlülere... 
 
zuhal,gözünü silerek.. "git len.. "
ir--- yaaa,ağlatmayın beni.. uhuuuu.. 
 
hepimiz.. deli gibi ağlıyoruz ..menekşeyle,ela da katıldılar bize... 
 
sa--- bizi, bir gören olsa..deli der herhalde... abla, nermin susun.. 
 zuhall..  yerim seni.. bakır tepsiyi getir ,bana çabuk..
 
ir--- yuh teyze.. tepside mi ,yiyeceksin kızı... hem, sen niye yiyorsun..anlamadım ki.. 
 
se-- ne-- sa-- me--ela-- ir-- zu-- ha-- hah hah hah... 
 
se--- kızlar kocalarınızı çağırın.. akşam beraber yiyelim..yemeği.. allah ne verdiyse... 
sa--- bugün olmasın abla.. arifim üşütür.. havalar ısınsın da.. terasa geliriz... ama zuhal olmaz ,o başka... uhuuuu... 
ir--- allah aşkına ağlama ya,teyze... zuhalin evine gideriz.. ne var.. 
 
ne--- bir karışlardı vay.. zuhallll..  evlenme kız... 
 
me--- ben dedim teyze.. inatla..evleneceğim,diyor... 
 
se-- ne-- sa-- me--ela-- ir-- zu-- ha-- hah hah hah..
 
zu--- nerminim.. eniştemle..ağaç tepelerinde, geziyormuşsunuz.. ağzımı ,açtırma şimdi.. 
 
sa--- ahmet .."gel,sana dut toplayacağım" diye diye... kandırdı bunu..
 
se-- ne-- sa-- me--ela-- ir-- zu-- ha-- hah hah hah..
 
ne--- abla ne zaman yıkanacak,çeyizler.. 
se--- önümüzdeki hafta diyorum, nermin.. 
 
sa--- ablaa.. bendekileri yıkadım,ütüledim.. misler gibi.. bohçasına da,koydum..
yorganlara geçecek sadece... hazır hepsi.. kapaklarına da,ilik açtı.. hayalim.. 
zuhal bacım, yorulmasın dedi...
 
se--- sağol saadet.. 
ne--- haber ver,ha.. el elden yapalım.. düğme,kurdale aldın mı.. 
se--- düğmeyle ..ince kurdaleyi ,aldım da.. bel için olanı, almadım daha.. yoktu yani.. 
ne--- alma öyleyse.. bende var.. getiririm.. 
se--- kınalık keseleri .. örtüsü.. var mı, kızımın.. 
 
se--- var.. dağıtılacakların da.. boncukları ,dikildi.. 
kayınvalide bohçasında.. eksik var sadece.. diğerleri de tamam... 
 
ne--- elbiselik kumaşını koymuşsun..diktirsin,suzan hanım..
bu telaşın içinde..onu da dikmeyiver abla... 
 
se--- olmaz.. geldiklerinde.. dikerim hemen.. 
 
sa--- kınada, duvakta.. ne giyecek kızım..
 
se--- diktim kınada giyeceğini.. 
duvakta giyeceğini de.. Ankarada ki ,terzi dikiyor... 
ne--- zuhalll .. getir de, görelim... elbiseni.. 
 
zuhal .. mutfaktan çıktı.. " getiririm teyze " diyerek.. 
tepsiyi.. teyzeme uzatırken de...  çok yaklaşmıyor...
 
sa--- zuhal, ne oldu anam.. 
zu--- korktum teyze..önlem alıyorum..
 
se-- ne-- sa-- me--ela-- ir-- zu-- ha-- hah hah hah..
 
 
ne---  gönlümüze göre ,kız evlendirmesini ..sende yapacağız.. zuhal.. 
davullu zurnalı ..çeyizini ..hamamını.. kınanı.. tam tekmil ,yapmak benden.. . 
elimizde büyüdünüz.. bizimde,muradımız olsun ... 
 
sa--- he.. anam.. gözümüzde kaldı.. herşeyi sende uygulayacağız.. yıldız da gelecek.. hamam faslına... 
 
bayılıyoruz güleceğiz diye... 
 
zu--- hiç şansınız yok,asla aslaaaa..gitmem.. kurban olarak.. beni geçin.. bak,hayal abla var...sırada..  hülyayla,iremi götürün siz..
 
sa--- olmazz..  sen dururken, evlilerle uğraşamayız.. 
zu--- hııı.. bende öyle diyordum.. 
hadi irem ,kendisi bile anlamadan evlendi ama.. hülyayı ,niye götürmediniz hamama... 
 
ne--- (içini çekerek) saadet ablam ,sağolsun.. kızı paketleyip.. yolladı.. fırsat mı verdi.. 
güya,benden kaçırıyor ya...  ahmet engellemese ,görürdü ama.. 
neyse..  bundan sonrası ,iyi olsun bari... 
 
me--- ay nolur,gidelim ... çok eğlenceli,olacağa benziyor.. 
 
se-- ne-- sa-- me--ela-- ir-- zu-- ha-- hah hah hah..
 


Hiç yorum yok: