Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

832.bölüm..


tu--- (güldü) ziya gerçekten,çok uyanık.. tam ,pazarlamacı..  ticaret ,zekası var..
adamın telaşından da.. alıcı olduğunu.. belliydi.. 
 
ir--- hah hah hah.. 
 
tu--- "fiyatta..biraz indirim yapsanız, hepsini alırdım "dedi.. yasin ağzını açamadan.. 
"ben de,hepsine talibim,.. beğendim , almak istiyorum " dedim.
 
ir---  siz ,az değilsiniz ha...  
 
tu--- (gülerek..)  e herhalde.. yani..  açık artırma, yaptık adamla.. ziya da ,ortalığı kızdırıyor.. 
neyse.. fiyat epeyce yükselince.. ben çekiliverdim..ihale ona kaldı.. 
 
tu-- ir-- hah hah hah... 
 
ir--- sizi görmek isterdim, yasin memnun olmuştur.. 
 
tu--- olmaz mı,hiç.. peşin parayı aldı.. mal yüklüyordur,şimdi..  
ikimiz beraber,mağazaya çıktık..  zil takıp oynayacaktı ,neredeyse.. 
yasin,ana parasını kurtarmanın derdinde.. ya..
ziya, gelmeden aramış.. fiyat almak,için.. 
sınır bu diyerek.. piyasa şartlarından ,çok aşağıda bir rakam söylemiş,yasin de... 
ziya da," getireceğim adam toptancı, benim söylediğim fiyattan.. geri adım atma "demiş..
yasin" kar bile ettim, adamı nasıl tavlamış.. şaşırdım" diyordu.. 
 "başka müşterilerde var.. alacaksan.. acele edelim "diyormuş devamlı.. 
bende gidince.. tam oldu..  
.. elinde kalan diğer parçaları  da.. yurda,ben alıyorum  dedim.. yasin rahatladı.. işte böyle..hayatım.. 
şimdi sıra sende.. anlat bakalım... 
 
yemeklerimizi yerken.. 
bende.. geceden,sabahtan.. ve gökhan beyle , konuşmamızdan bahsederek.. .. 
deryayı hiç söylemeden.. " kahveyi içip.. gitti " dedim.. 
 
tu--- başka bir söz yada ima olmadığına emin misin.. 
ir--- eveet.. 
tu--- ben mi,yanıldım yani.. 
 
ir--- valla öyle görülüyor.. hayatım.. 
gayet terbiyeliydi.. mesafeyi korudum bende.. 
niyeti değişik olsa bile...  benden hayır gelmeyeceğini ,anlamıştır..
tu--- peki.. öyle olmasını ,umuyorum.. .. 
 
ir--- şimdi,onu bırak da.. zuhale ne ceza vereceğimi ,düşünüyorum ben.. 
tu--- hah hah hah.. demek sana vurdu ha.. 
 
ir--- hemde nasıl.. tunaya,şikayet edeceğim demesem.. bırakmıyordu..cadı.. 
tu--- hımm,senin dediklerin de.. kışkırtmış olamaz mı.. zuhali.. 
 
ir--- aaa.. tarafını iyi seç,tuna kara.. 
tu--- hah hah hah... 
 
*********
 
yemekten sonra.. büronun önüne geldik, arabayla... 
 
ir--- gel kahve ,içireyim sana... oturmak da.. güçlük çekiyorum ama... 
tu--- (gülerek) acının azaltmak için,yardımcı olmak isterdim   ama derse yetişmem lazım... 
kahve alacağım olsun.. 
 
ir--- peki,canım.. hoşçakal...  akşam çiftliğe gelirim..  
tu--- tamam.. dikkatli ol... 
 
indim.. hala gitmeyince.. 
ir--- tuna.. git sen.. tatlı alacağım.. 
tu--- (güldü.. ) akşam ,bana da getirmeyi unutma.. 
 
gülümsedim.. "  başım ,gözüm üstüne ağam.. dondurma sade mi,olsun.. " 
 
tu--- hah hah hah.. 
 
***
o hareket edince.. 
pastaneye girip,iki tepsi.. tatlı siparişi verirken,oyalandım biraz.. 
istediğimi,ustaya anlatmam gerekti de...   akşama doğru ,hazır olurmuş.. tamam diyip,
 bir kilo da.. havuç dilimi aldım.. 
 
elimde kutuyla,büroya çıktığımda.. zuhal açtı kapıyı..
 az önce gelmiş o da..  
sarılıp,öpüştük.. bana kocaman bir buket.. papatya... getirmiş..
vazoya koydu,songül de... 
 
tatlı ve kahvelerimiz gelinceye kadar... konuştuk.. 
ir--- ne oldu, vicdanın kabul etmedi de..bana  özür için çiçek mi aldın.. 
zu--- hıhh.. ne özürü bekliyorsun ki.. yaptığım ,sana az bile .. çiçeğe,başka bir anlam yükleme.. çok güzeldi,
aldım.. 
gülerek..sigara verdim... ikimizde yaktık.. 
 
ir--- damatlığı aldınız mı.. 
zu--- (gülerek) aldık.. pantolonun paçası yapılacaktı.. onu almaya geldim,bende.. 
ir--- niye güldün.. 
 
 

Hiç yorum yok: