Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

830.bölüm..


derya girdi..
de--- efendim.. 
ir--- kapıyı kapat,gel otur... 
 
dediklerimi yapıp.. karşıma oturdu.. 
 
ir--- neden ,müdahale ettin..  kapı açık,ne dediğimizi duyuyorsunuz.. 
herhangi bir terbiyesizliği olmadı.. hem.. ben .. büromda ,kendimi koruyamaz mıyım.. sanıyorsun..
o kadar acizmiyim.. kovsan daha iyiydi.. çok ayıp ettin.. 
dalga geçer gibi, misafirperverliğiniz için sağolun dedi.. 
senden ,böyle bir davranış beklemediğim için..bende,çok şaşırdım...
tuna yada vahide hanım ..git müdahale et mi,dediler.. neler oluyor.. anlat bana...
 
derya başını eğip.. " afedersiniz , ben tehlikeli gördüm..o müfettişi.. tamamen ,kendi kararımdı..
isterseniz.. işime son verebilirsiniz"
 
ir---  işine mal olabileceğini ,bile bile.. böyle bir karar ,alabiliyorsan.. tehlike olarak,gördüğün
 nedir.. açıkla bana.. 
 
de-- siz yokken.. geldiğinde ki,tavırlarından.. huylanmıştım.. araştırdım,yine kendi kararımdı..tabi
 
ir---  ne.. nasıl? sen, resmi görevli bir insanın.. hangi bilgilerine ,ulaşabilirsin ki.. 
 
de-- ............................ 
ir--- konuş derya.. sinirleniyorum..
 
de--- isterseniz beni,kovun.. ama söyleyemem.. sadece ,öğrendiğimi aktarabilirim.. 
gökhan tercan.. hakkındaki " görevi kötüye kullanmak, belgede sahtecilik.. şantaj "
iddiaları ispatlanamadığı  için.. müfettişlik yapabiliyormuş.. kaynağım ,gayet sağlam.. 
resmi de.. gelmemişti.. öğrenciliğinizle ilgili ,soru sorduğunu duyunca..
- neler yaşadığınızdan ..vahide hanım biraz bahsetmişti de -
size bir fenalık yapamasın ,istedim.. 
 
tam o sırada.. tuna kapıyı tıklatıp ,açmaz mı.. 
 
tu--- gelebilir miyim...
ir---  elbette,buyur... 
 
derya kurtuldu.. tabi.. "izninizle" diyip.. çıktı .. 
 
tu--- yüzün tuhaf, nerede.. gökhan beyimiz.. bir şey mi,oldu.. 
 
gülümsemeye çalışarak... ayağa kalktım...  
ir--- ne olabilir ki,içti kahvesini.. gitti.. 
 
çantamı ,omuzuma alıp.. tunanın ,elini tuttum.. 
ir--- gidelim mi.. 
tu--- iyi, gidelim.. 
 
bürodan çıkarken.. 
ir--- sen,in.. tuna.. vahide hanıma birşey.. söyleyeceğim.. 
tu--- gizli mi..kadın,arkamızda..söylesene.. 
 
ir--- ( gülerek) evet.. çokkk gizli.. 
tu--- bekliyorum... 
 
vahide hanımı,kolundan tutup.. odama girdirdim... 
va--- irem hanımm.. 
 
ir--- (kısık sesle..) deryanın..bilgisayarından.. nerelere girdiğini,kontrol et..
telefon fatura dökümünden.. kimlerle
konuştuğuna bak..  bilmek istiyorum.. sessizce izle.. biraz gecikebilirim.. balcalıya gidiyoruz.. 
 
va--- neden kuşkulandığınızı anlamadım.. derya ,mükemmel bir eleman.. olmanın ötesinde..
saygılı,dost ..arkadaş..ve sizi çok seviyor.. 
ne bir yere giriyor,pc den.. ne telefonla konuşuyor... benim ekranımdan ,herşey görülüyor zaten.. 
tüm telefonlara ,ben bakıyorum.. 
o ön muhasebe ve iletişim kayıtlarını tutuyor..dosyalıyor.. 
yazışmalar ve davetlerle ilgileniyor..
parayla da,hiç işi yok.. 
şu,erkek meselesi yüzünden..  benimle  ,bankaya bile gelmiyor.. 
kasa bende, para bende .. banka cüzdanları bende.... şifreyi bile bilmiyor.. 
başka ne kaldı ki.. gece evine,gündüz buraya..
 görüyorum ,hatta beraber geliyoruz .. yani.. ben kefilim ona.. 
 
ir--- bilmiyorum ama birşey var.. lütfen,dikkatli ol..
 hıı, benim ..öğrenciyken yaşadıklarımı ,acılarımızı.. bebeğimi kaybettiğimi...falan..
 sen mi, anlattın deryaya... 
 
va--- yooo.. okuduğunuzu ama bıraktığınızı ,söylemiş olabilirim... 
 
ir--- anladım,bu konu ..ikimizin arasında kalsın.. tuna bile bilmeyecek.. çaktırma sakın.. hoşçakal... 
va--- peki... güle güle... 

Hiç yorum yok: