Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

829.bölüm..


evde büroyu arayıp... geleceğimi..haber verdim... 
duş alıp.. çabuk çabuk hazırlandım.. saçımı bile kurutamadım da,topuz yaptım... 
 
büroya geldiğimde,nedim bey de.. gelmişti.. vakıf için..imzayı attım.. sonra birsürü işlem için..
beraber dışarıya çıktık.. onları halledip,bankadan parayı yeni hesaba transfer ettim.. 
milyon dolar,yerini buldu.. 
diğer talimatları da, verdim..  umut vakfı ,hayata geçmiş oldu... 
 
nedim bey,kemal beyin yanına gidip.. bilgi verecekti,ben de büroya döndüm...
 
****
 
öğlen saati..  
işlere gömülmüşken..  kapıyı tıklatılınca başımı kaldırdım..  
ir--- buyur vahide hanım.. 
va--- irem hanım.. gökhan tercan.. geldiler.. 
 
ir--- kimm.. 
va--- müfettiş,gökhan tercan.. ziyaretinize gelmişler ,efendim...
ir--- peki, buyursun...
(işaretle.. kapıyı açık bırak , dedim..başını salladı...)
 
ayağa kalktım... karşılamak için... 
gökhan bey..gayet şık ve nazik bir şekilde..içeri girdi.. tokalaştık.. 
 
ir--- buyrun, hoşgeldiniz.. 
gö--- hoşbuldum.. nasılsınız.. 
ir--- teşekkür ederim... 
 
yerime oturdum.. o da.. masanın önündeki koltuğa oturunca.. 
ir--- ne ikram edebilirim.. sayın tercan.. 
gö--- kahve olabilir.. 
 
vahide hanım duyunca.. kapıyı açık bırakıp.. gitti.. 
 
ir--- ziyaretiniz resmi ise.. müşavirimize yönlendireyim. sizi.. 
gö--- hayır,değil..  
(sigara uzatınca.. " değiştirmeyim " diyerek almadım.. kendisi alıp, yaktı) 
 
gö--- incelemeniz ,daha sonra yapılacak.. tamamen ,ziyaret amaçlı geldim.. 
 
önümde duran ,dosyaları kapatıp.. kenara koydum.. 
ir---ben yokken   de.. gelmişsiniz .. 
her mükellefe ,iki kere zaman ayırabilmeniz  ilginç.. 
yeniden gelebileceğinizi, beklemiyordum.. doğrusu.. 
 
gö--- (gülümsedi) yardımcınız da ,aynı sizin gibi..tepki verdi..  resmi görevli olabiliriz ama 
bu bizim hep yaptığımız ,bir uygulamadır.. 
daha önce ,kimsenin gelmemesi anormal bence..
herşeye iş bazında bakmayıp..insani ilişkilere de,önem vermek gerekir..
hem siz herhangi bir mükellef değilsiniz.. 
 
ir---  elbette,burada da ..resmi görevli arkadaşların ,ziyaretleri olur ..  
ama biz "yok " denildiği halde ..ısrar edilmesine alışık değiliz.. yardımcım da..
isteğim doğrultusunda.. hareket etmiş.. 
 
kahvelerimiz geldiğinde.. 
telefon çalınca.. "vahide hanım..neden bağladı ki", diye  düşündüm.. 
"pardon" dedikten sonra da.. açtım.. 
 
ir--- buyrun.. 
tu--- aşkıımm.. 
öğlen vakti.. niye sen açmadın ki.. boş bulunup, vahide hanıma
" canıımm" dedirtiyorsun bana...
 
ir--- (gülümsedim) merhaba.. teşekkür ederim.. çalışıyordum.. siz nasılsınız.. 
 
tu---hıı, yanındakini.. gönder ,geliyorum.. balcalı da.. yurt için bina varmış.. gidip, bakalım..
 
ir--- malesef..mümkün değil.. sizi sonra arayalım.. isterseniz.. 
 
tu--- iremm.. kim var.. söylesene.. 
ir--- şu an,  ..uygun değilim.. 
yardımcımdan, randevu tarihi alırsınız.. bağlıyorum..iyi günler.. 
 
tu--- irem dur.. müfettiş mi, geldi.. 
ir--- evet.. 
tu--- ........................... tamam.. kapa..  
 
kapattım.. 
 
gö--- galip bey ile nereden tanışıyorsunuz.. 
ir---  o gün "hocam" diye ,hitap etmiştim.. anlamış olmanız ,lazım yani...
gö--- galip bey,okutman..herkes "hocam" diyebilir.. 
 
ir--- haklısınız tabi.. ama elinizde imkanlarınız var..  sorsanızda ,özgeçmişimi öğrenirdiniz zaten.. 
gizli bir yanımız yok.. bir dönem ..galip bey ve eşinin..öğrencisiydim..  
 
derya kapıya gelince..
ir--- efendim derya... 
de--- pardon.. misafiriniz var ama.. saat  13:00 de ki.. randevumu hatırlat demiştiniz.. 
ir--- tamam derya.. sağol.. 
 
gö--- ( cin gibi.. anlamaz mı.. yamuk yamuk gülümsedi )
ben kalkayım,öyleyse.. kahve ve misafirperverliğiniz için, teşekkür ederim.. 
 
ir--- kusura bakmayın.. işler, beklemiyor.. 
 
kalktı ayağa.. bende yolcu etmek için, kalktım tabi.. 
 
odamdan çıkarken..
gö--- iyi günler,irem hanım... 
ir--- size de, sayın tercan.. 
 
dış, kapıyı  açtım.. 
başıyla selam verdi,hafifçe.. bende karşılık verdim... 
merdivenleri inerken de... kapadım, yavaşça..
 
ir--- deryaaa.. gel.. 
odama girdim.. sinirli sinirli... yerime geçip.. bir sigara yaktım.. kahvem de buz gibi olmuş.. 
 

Hiç yorum yok: