Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

825.bölüm..


zi--- iremm.. 
ir--- nee.. senin için ,uğraşıyorum burada.. 
zu--- kız sus.. deli.. 
 
ziya ,elinde salça kavanozuyla yaklaşınca... 
 
ir--- hıı.. borcum nedir.. ziya.. 
zi--- çok konuşmazsan.. ödeşiriz.. 
 
arabaya koydu.. 
yasin oturmuştu .. tuna da arabayı çalıştırıp.. yanımıza geldi.. 
 
zi--- hadi görüşürüz.. iyi geceler size... 
tu--- iyi geceler ,ziya sağol... 
zi--- sizde sağolun.. sayenizde,dinlendik... 
 irem, zuhali bıraksan da gitsek diyorum... 
 
ir----sen otur.. gönderirim.. birazdan..
zi--- abiii.. 
tu--- hah hah hah... 
 
ir--- birşey söyleyeceğim yaa.. ne bakıyorsunuz... gidin siz.. 
 
onlar ,söylene söylene ..arabalara bindiler... 
 
zu---  irem.. şaşırdın mı.. ne yapmaya çalışıyorsun.. 
 
ir--- hiç birşey.. ziya az ısrar etse, leyla kıvamına gireceksin zaten.. 
 zu-- hah hah hah.. çok yanılıyorsun.. 
 
ir--- ben, figenin numarasını isteyecektim senden.. 
yarın .. vahide hanıma yazdır, olur mu.. yasinden istemek işime gelmiyor.. 
birde ben konuşayım şununla.. yasin çok üzülmüş.. devasa projeyi.. elinin tersiyle
iter diye, korkuyorum.. hayatları kurtulacak,maddi imkana sahip olacaklar.. figenin..haberi yok.
 
zu--- tamam veririm de.. yine ,yanılıyorsun..
densiz yasin , kızı havaalanında karşılamış.. arabanın içinde -- doğru dürüst anlatmadan..-
o kadar ,umut verdikten sonra pat diye "ben gelmicem seninle,tek başına gidersin" demiş.. 
önce derdini anlat dimi, nedeni bilsin.
 
figen de kullanılmış , ekilmiş gibi hissedince.. ağzına ne gelirse söylemiş... 
yasin de,sinirlenmiş.. tabi.. çok bağırmış ,kırmış kızı.. kavga etmişler,gelir gelmez..
Osmaniyeye götür beni,gelmeyeceğim bir daha ..demiş.. hafta sonunu ayrı geçirmişler yani.. 
 
pazar gecesi ,firuze hanıma..figen tek başına gelip.. ailemi özlemiştim,kusura bakmayın demiş..
yasin bey,şaşırmış hatta.. havaalanına gitmek için ,beraber çıkmışlar evden..
yasin,ısrar etse de.. figen arabasına binmeyip,taksiyle gitmiş.. 
 o da,imkanların farkında.. üzüldüğü başka,anladın mı..  çaktırma da.. "acele ederek..hata yaptım sanırım..
boşanmayı düşünüyorum"   dedi bana.. 
ben de.. kızıp,söylendim...yasini haklı buldum güya.. ara konuşun ,diye.. baskı yaptım.. 
 
ir--- vay gerizekalı.. bize öyle söylemedi ki..sağol,gülüm.. 
zu--- söyler mi,hiç..yasine ,belli etme .. laf çoğalmasın.. figene,niye anlattın demesin..birde..
 çok üzgündü,çok ağladı..  
ir--- etmem.. ziya sinirleniyor.. hadi git.. 
 
arabalara bindik bizlerde.. 
 
hareket ettiğimizde, saat ikiyi geçiyordu... 
 
*****************
 
 
arka arkaya gidiyoruz.. yasin başını cama yaslayıp..gözlerini kapamış.. 
ben,arkaya bakınca.. tuna göz kırptı.. ne oldu der gibi.. bende.. "boşver "dedim fısıltıyla.. 
 
başıyla, yasini işaret ederek.. " onunla mı ilgili "dedi.. başımı salladım.. 
 
konuşmadan, ana yola kadar geldik... göl kıyısından gidiyoruz.. lokantaların..müzik sesleri geliyor.. 
ziya hala önümüzde.. hızlanınca.... bizde hızlandık.. 
yasin,sarsılmış tabi..
 
ya--- ne oldu ertuna.. 
tu--- yok birşey..uyuyor muydun.. 
ya--- dalmışım.. ertuna beni..  kavşakta indirir misin.. yürümek istiyorum,biraz.. 
 
tuna aynadan bakarak.. 
tu--- hangi kavşakta, saat ikiyi geçiyor.. çocuk değilsin de... sadece yürümek istediğine ,emin değilim.. 
 
ya--- sana burada diyip, istediğim yere gidebileceğimi .. biliyorsun.. değil mi.. 
ilerideki kavşakta dur.. sadece yürüyeceğim.. merak etme.. 
 
tu--- peki.. geri dönülmez ,yollara girme de..  daha zor kararlar ,verme.. 
 
mırıldandım " yalnız bırakma,sende git.. beni de ,neşe ablaya götür.. 
lütfü abi yokmuş, zuhalde orada kalacak..teyzemde var.." 
 
tu--- emin misin.. 
ir--- hımm.. ziyayı da çağırırsın.. bu,iyi değil.. konuştur, fırçalanması gerekiyormuş..
tu--- anladım.. 
 
kavşağı geçince.. 
ya--- ertunaa.. 
tu--- iremi bırakacağım önce.. 
ya--- ziya gibi, ben de söz dinlemem.. onu bil de.. 
 
tu--- o farklıydı.. çok içinde değildim,konu da hassastı.. 
ziyanın tepkilerini bilemediğim,için zuhale devrettim..
ama seninle çocukluğumuz, beraber geçti.. sözümü dinlemezsen.. dinletirim.. 
o da ,senin için.. sende ,onu bil.. 
ya--- .................................
 
bulvarda evimizin önünde, durmayıp.. onu, takip ettiğimizi görünce.. 
ziya yavaşlayıp.. sinyal verdi..
sağa yanaşınca.. tuna da.. yanında durdu.. camı açtım... 
 
zi--- ne oldu,abi.. 

Hiç yorum yok: