Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

816.bölüm..


annemi aradım.. saadet teyzeme gitmiş..hayal abla için birileri gelecekmiş de.. 
 ertanla babam evdelermiş.. konuştuk.. epeyce.. 
haberleri aldım.. 
 
kapattım,tuna aradı.. 
tu--- kiminle konuşuyordun irem.. 
ir--- babamla.. selamı var.. 
tu--- as. iyiler miymiş.. 
ir--- evet.. arabada mısın.. 
tu--- hımm.. rahat konuşalım diye indim..bana, fantazi anlatacaktın demek.. yine aramışsın ,geleyim mi hemen... ..
 
ir--- hah hah hah.. çok şakacasınn.. 
tu--- buyur, dinliyorum.. 
 
ir--- delimisin ya.. öylesine söylemiştim.. 
 
tu--- (içini çekerek ) tesadüfe bak kii,  bende gelemeyeceğim demek  için, aradım zaten.. 
 nail ,işçilerin geldiğini 
haber verdi.. öğlen,akşam çiftliğe gideceğim..  
 istersen gel, istersen eve git.. biraz gecikebilirim..  maruf ararsa.. araç telefonunu ver.. 
 
ir--- tamam.. halana uğramayı düşünüyorum.. hava çok güzel, yürüyeceğim biraz.. 
 
nedim beyle konuştuklarımı,anlattım...
tu--- iyi, ben oradan alırım seni.. öpüyorum hayatım.. 
ir--- bende ,kolay gelsin .. by.. 
 
**********
 
saat altıya kadar.. başımı kaşıyamadım.. işler birikmiş.. gelen giden ,eksik olmadı.. 
telefon da ,hiç susmadı.. 
 
ir--- başım ağrıyor ,yeter vahide hanım.. evinize gidin.. yarın devam ederiz..bir bardak çay istiyorum.. 
 
va--- peki, iyi akşamlar.. 
ir--- size de.. 
 
çayımı içerken, birde sigara yakıp.. ayaklarımı masaya, uzattım.. herkes gitti diye.. 
 
telefon çalınca isteksizce açtım.. 
ir--- aloo.. 
ye--- iyi akşamlar..
ir--- yelizzz...iyi akşamlar canım.. nasılsın.. gözün aydın.. 
ye--- nasıl olduğumu bilmiyorum,irem.. 
anında değişiyorum.. sağol.. sen nasılsın.. beni aramışsın.. bir sorun yok dimi.. 
 
ir--- yok yok..özlediğim için aramıştım.. bebek haberini duyunca... çok mutlu oldum... 
sınav diyordu bülent... çalışabiliyor musun..
 
ye--- elimden geldiğince, bülentin "hadi "demesiyle yapıyorum birşeyler.. izin aldım..
devamlı uyuyorum.. 
bu ne berbat birşeymiş ya.. gözüm açılmıyor... sınavda da ,uyursam diye korkuyorum.. 
gelecek pazartesi Ankaraya gideceğim.. dua et bana.. 
 
ir--- ederim hayatım.. başaracağını biliyorum ben.. hamilelik insanı farklılaştırıyor..bülente de
kızma.. sakın..ne çok sevinmişti.. 
 
ye--- biliyorum irem.. biliyorum da.. durumumu çok zorlaştırdı.. 
ir--- geçerr.. merak etme.. kendine dikkat et.. lütfen.. bülente selam söyle.. çok çok öpüyorum seni.. 
aradığın için sağol.. 
 
ye---  bir dost sesi,duymak istedim... irem, duygusalım bu aralar.. sende,tunaya selamlarımı ilet.. 
öpüyorum  seni.. hoşçakal.. 
 
"güle güle" diyip kapadım... 
nemlenen gözlerimi sildim,çabucak.. benim ,o çekilmez hallerimi hatırladım da.. 
bana karşı ,ne kadar anlayışlıydı..yeliz..
 tek başına ,şu hayatta..
içim burkuldu, burkuldu..ağlayacağım neredeyse.. 
hatırladıklarım,bunalttı beni.. olmaz dedim, tekrar o ruh halini yaşamamalıyım.. tunaya  da sözüm var... 
 
kalkıp aceleyle.. çantamı aldım.. tam odadan çıkıyordum ,yine telefon çaldı..maruftur herhalde
diye açtım..
ir--- alo buyrun..
er--- gelinn.. nerelerdesiniz ya... 
 
bıkmış bir ifadeyle,oturdum koltuğa.. 
ir---  buralardayız.. abim.. siz,nasılsınız.. 
er--- biz iyiyiz.. müge ile uğraşıyoruz.. düz duvara tırmanıyor.. iki dakika durmuyor.. tuna
diye sayıklıyor çocuk.. gelseniz de.. özlem gidersek.. 
 
ir--- bizde çok özledik abi.. ama şu aralar,gelecek durumumuz yok ne yazık ki.. 
tuna bir yandan, ben bir yandan.. koşturuyoruz,siz gelin.. 
 
er--- nerdeee.. gönül mimarlık bürosu açtı.. mügeyle beraber.. işe gidiyor.. 
ir--- hah hah hah... şey güldüğümü söyleme sakın, hayırlı olsun.. 
er--- sağol,rüşvet isterim.. 
ir--- canın sağolsun.. 
er---senin de,işten çıkınca oraya gidiyorum..  büroda yaşayacağız ,yakında.. 
 
ir--- eh bizde, öyle sayılırız.. yasin ve ziya haziran ayında evleniyorlar.. sizde gelsenize.. davetiye gönderecekler de..
ben söyleyim şimdiden.. 
 
er--- kısmet bakalım..inşallah geliriz..  tuna nasıl.. 
ir--- iyi şükür.. okul kampüse taşınacakmış..
iş konusunda, aklı karışık onunda.. işçiler gelmiş bugün.. orada şimdi..
tuğrul abimler nasıllar... 
 
er--- bildiğin gibi... aylin ,ufuğa ..tam anne oldu.. yavrucak ,sevgi görüyor..  
ama neslişahtan kurtulması.. tuğrulu,biraz şaşırttı... ufukla ilgilenen ,birisi de olunca.. özgürüm sandı..
kendisi..İstanbul gecelerinin , yeni müdavimi..
tuna gelseydi, beraber toparlardık onu.. 
beni çok dinlemiyor.. 
boşanmasının sebeplerini ,unuttu .. 
sanki.. suçlu olan,kendisi yada biziz..intikam alır gibi,içiyor.
nasıl bir kadınmış, nasıl bir sevgiymiş bu.. ben anlayamıyorum...
yeniden görüşürler diye de,öyle çok korkuyorum ki.. anlayacağın,tuğrul iyi değil.. 
 
ir--- üzüldüm..ayline ,kızıyordum da.. şimdi,nasıl hak vermezsin.. işe gitmiyor mu, abim..
 
er--- yaptıkları,inşaat bitti.. ücretsiz izne ayrıldılar.. 
aramızda kalsın.. tuğrulun şaşırmasında..
aylinin, evlenmek istememesinin de ..payı var.. 
 
ir--- çağırsam,gelir mi acaba.. 
er--- bilmiyorum ki.. 
ir--- ben şansımı ,bir deneyeyim..  gönülü  ,mügeyi  
öpüyorum abi.. hoşçakal.. 
er--- güle güle..annenlere tunaya.. halama.. firuze hanıma..yasine,ziyaya zuhale..
 çok çok selam söyle..sende.. 
ir--- as. söylerim.. 
 
kapatıp.. bir sigara yaktıktan sonra.. tuğrul abimi ,aradım.. 
 


Hiç yorum yok: