Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

815.bölüm..


ir--- (sigara uzattım.. ) hani defterdarlığa gidiyorum demiştim ya.. vergi rekortmeni olduk,Adanada.. tuna da sürpriz yapıp.. 
sıcak bir yere, götürdü beni.. 
Ankara.. ziya,mobilya..gelinlik kelimeleriyle ,
bana kompozisyon yaz hemen.. önce iyi misiniz ,onu söyle... 
 
zu--- tebrik ederim.. 
ir--- sağol..
songül kahvelerimizi getirdi.. sigaraları içerken.. 
 
zu--- iyiyiz.. gittik işte Ankaraya.. 
 babam ,k.validem ve anneanne deli divane oldular..bizi ağırlamak için..  
 hiç bir şey olmamış,ziya hiç birşey.. söylememiş gibi.. davrandılar..hiç mevzusu bile olmadı..
ama ziya çok mesafeliydi annesiyle..biz yokken konuştularsa bilmem..
gelinlik ve birkaç şey dikiliyor.. 
kıyafet olarak birbirimize bir şeyler aldık....  oturma ,yatak odasını biz.. yemek ,salon takımını ziya aldı.. 
geldik.. 
 
ir--- cık olmadı ki.. asıl önemli yerleri atladın..  
zu--- hah hah hah.. sen telefonuna bak.. 
 
açtım.. nedim beymiş.. konuştuk.. yarına hazır olur dedi..prosedürler varmış.. adı söyledim..
akşam uğrayacakmış..imza atmam lazımmış.. tamam dedim.. kapadım.. 
 
ir--- birde tunayı arayım.. zuhal.. 
zu--- ara da.. sonra konuşsak,işlerimi bitirip..  eve gideceğim.. mobilyalar gelecek.. 
 
ir--- bekleee.. 
tunayı aradım,sekreter çıktı.. tuna toplantıdaymış.. çıkınca beni arasın dedim ... 
ir--- kaçta gelecek..mobilya.. 
 
zu--- beş gibi..  ziya İskenderunda.. belki gecikirim.. sen karşıla..  istediğin yere, kursunlar dedi.. 
 
ir--- tek mi olacaksın,adamlar gelecekmiş ya.. 
hem ,siz ne zaman döndünüz.. ki.. mobilya geliyor..
 
zu---  dün gece üçte, döndük.. mobilya biz oradayken, yola çıkmıştı bile.. 
babam köyde.. ergün mersinde,gece de kalacak.. 
alim,iş nedeniyle  çok geç gelecek.. 
. annem nerede, bil bakalım.. 
 
ir--- off başım döndü.. nerede ki.. 
 
zu--- büyük kızı.. neşe abla da..
çok fena üşütmüş.. iğne yapılıyormuş..kırk derece, ateşle yatıyormuş.. yazık.. lütfü abi, gelip götürdü sabah.. annesini Ankaraya gönderip.. bir haftalık ,seyahate çıkacaktı.. ..
 vicdansız asiye teyze, bakamam ben size..gideceğim diyince..annemi istemiş ,neşe abla.. 
uykusuz ama sanemle ,ona bakmaya gitti .. 
 
ir--- sana birşey diyeyim mi.. iyi ki o kadın gitmiş.. onun yüzünden ,hasta olmuştur neşe abla.. 
 kimsesi yok burada.. teyzem ,ne çok sevap alacak.. bir tas çorba yapıp,çocuğuna baksa yeter.. 
kıyamam be.. annelik ne zor.. bende gidebilsem keşke..
 
zu--- birşey demiyorum,canım.. baksın tabi.. şartlardan dolayı, yalnız kaldım.. yani.. 
ir--- anladım.. işin acil değilse.. otur.. beşte götürürüm seni.. 
 
zu--- yok, gülüm.. acil..  alacaklarım var.. damatlık bakacağım..ziyaya.. hadi ben gittim.. 
sağol kahve için.. 
ir--- yine uğra.. yarım kaldı.. uyuyamam bak... 
 
ayağa kalktık.. sarılıp öpüştük... 
zu--- (gülerek)iremciğim.. herşeyi anlatmamı ,beklemiyorsun değil mi.. 
 
ir--- vayyy.. samimiyet ,arttı ha.. Ankara yaramış, size.. vazgeçemedin dimiii... 
 
zu---  ama hala ,sınırlarım dahilindeyiz..
ir---  bu gece..o sınırlar esnetilir, ziya..tarafından..
 yeni eşyalar,ikiniz başbaşa.. yemek hazırla.. kur sofrayı.. 
 
zu--- yok yaa.. başka arzun var mı..  anlamadın herhalde, ne sofrası.. eşya gelecek.. 
 
ir--- benim arzumu boşver.... 
sofra bahaneydi,kızımm.... sen ziyayı,karşıla..
 
zu--- iremm,halin iyi değil.. sen ,tunayı bir daha ara bence.. 
ir--- ben, ziyayı arasam...
zu--- bende.. seni,sonsuza kadar afaroz etsem.. 
zu-- ir--- hah hah hah.. 
 
yolcu ettim,zuhali.. 
ir--- vahide hanım.. annemi arayacağım.. sonra gel.. 
va--- tamam.. dosyaları çıkardım.. 
 

Hiç yorum yok: