Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

813.bölüm..


ir---- eniştemin elleri, parmakları tombiş tombiş ya.. bir elini açıp.. "kaç parmağım var"diyince..
hülya çok küçük zaten..zuhal "beşş ".. ben " on "demişim ...bende,bilmiyorum herhalde.. 
eniştem.. " irem.. aşkolsun..senden, hiç beklemezdim nasıl bilmezsin"diye sitem etmiş..
 " hıhh ,akıllım ..parmakların kalın ya..senin ..bir tanesi,iki tane gibi.." demişim.. 
 
tu--- hah hah hah... 
 
omuzundan bastırıp.. yatırdım yatağa.. bende dirseğimin üstünde.. uzandım yanına... 
 
ir--- kıssadan hisse.. durumu kurtarmak ,babında.. o zamandan ,bu yana..
kıvrak zekamı, kullanmayı bilirim.. 
seni yatağa atmayı, gözüm yemedi.. ağırsın.. ya sen, ya da ben belimizi  ağrıtacağımıza.. 
ufaktan ufaktan,soyup.. konuşarak.. çaktırmadan da,yatırdım .. konu sensen,her yol mübah.. 
farklı seçenekleri kullanıp,istediğim  sonuca böyle ulaşırım..erosum..
 
bana dönüp.. o da, dirseğinin üstünde doğruldu..
 
tu--- uyanık olduğun ,kesin.. canım..  üstümdeki etkinin de, farkındasın.. evet ,sonuca ulaşıp..
yatırdın da..
sende yatıyorsun.. amacına ulaşırken,benim amacımı da gerçekleştirmesen.. 
istediğin kadar konuşsan da,ikna edip yatıramazdın.. beni.. 
çırpınsan da, teknik gösterisi yapsanda.. 
karşında ben varım.. yani,tek uyanık sen değilsin..
bazı konularda.. alt edilmek istemezsem.. 
hiç şansın yok.. bana da, her yol mübah.. venüsüm..
 
ir--- hımm.. bak ,bir kaçış noktamda.. işime gelmediğinde.." anlamamamış " numarasını iyi yaparım.. 
aynı şimdi ki gibi.. " tuna ya, ne demek istedin sen " 
 
ir--- tu--- hah hah hah.. 
 
********
 
sabah saat 7.30 gibi.. arabamıza binmiş.. hızla ,Adanaya doğru yol alıyorduk.. 
yat da, Mersin limanına doğru gidiyor.. sürat teknesiyle bizi kaptan getirdi, kıyıya.. geri döndü..
 
ir--- eross.. eve gelme sen.. beni ,bulvarda taksiye bindir.. okula gecikeceksin.. 
tu--- yetişiriim.. 
ir---- çok hızlı gidiyoruz.. yetişirsin de.. ne gerek var.. aklım sende kalmasın.. 
 
tu--- gidince, nedim beyi ara.. vakıf için.. hazırlık yapıyordu.. öğren durumu... 
 
iki sigara yakıp, birisini verdim..tunaya.. camı da biraz araladım.. sabah serinliği doldu içeriye... 
güneş pırıl pırıl parlıyor...
ir--- peki, vakfın adı ne olacak.. 
 
tu--- bilmiyorum,düşünmedim.. o aşamaya gelmediği için.. ama şahıs adı olmasın.. bizimle ilinti
kurulmasın istiyorum.. genel ,bir şey olsun.. 
 
ir--- "Adana vakfı" ," bizim vakıf".. " gençler vakfı" , " gelecek vakfı"..  nasıl.. 
tu--- biraz daha üret.. 
 
ir---  sabah sabah.. son teklifim.. " başak" , " rüya" yada " "dost"  başka yok.. 
tu--- (gülerek) bunlar daha iyiydi.. " umut vakfı" nasıl.. 
 
ir--- evveett.. güzel.. adı bulduk.. hayırlı olsun.. 
yurdun adı da.. "umut vakfı kız yurdu/erkek yurdu "olur..
 
tu--- tamam..olsun... 
 
Adanaya girdik.. 
ir--- tuna,inatlık etme de.. indir beni.. on dakikan var.. okula ancak gidersin... 
tu--- eşyalarla nasıl gideceksin.. 
 
ir--- kullanacağım acil birşey yok ki.. dursun.. akşam getirirsin.. çantamı alırım,o kadar.. 
 
 derin bir nefes alıp.. taksi durağına yaklaştı.. bende arkadan çantamı aldım.. 
 
ir---- gidince ararım..
tu---  paran var mı.. 
ir--- var da..hiii, yoksa verecekmiydinn..... 
tu--- hah hah hah... 
 
tunada indi benimle.. ilk sıradaki taksiye ,bindirdi beni.. şöföre de.. 
tu--- eşimi.. ............. bulvarına götüreceksin.. (parasını da verdi.. ) acele etme, dikkatli gidin.. 
--- tamam efendim.. 
 
hareket ederken.. gülümsedim..içi gitmiştir.. götüremedi diye.. 
arkama baktım.. neyse arabaya binip.. hızla gitti... 

Hiç yorum yok: