Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

812.bölüm..


kamaramızda.. üstlerimizi  değiştik.. gülüp,kritik yaparak.. 
 
eşofmanlarımı giydiğimi görünce.. 
tu--- niye giyiyorsun onu.. üşüdün mü.. 
ir--- yok da.. güvertede kahve ve sigara içmeyi planlıyorum.. 
tu--- planında ben,var mıyım.. 
 
ir--- tabi varsın.. personelimiz yattılar mı, bilmediğimden giydim..  
şortla gelmende sorun yok diye,sana giyin  demedim..mükemmel erkeğim,alınganlık yapmasana..
 
tu--- bir soruydu sadece.. 
ir--- cevabını bildiğin soruları ,sorma öyleyse.. 
 
 tuvaletimi.. astıktan sonra... banyoda saçlarımı açtım.. 
kamaraya geldiğimde.. tuna da, eşofmanlarını giymişti.. 
 
ir--- mutfağa gidiyorum, gelmek ister misiniz.. beyefendi.. 
tu--- (gülümseyerek.. )tabi ki.. hanımefendi.. 
 
********
 
mutfakta kahveleri yaparken.. tuna da likör koydu tepsiye.. 
 
bizden başka kimse kalmamış dışarıda..güvertede ki, ikili koltuğa oturup.. 
sigaralarımızı içerken,sessizlikte süzülüşümüze ve kıyının ışıklarına odaklanmıştım.. 
iyot kokusunu içime çekerek.. 
 
ir--- bu tatili hiç unutmayacağım.. çok güzeldi, sürprizin.. dinlendirip,motive etti..
 
tu--- amacım da oydu zaten.. 
aklımızdakileri netleştirip,  düşüncelerin sonuçlarına.. objektif bakabilmek için..
birkaç gün uzaklaşmaya ,ihtiyacımız vardı..
 
ir--- (başımı çevirdim ) dekanlıkla ilgili ,emir mi geldi.. 
 
gülümseyerek.. başını salladı.. 
 
ir--- sende karar verdin ,bana ne zaman söyleyecektin..peki...istifa ettiğinde mi.. 
 
tu--- alınganlık sırası ,sana mı geldi..güvercinim.. beraberdik, neler olduğunu biliyorsun.. 
bahsetmemek,söylemeyeceğim anlamına gelmiyor..ki.. işte konuşuyoruz.. düşüncelerim netleşsin istedim.. 
 
ir--- karar verdin mi..
tu--- verdim de.. emir ne diyor.. önce ,onu sorman gerekmez mi.. 
 
ir---- kararını söyleyince.. emir konusu da ,açıklık kazanmaz mı.. 
 
tu--- evet haklısın..istifa etmiyorum ama varol bey ederse bilemem.. 
belki ,o da benden emir almak istemeyebilir... 
 
ağzım açık kalmış...  sevinçle dönüp,boynuna sarıldım.. sıkı sıkıya..
 
ir--- tunammm..
tu--- aşkımm.. 
ir---- (öptüm yanaklarını.. ) tebrik ederim.. bunun ,neyini düşünüp netleştirdin ki.. 
çok çok ,güzel birşey..niye paylaşmadın benimle.. 
 
tu---- (saçlarımı okşayarak.. ) çünküüü.. asaleten değil,vekaleten atanmışım.. asalet de gelebilir..
başka bir dekan da.. 
ikisinin doğuracağı sonuçları da.. tartıp,değerlendirdim.. 
 anlaşamayacağım birisi .. asaleten atanırsa..yada  beni , bir başka şehirdeki üniversiteye atarlarsa..
istifam,hala seçenekler dahilinde..yani.. 
 
ir--- ne olursa olsun.. ben çok sevindim.. herşey gönlünce olur,umarım.. 
o makama yakışacağını.. görevini hakkıyla yapacağına da,eminim.. 
başka yere atanırsan da ,sorun değil.. ne yapalım,idare ederiz.. 
 
tu--- çok sağol.. güvenin için.. ama ben idare edemem.
ir---  neyse bu seçeneği,düşünmek  için..henüz erken..
yurtta kalan çocuklar 
balcalıya nasıl gidecekler hergün.. ben onu düşünüyorum.. 
 
tu---  yazın ,balcalıya yakın bir yere taşıyacağım yurdu.. ben olsamda olmasam da.. rahat etmeliler..
ir--- yarın,çoookk  uzun bir gün olacak .. hadi yatalım.. 
 
**********
 
tepsiyi mutfağa götürüp..filcan ve bardakları yıkadım.. 
tuna da bekledi,beni..
 
kamaraya gittiğimizde  saat 2 olmuştu.. 
ir--- yat sen.. bende,çantayı yerleştireyim.. 
tu--- gelll.. sabah yaparız... 
ir---- tunaa..yatağa atarım bak.. yatsana ya.. 
tu--- (gülerek)bekliyorum,hadi at da..görelim... 
 
 tunaya baktım.. atmak zor,yerinden bile kıpırdatamam.. haberi de var, üstelik..  
 
eşofmanının üst kısmını belinden tutup,çıkarttım.. 
alt kısmı çıkarması için.. belindeki..ipi çözmeye
uğraşıyorum.. 
 
tu--- ne yapıyorsun.. dur ,ben açarım... 
ir--- (gülümseyerek) biraz hafiflersin diye, düşünmüştüm.. 
tu--- hah hah hah.. 
 
çözdüm nihayet.. o çıkarırken... 
 
ir--- biz küçücükken.. osman eniştem.. dedemlerde.. zuhal, ben  ve hülyayı oyalamak için.. 
"bu ne,hangi renk..kaç tane " diye.. sorular soruyormuş.. 
 
alıp, katladım.. tunayı da.. yatağa ittim.. oturduk.. 
 
tu--- eee.. 

Hiç yorum yok: