Translate

6 Mart 2012 Salı

809.bölüm..


az ilerideki..koltuklara oturduk.. rüzgar almıyor.. önümüzde,beyaz örtüsüyle.. çok şık bir masa ..
üstünde de.. çiçekler.. kül tablası.. kova içinde..içki,şişesi.. kullanılmamış bardaklar var.. 
 
çantamdan kartları çıkarıp verdim.. 
ir--- maruf verdi.. bizimle iş yapabilecek kapasitedeki ,ciddi adamlarmış.. 
diğerleri beni geçemediler dedi.. 
 
alınca.. bakmaya başladı..tek tek...
 
ir--- sigara cebinde mi.. 
tu--- evet,iç cepte...alsana..  
alıp, yaktım bir tane.. geri koyarken.. elime küçük zarf gibi.. keskin kenarlı.. birşey değdi.. 
 
ir--- başka ne var, cebinde.. 
 
gülümseyerek.. 
tu--- bak..
 
çıkardım..zarfmış sahiden.. kime olduğu da, yazmıyor üstünde.. içinde kağıt var ama ağzı açık.. 
yapışık değil yani..
 
sigaradan bir nefes çekip.. 
ir--- allahım ,sabır ver bana.. yine mi ,ya.. 
 
tuna ,bana dönüp.. 
tu--- ne sandın sen.. 
ir--- birşey sanmıyorum.. cekedinde bulduğum zarflara karşı , fobi oluştu bende..ondan dedim..
 
sitemli sitemli bakarak.. kartları ,çantama koydu.. elini ,cekedin cebine sokup..bir sigarada
kendisi aldı.. yaktı.. 
 
tu--- bu cekedi,iki kere senin yanında giydim.. mektubu kim verecek.. 
hadi verdi diyelim.. bende ,yanımda taşıyacağım.. birde, sana bak diyeceğim ..öyle mi.. 
 
ir--- ................ 
tu--- sen,konuşuyordun,zübeyde verdi.. çocuklar sana yazmışlar.. açıp bakmadım
aşk mektubuysa da.. sanadır.. bana değil.. bakıyorum da,hemen harcadın beni.. 
 
ir--- ilk bulduğumda bile,harcamadım seni.. dikkatini çekerim.. 
ve harcasam.. denizde olurdun.. yanımda değil.. 
 
tu--- (güldü.. ) kendini ,çok kuvvetli.. yada teknik ,sanıyorsun herhalde.. 
yatağa nasıl yattığını ,hatırlasana.. 
 
ir---   kanatlanıp..uçtum.. sanki..hatırlayabildiğim bu..
tu--- hah hah hah... 
 
zarfın içinde ki ..kağıdı açıp,ışığa tuttum.. tuna da okuyor.. 
 
" sevgili,irem.. 
ben dokuz yaşındayım.. adım aden.. kardeşlerimle,kuzenlerimle konuştuk.. 
sana da sormak/ söylemek istiyoruz..
 o nedenle ,yazıyorum.bu mektubu.. ingilizcem iyi olduğu için, beni seçtiler.. 
bize çizgi film, çocuk filmi.. resimli Türkçe kitaplar , masal kitapları..
çocuk şarkıları,kaseti ..gönderebilirmisin.. 
bir daha geldiğinde.. seninle konuşabilmek ,  sana sürpriz yapmak istiyoruz... 
hepimiz seni ve eşini çok seviyoruz..  yanaklarından öpüyoruz.. 
 
not: bu aramızda kalsın..ben daha çok ,seviyorum ..benimle evlenirmisin..
 
                                                                                                  sevgilerimle      
                                                                                                      aden           "
 
 
yanaklarıma düşen..iki damlayı ,siliverdim çabucak.. 
başımı kaldırıp " tuna ,kalemin var mı"  
 
tu-- cebimden al.. armut dibine düşermiş.. bacaksıza bak.. babasının izinde yürüyor..  
ir--- (gülümseyerek..) kabul edeceğim.. tamam mı.. 
tu--- bir uğraşmadığım.. çocuklar kalmıştı.. havada bulut, sen beni unut yaz...
 
 
 mektubun arkasını
çevirip.. 
yazmaya başladım.. 
 
"" sevgili aden.. 
 
sizlerle daha çok zaman geçirip.. beraber olmayı ,oynamayı.. 
birşeyler paylaşmayı, ne kadar istediğimi.. tahmin edemezsin..  
geldiğimiz zaman.. kısıtlı bir sürede görüşebiliyoruz.. 
ama yüzlerinizdeki.. o masumluğu.. doğallığı..görmekten büyük keyf alıyorum.. 
amacınız,madem öğrenmek.. her türlü ,malzemeyi göndereceğim size.. 
bana sürpriz yapmak, arzusunda olduğunuzu yazmışsın.. bu çok ince bir düşünce.. 
sizinle,Türkçe olarak anlaşabilmeyi.. bende isterim tabi.. ama şart değil.. 
gözlerimiz ,kalplerimiz.. ellerimiz.. olduğu sürece..biz, birbirimizi hiç ..konuşmasak da anlarız.. 
 
eşim ve ben.. yanaklarınızdan,öpüyoruz.. 
  sana,kardeşlerine.. kuzenlerine ..sevgilerimi gönderiyorum                  
 
                                                                                                                
                                                                                                                   irem kara..
not: aden,aramızda kalsın...seni çocuk olarak..çok seviyorum ama 
evlilik teklifini ,kabul edemeyeceğim..
bizim adet ve kanunlarımıza göre.. sadece bir kez evlenilir.. 
ben ,çok sevdiğim eşimle evliyim.. 
ileride, ne demek istediğimi.. çok daha iyi ,anlayacağını umuyorum... ""
 
ir--- okumak ister misin.. 
tu---( gülümseyerek..)  bücürün birisi,karıma evlenelim diyor.... izin mi isteyecektim..ne yazdığına
baktım tabi.. yani grammer açısından.. 
 
ir-- tu-- hah hah hah...
 
yazdığım taraf..içe gelecek şekilde.. katlayıp.. zarfa yerleştirdim.. 
 yapıştırdıktan sonra.. 
zarfın arkasına.. adresimi ve iş tel nosunu yazdım..
 
ir--- aden mi diyeyim.. çocuklara mı.. 
tu--- bedbaht aşkıma.. olabilir.. 
 
tu-- ir--- hah hah hah..
 
adene yazıp.. kalemi ve zarfı çantama koydum.. 
tunanın omuzuma sarılmasıyla ,başımı kaldırıp.. gözlerine bakarak..
 
ir---tunaa..kalbimi çarptıran.. tek erkek sensin.. yerden yere ,vururum da.. yine de atmam seni 
denize... 
tu---( gülümsedi..) çok sağol.. yere de, vurmasan.. sert ya.. 
ir--- iyi iyi.. yatağa yapıştırırım.. 
tu--- illa bir yere yapışacaksam.. sana yapışırım.. kalplerimiz beraber çarpar... 
tamam mı.. güvercinim.. 
ir--- of ya.. yine mi ,hatırladın şunu.. 
tu--- kanatlandım dedin ya.... uçarken,havada çırpınman..aklıma geldi... 
ir--- tu-- hah hah hah.. 
 
kısık sesle.. söyledim..şarkıyı... 
 
mırıldandı.. "bende sana aşığım" alnımı öpüp.. "içeri girelim,dansöz gitmiştir nasılsa "
 
ir--- gitmediyse.. karşılıklı oynarız dimi.. 
tu--- hımm..bende ,tam onu teklif edecektim zaten... 
ir--- eminimm.. ne zaman gideceğiz.. 
tu--- saat bir gibi.. dönecekmişiz.. 
 
kalktık.. ben cekedini verdim.. giydi... 
el ele içeri ,salona girdik... 

Hiç yorum yok: