Translate

6 Mart 2012 Salı

807.bölüm..


dudaklarından ,ayrıldım bir an.. 
 
ir--- ağamm,n'apıyorsunnn.. mest ettikten ,sonra..uyutup.. kaçacak mısın hııı.. 
tu--- (gülümseyerek)çok uyanıksın.. 
ir--- sende çok.. giyiniksin.. 
tu--- çıkarırım..
 
ir--- niye giydiğini,söyle önce.. çıkardığına, pişman olabilirsin... 
tu--- hıı.. bak senn..  ya,söylemezsem.. 
 
ir--- senin için,üzülürüm.. 
ani bir hareketle, kolunu arkaya kıvırıp.. dizimi de,vurmak ister gibi kaldırdım... 
 
tu--- hah hah hah.. savunma tekniğimi ,gösteriyorsun bana.. bak.. o iş,öyle olmuyor canım.. 
 
ben daha ne olduğunu anlamadan.. havalanıp..yatakta ,buluverdim kendimi..  
tuna da, üstümde.. yatıyor..ellerimi de,elleriyle tutmuş.
kıpırdamam imkansız.. 
 
ir--- bu daha çok..tecavüz tekniğine benziyor..
 
ellerimi bırakıp, yanıma yattı.. " ne dedin,senn " diyerek ,kahkahayla gülüyor... 
 
ir--- (başımı çevirdim, ona doğru) aman ağam.. gömlek..pantolon kırışır.. diye.. 
dokunmuyorum sana.. yoksa,benim ne tekniklerim var.. ohooo.. 
gemici düğümü gibi.. olursun..valla.. 
tu--- hah hah hah... ilahi irem.. nereden aklına geliyor ,bunlar..  
 
ir--- lafı karıştırma da.. sen nereye gidiyorsun ,onu söyle.. 
tu--- offf of.. bir ağız tadıyla, kaçamak yaptırmadın ki.. marufun ,çağırdığını.. hemen bildin..
ir---- hiii.. (............... )
tu--- hahhh hah hah... ayy bayılacağım.. 
 
ir--- ben seni ayıktırırım kocacığım..  gitme, onun yanına.. 
aradığın neyse,bende alası var.. dansözlük ,mesleğim zaten.. şarkı söylerim, bağlama çalarım.. 
panter olurumm.. parçalarım da..kimselere kaptırmam seni.. ben de,o göz var mı.. hıı..
 
derin bir nefes alıp.. bana döndü.. yanağıma elini koyup.. 
" aramıyorum, buldum .. bende seni kaptırmam,aşkım.. davet edilen sensin.. 
ben eşin olarak geleceğim.. tamam mı" 
 
ir--- anlamadım.. maruf ,beni nereye çağırıyor..  
hem davetse, öğlen niye söylememiş..  
 
tu--- ( güldü)   yemek daveti ,kevindan.. üst düzey, birkaç bürokratı ..eşleriyle beraber ağırlıyacakmış.. 
bizi de, çağırmak için.. aramış ,yokmuşuz.. maruftan rica etmiş.. dün söyledi bana..
" gelemeyiz" demiştim..
az önce.. de,o yüzden aramış.. "madem buradasınız.. iş ortağı olacaksınız. 
gelip diğerleriyle de , tanışın.. ithalat,ihracat yapıyorsunuz..sonra.. çok işinize yarar.. 
kevin,gelmeyecekler dediğimde.. çok üzüldü.. " dedi.. bende, tamam geliriz dedim.. 
 
ir--- hııı.. tuvaletimi ,ondan mı çıkardın.. 
tu--- evet.. gidilecek yere..ortama  göre ,başka kıyafetin yoktu.. 
ir--- o zaman niye oyalıyorsun beni.. düğüm geceye kalsın.. bari.. 
 
gülerek kalktık , yataktan "mecburen öyle olacak.. sanırım... "
 
ir---- tunaa istersen ,başka bir kıyafet uydururum.. 
tu--- yok yok.. giy hadi.. 
ir---- of yaa.. saçımda ,keçe gibi oldu deniz suyundan... kremleyecek zamanımda yok ki..
tu--- ona birşey yapamıyacağım.. işte..
 
ben hazırlanıncaya kadar.. yarım saat,koltukta oturup.. 
bir oraya ,bir buraya koşturmamı .. giyinmemi..zevkle seyretti.. 
topuz yapma tekniğimi öğrendi ,diyebilirim.. makyaj hilelerimi de tabi..
takıyı kendisi taktı.. 
ayakkabılarımı giyerken ,elimi tutup.. kokumu içine çekerek,yanağımı öptü.. 
"çokk güzelsin, hayatım" 
 
ir--- sağol, aşkım.. 
 
kravatını takıp..ceketini giyince.. bende,çantamı aldım..çıktık kamaradan..  
salondan geçip.. güverteye gelince... 
 
tu--- üşüyormusun.. 
ir--- yok da.. çıplak gibi ,hissediyorum kendimi.. 
tu--- hatırlatmaa.. 
ir--- pasaportları aldın mı.. tekneyle, nasıl gideceğiz.. deniz dalgalıydı.. taksi çağıralım..
tu--- hah hah hah.. 
ir--- aşkım, sayemde iyi güldün ha...
tu--- evet..öyle oldu.. 
 
merdivenlere yanaşınca.. hemen yakınımızda, bekleyen.. şahaser yatı gördüm.. 
iki güvertede de,bir hareketlilik var.. halatlı uzun sal uzatıyorlar ,bizim yata... 
 
ir--- bu,niye burnumuzun dibine girmiş...
kahveleri mi ,bitti acaba... 
 
elimi tuttu.. 
tu--- şişş sakin ol..  oraya gidiyoruz.. bizi almaya geldiler.. 
ir--- vay anam vayy.. geçerken, denize düştüğümüzü düşünsene.. hah hah hah.. 
tu--- can yeleği takacağım,sana ..hiçç merak etme.. 
ir--- hadi canım.. 
tu--- gel burayaa.. (yukarıdaki bölmeden, can yeleğini aldı) giy bakalım.. 
ir--- a valla olmaz.. rengi tutmuyor.. 
tu--- hah hah hah... 
 
giydirdi bana zorla..görevliler de,salın.. hazır olduğunu söylediler..
fısıldadım..
ir--- alacağın olsun tuna.. sen giymedin ya.. gemici düğümüylede ,
kurtulamayacaksın.. kör düğüm ,yapacağım seni.. 
tu--- hah hah hahhh.. 

Hiç yorum yok: