Translate

6 Mart 2012 Salı

806.bölüm..


saat yedi olmuş.. 
kamaraya girmeden.. mutfağa gittim.. 
 görevliye.. 
" ,çay ..tost, su.. meyve istiyorum.. on dakika sonra.. güverteye gönderirsen sevinirim,içim yandı"dedim..
 
kamaraya girdiğimde ..tuna gelmiş,elindekileri dolaba asıyordu..
duşa girdim hemen.. 
suyu ayarlıyordum ki... seslendi.. 
 
tu-- iremm..bu ne acele,konuşmadan geçtin... birşeyin, yok dimi.. 
ir--- yok yok..içim yandı.. güverteye içecek getirecekler.. ondan,acele ediyorum..
tu-- iyi tamam..
 
***
 
giyindik ,ikimizde.. 
kuru çamaşırlar,içimi ısıttı.. üşümüşüm demek ki.. 
saçımı kurutup..üstüme hırka aldım.. ince çorap ,bile giydim..
 
güverteye gittiğimizde... meyveler konulmuştu.. çaylar ve tostlar  da geldi.. 
 
tu--- irem..  artık ,o kadar sıcak  değil.. içeri girelim ,istersen.. 
ir---  iyiyim tuna.. hırka,çorap.. giydim baksana.. 
 
tu--- hasta olma da.. yanakların kızarmış.. ateşin mi var, yoksa..
ir--- (bastırdım elimi yanağıma..) yoo.. yanmışımdır.. 
ne zaman hareket edeceğiz.. 
 
tu---gece yarısı... çorba isteyeyim mi.. 
ir--- yok yiyemem ,su  çay ,meyve yeterli..  
 
seyrederek... çaylarımızı..içiyoruz.. hava kararıyor.. deniz manzarası çokk güzel... 
yanımızdan,yatlar
geçiyor.. nazlı nazlı,süzülerek.. 
 
kaptanın sesini duyunca.. döndük ikimizde.. elinde de ,telsiz var..
ke--- merhaba efendim.. 
tu--- merhaba kemal bey.. buyrun.. lütfen..
ke--- oturmayayım.. dubaiden,sizi arıyorlar... (telsizi uzatıp) konuşabilirsiniz..
diyip.. uzaklaştı yanımızdan... 
 
ingilizce konuşuluyor...bende duyuyorum,çok net geliyor ses..
 
tu--- buyrun.. ben ertuna kara ..  
ma--- tuna.. ben maruf.. açık denizdeydiniz diye,merak ettim.. sorun yok, değil mi.. 
 
tu--- (gülerek) yok maruf.. gayet iyiyiz.. biraz önce geldik.bizde.. 
ma--- iyi sevindim.. buldun mu,dediğim yeri.. 
 
tu---  buldum..çok güzeldi.. sahiden..
 
maruf ,birden almanca konuşmaya başladı.. tuna da .. gülerek ,dinleyip cevap veriyor.. 
 
benim kaşlar ,çatıldı hemen..
ir--- söyle,o (............) ingilizce konuşsun.. orada ki,anılarını mı anlatıyor.. 
 
tuna ,parmağını dudağına götürerek.. "sus" dedi..
 
bende sigara yakıp.. kalktım masadan.. yan tarafta ,korkuluğa dirseklerimi yaslayıp.. 
denize bakıyorum.. 
 
birkaç dakika sonra.. tuna ,telsizle yanımdan geçerken.. 
"anılarını anlatsa,  dinlemezdim herhalde dimi.. şunu kaptana verip, geliyorum.." dedi.. 
 
sigaramı söndürüp.. kamaraya gittim.. midem ağrıdı.. arka arkaya çok su,çay ve soğuk meyve yemenin sonucu.. pantolon da, rahatsız etti.. çıkardım üstümdekileri.. yatak örtüsünün üstüne uzanıp,pikeye sarıldım sıkıca... derin derin nefes alıyorum... gözlerimi kapattım ..
sanırım birkaç dakika dalmışım.. 
 
 ses duyunca.. gözlerim açılıverdi.. 
 
tuna arkası dönük..dolabın içinden kıyafet çıkarıyor.. 
gömlek, takım elbise.. askısını aldı..  uyandığımı görmedi daha.. 
 
ödül yemeğinde ki, grilerini..cekedi ,kravatı hariç..giyindi güzelce.. 
 
çıkardıklarını katlayıp koydu.. tertipli aşkım.. 
 
benim giyeceklerime bakıyor,şimdi de.. tek tek,askıdakileri gözden geçiriyor... 
tuvaletime.. içinde ben varmışım gibi.. uzun uzun bakınca.. dayanamadım.. 
 
ir---yakışıklı..içindekini mi arıyorsun..
 
döndü.. gülerek.. 
tu--- evet,sen gördün mü.. 
 
ir--- (gülümsedim...kollarımı esnetirken) gördüm.. uyuşuk uyuşuk ,yatıyordu.. sen nereye böyle..
sevgilinle buluşmaya gidecek gibi, bir halin var.. maruf ,kadınları ayarlayıp... seni çağırdı.. bildim mi..
 
tuvaletimi çıkarıp,astı kapağa.. 
yanıma gelirken de " sen, ne kadar ..güzel konuşuyorsun öyle.. bal damlıyor ,dudağından"  
 
ir---  damlatma sende.. ziyan olmasın..
 
ellerimi tutup.. kaldırdı beni.. önünde duruyorum.. 
.. atletimin gizleyemediği  her yere ,ulaştı bakışları..
 
bir eli ensemde..,bir eli belimde..  dudakları da ,dudaklarımda gezinmeye başlayınca.. 
bende kollarımı ,boynuna dolayıp.. 
 
fısıldadım.. "  belimde ,birşey yürüyor.."
mırıldandı "aldırma,yengeçtir" 

Hiç yorum yok: