Translate

6 Mart 2012 Salı

805.bölüm..


ay nasıl yorulmuşum.. acıkmışım.. teknede brandanın altında.. sandviçlere 
saldırdım resmen... karşılıklı oturuyoruz..tunayla.. suyu uzattı.. onu da içtim.. 
 
ir--- sağolasın.. çok acıkmışım..saat kaç.. 
tu--- afiyet olsun..  dördü,geçiyor.. 
 
ir--- iyii.. daha ,zamanımız var yani..
tu--- var da.. yeni çıktık.. denize girme ,hemen..
ir--- girmeyeceğim canım...yatacağım da.. ondan sordum.. 
 
 
kenardaki yumuşak minderlerin üstüne havluları serip, karşılıklı yattık.. sallanıyoruz da.. 
 epeyce , uyumuşuz.. 
önce ben uyandım.. 
 
ir--- tunamm.. uyan da.. gidelim.. 
açtı gözlerini.. 
tu--- girmeyecek misin.. 
 
ir--- kurudum ya.. canım istemiyor pek.. 
tu--- iyi.. sen bilirsin... ben gireceğim.. ayıkmak için.. sonra gideriz.. 
 
ir--- hiii, bensiz mi.. hayatta olmaz.. 
tu--- hah hah hah.. 
 
bir saat kalmışızdır, denizde..  tek kelime ile.. harikaydı.. 
 
tuna,biz giyindikten sonra ..brandayı indirdi.. koltuklarımıza oturuncada.. hareket etti.. 
açık denize çıktık.. ,
 
ir--- hiç unutmayacağım burayı.. 
tu--- (gülerek bana baktı..) bende..
 
 yata doğru giderken... manzaraya bakmaya ,doyamadım.. güneşin yansıması.. 
dubainin denizden görünüşü.. irili ufaklı tekneler, yatlar.. marina muhteşem zaten..  
 
masmavi denizin üstünde, uçarcasına gitmek ayrı bir tat.. 
elimi uzatıp,tunanın yanağını okşadım.. 
hızı azalttı ,hemen.. 
 
tu--- ne oldu aşkım.. 
ir--- hiiçç.. sana dokunmak istedim.. 
 
elimi alıp.. öptü ,avucumun içini.. 
tu--- yata,az kaldı .. kullanmak istermisin.. 
ir---  olurrr.. 
 
durdurdu motoru.. tekne yalpalarken ,yer değiştirdik.. 
tu--- telaş yapma..  anlaştık mı.. 
ir--- hımm.. 
tu--- aynı araba kullanmak gibi.. çalıştır motoru.. ağır ağır gaz ver.. 
dediklerini yaptım.. 
ir--- benzin ibresi bu değil mi. 
tu--- evet.. iyi gidiyorsun.. 
ir--- sağol.. daha yarım depo doluymuş.. 
 
sağa çevirdim ,direksiyonu.. 
ir--- kemerini bağla kocacığım.. hah hah hah... 
tu--- rüzgar karşıdan esiyor..deniz,dalgalandı... dikkat et.. hız yapma.. 
ir--- emrin olur .. aşkım.. 
 
aldığım zevki anlatamam..hızımı çok artırmadım ..canım.. 
bir iki kere ,dalga yüzümüze geldi .. tekneyle havalandık .. o kadar...  
 
baktım ki.. rüzgara karşı gitmek  tehlikeli.. 
döndüm.. geriye... ağır ağır, gidiyorum... tuna konuşmuyor, bende bakamıyorum ki.. 
 
ir--- tunaaa ses ver.. kızdın mı..
tu--- ne diyeyim ki.. sana .. söz dinlemiyorsun,yönetimi ele geçirince.. acemiliğin kötü oluyor.. 
sırılsıklam oldum.. 
ir---(güldüm) su çok mu geldi.. 
tu--- yok da.. terlettin beni.. 
 
ir--- hah hah hah.. sende beklemeyip, uyarsaydın ya.. nasılsa tecrübelisin.. 
 
tu--- evet ama ters tepki verebilirdin.. suyun üstündeyiz.. 
birde seni seyretmek ,çok eğlenceliydi bu sefer..  
afacan çocukların ,öğrenmeye hevesli hali vardı..
 ..yerinde duramıyorsun.. kıpır kıpırdın..
dudaklarını ısırıp,sonra da yalıyorsun.. 
 
ir---  acemiliğimden korksan.. bana bakamazdın..  senin,terlemenin nedeni başkaymış.. 
yanılıyormuyum.. 
tu--- müthişsin.. hah hah hahh.. 
 
 
"yer değiştirelim "dediğimde.. " gidiyoruz,işte.. dediğim gibi,yaparsan.. sorun olmaz.. "
ir--- emin misin tuna.. 
tu--- hımm.. kullanıyorsun, yata da yaklaşabilirsin..başaracağını biliyorum.. 
 
 yaklaşıyoruz da, acayip heyecanlandım.. denizin üstü ,boş değil ki.. bir sürü, gelip geçen oldu.. 
dalga da var..
tu--- sakin sakin..  gaz verme, artık..  
(ayağa kalktı.. yatın merdivenine, ipi atıp,çekti.. ) işte bu kadaarrr... 
motoru kapat.. gel de,düğümü gör.. 
 
gittim yanına.. gemici düğümünü gösteriyor..  
ir--- tuna aklımı veremiyorum,sonra öğretirsin... dizlerim titriyor.. 
hala inanamıyorum.. getirdiğime.. 
tu--- (gülerek) inan aşkım..çık hadi, sen.. 
 

Hiç yorum yok: