Translate

6 Mart 2012 Salı

804.bölüm..


harika koylarda..yatlar demirlemiş .. kuğu misali süzülüyorlar..  epeyce açıldık.. bizde.. 
 
ir--- koylar kapılmış.. tenha bir yer ,bulamayacağız.. geri dönelim.. 
tu--- yüzecektin,hani..vaz mı geçtin.. 
ir--- e baksana.. kriterlere uygun bir yer yok.. 
tu--- hah hah hah.. 
 
kıyıdaki kaya ,köprü gibi görülüyor.. su aşındırmış..
yüksek bir teknenin, giremeyeceği kadar.. alçak.. bir geçit var.. dallar falan sarkıyor. 
bilmeyen birisi, fark etmez bile... 
 
tu--- bak işte,burada gireceğiz.. denize.. 
 
girdik geçite.. 
ağaçlarla çevrili geniş bir  "o " harfi düşünün.. doğal, mini bir iç deniz gibi.. 
nasıl hoş bir görüntü  var ,biliyor musunuz.. yeşil,mavi.. lacivert iç içe.. 
cennet misali.. kuşlar cıvıldıyor.. kimsecikler yok.. 
güneş yakıyor... 
 
girişi kapatacak şekilde...motoru durdurup.. demiri attı..  
tu--- davetsiz misafirlere karşı, önlemimizi de aldık.. 
 
ir--- tunaaa.. sen nereden biliyorsun, burasını.. 
tu--- geldim dermişim.. maruf ,tarif etti.. 
ir--- .(.............) nasıl biliyor..gelecek yeri.. 
tu--- bilmez mi, hiç... 
ir--- almanca bunun için miydi.. 
tu--- evet.. 
 
tişörtümü çıkardım.. 
ir--- su soğuk da olsa..gireceğim tuna..hiç itiraz etme.. 
tu--- (gülerek..) etmiyorum..  atla ,yüz yüzebildiğin kadar.. 
 
tişörtünü çıkardı ,o da..  havlular ve kremi alıyor.. 
 
bende ayağa kalktım, tutunarak.. pantolonumu çıkarıyorum.. 
ir--- öff.. yapışmış.. çıkmıyor buu.. 
tu--- hah hah hah.. acele etmesene.. düşeceksin dur, durr.. 
 
yardım etti de.. pantolondan  kurtuldum.. 
 
bikinimi düzeltip.. 
ir--- e hadi .. 
 
tu--- .. sen atla.. daha,mayomu giyeceğim.. 
ir--- hah hah hah.. almadım dermişiimm.. 
 
atladım suya.. hiii, nefis nefis sıcacık.. 
ir--- tunaa, su sıcakk.. 
tu--- biliyorumm.. kaynak varmış ,altta.. buraya, niye geldim sanıyorsun.. 
ir--- itiraz etmiyorum dediğinde ,huylanmıştım zaten..  
 
tuna da geldi yanıma.. başka ne isterim ki, pırıl pırıl bir deniz.. masmavi bir gökyüzü.. 
 ne yüzdük.. ne eğlendik.. işte hayat bu.. tatil bu.. 
teknede dinlenip ...dinlenip.. suya atlıyoruz.. 
 
 
ir--- tuna ,kıyıya yüzelim mi.. kumsal çok güzel görülüyor... 
tu--- çok yakın değil ama.. yavaş yüzeceksen.. gideriz.. 
ir---havlu ve kremi de al.. güneşleniriz.. 
 
tuna.. iki parçaya ayrılan , şamandıranın içine.. havluları koyup.. fırlattı denize..  kendisi de.. 
atladı.. yavaş yavaş yüzerek.. kıyıya geldik.. 
 
 
 havluyla kurulanırken.. etrafa bakıyoruz..kimseler yok..
incecik.. kumun üstüne
bir havluyu serip.. oturduk yan yana... krem sürdük.. kol,bacak ve omuzlarımıza.. 
 
ir--- ne kadar güzel bir yermiş.. bayıldım.. renklere bak.. tablo gibi..
tu--- evet.. güzelmiş.. 
 
geniş havluyu serip yüzüstü uzandık ikimizde..
 
ir--- hımm.. uykum geldi.. 
tu--- burada uyunur mu,irem.. 
ir--- uyunuurr.. sessizz.. sakin.. 
tu--- öyle de, asıl özelliği.. kırmızı ,yengeçlerinin çokluğuymuş..  maruf ,aman dikkat edin demişti..
ir--- niye.. 
tu--- etoburlarmış.. 
ir--- (oturuverdim..) ne diyorsun, sen.. kalk kalk, gidelim.. bir yengeç tarafından, ısırılmadığımız kalmıştı..
tu--- hahh hah hahh
 
"sen benimle,dalgamı geçiyorsun "diye.. gıdıklarken... 
hafif hafif de.. vuruyorum.. koluna bacağına.. 
 
tu--- uykun açılsın diye ,dedim.. hayatım.. bende seni gıdıklarım bak.. uslu dur.. 
ir--- durmayacağım.. gıdıklanıyorsun,işte itiraf et.. 
 
kollarımı tutup,yanına yatırdı.. yüzüme yapışan saçlarımı .. çekerken... 
tu--- uslu dur,sen zararlı çıkarsın.. 
ir---- (yüzüne koydum elimi) hep kazanmak olmaz.. arada bir, zarar da etmek lazım.. 
 
minicik öptüm dudaklarını.. 
tu--- goncam.. dışarıdayız.. böyle bakıp,öpülmez ki..  bana da yazık.. dimi.. 
 
ben,tekrar öpünce.. çekildi biraz... 
 
tu--- ( gülerek..) sen,n'aapıyorsunn.. 
sonrada ," ayağımda birşey yürüyor, irem.." dedi.. 
 
benim paniğimi görmeliydiniz... kalktım,onu da ellerinden tutup.. denize koşturdum.. 
suyun içine girdik.. 
tu--- hah hah hah... dur, havluları almadık.. 
ir--- sen yalan mı ,söyledin bana..
 
tu--- yoo.. gerçekten,ayağımda birşey yürüyordu..yengeç demedim ki.. sen panikledin.. 
ir--- iyi..öyle olsun..  
 
tekneye doğru yüzmeye başladım.. 
tu--- yavaş ol.. havluyu alıp geliyorum.. 
ir--- tamamm..
 


Hiç yorum yok: