Translate

6 Mart 2012 Salı

798.bölüm..


tuna kapıyı açıp.. marufla yanındaki .. 30 yaşlarındaki beyi,içeri aldı... ikisi de takım elbise giymişler..
maruf tanıştırdı..
ma--- kevin vincent, irem ..ertuna kara..
 
tokalaşıp.. 
koltuklara oturduk..  havadan sudan ,konuştuk biraz.. 
 
kevin şirketini ,
bende, ürünlerimizi    anlattım.. birbirimize ,tanıttık yani.. 
kevin, her türlü ürünü alıp.. kıbrısın fırsatlarından faydalanıp. mamül yada yarı mamül olarak...ihraç ediyormuş.. 
dünyanın dört bir yanına...  
 
marufla da.. beş yıldır iş yapıyorlarmış.. 
ne içersiniz dedi tuna.. 
 
kahveleri gelinceye kadar.. biz pazarlık aşamasına ,ulaşmıştık.. 
 
maruf ve tuna çok karışmadan dinliyorlar.. 
tunanın istediğinden ..çok daha iyi bir rakama .. şimdilik 1000 ton pamuğu satmak üzere .. tokalaştık,kevinla.. 
ön anlaşma için.. Adanaya gelecek.. imzalar atılacak.. avukatlarımız şartlarımızı düzenleyecekler..
 
kahveler ve sigaralar içilirken.. maruf gülerek.. 
ma---  vergi rekortmeni olduğunuzu, söylemişti tuna.. sen böyle, satış yaparsan.. 
bence,rakiplerinin hiç şansı yok .. dediğin,fiyattan hiç inmedin..
 
ir--- iltifatına,teşekkür ederim.. maruf..  
ticaret yapıyoruz..ürünümüzün kalitesini..siz alıcı.. ben satıcı olarak ,bildiğimiz  
için buradayız .. mr kevin da...istediğim bedelin ..kat kat fazlasını kazanacağından.. kabul etti.. 
geri adım atacak ,bir durumum yoktu yani.. 
 
ke--- mr. maruf .. uyarmıştı beni.. yine de ,pazarlık aşamasında sizi ikna edeceğimi 
düşünmüştüm açıkçası.. ama yanılmışım.. 
 
ir--- (gülümsedim.. ) beni ikna etmek zordur.. mr. kevin.. maruf da, tanıdığı için.. biliyor..
 
ke--- umarım ,iş ilişkimiz uzun ömürlü ..bol kazançlı olur.. 
tanıştığımıza çok memnun oldum.. mrs irem, mr. ertuna.. 
 
tu--- bizde öyle mr .kevin.. 
ke--- bir hafta sonra görüşürüz.. 
ir--- tabi bekleriz.. mr kevin.. 
kalktılar.. kartvizit alışverişi yaptık..
 
tokalaşıp , yolcu ediyoruz.. 
maruf biraz geride kalıp..kısık sesle..  
 
ma--- irem, sattığın fiyat süper.. fena avladın kevinı.. 
ir--- (güldüm..) e, o da seni avlayacak.. maruf.. 
ma--- hah hah hah..  
 
tuna "ne oldu" der gibi..döndü bize.. 
ma--- evdekiler.. beş çayına beklediğimizi ..söyle demişlerdi.. de.. 
tu--- hımm..geleceğiz maruf.. 
 
kapının dışına çıktılar.. asansöre kadar ,eşlik etti tuna da.. 
 
içeri dönüp.. kapıyı kapadığında.. mutfakta, pasta koyuyordum tabaklara.. 
soğuk cola da çıkardım
dolaptan... 
tu--- ireemm.. 
 
ir--- yes..
 
yanıma gelince.. arkamdan sarılıp.. yanağımı öptü... 
 
tu--- tebrik ederim.. 
ir--- sağol.. (bir parça ,kek verdim ağzına.. )  ağız tadı olsun .. 
tu--- çok düşüncelisin.. dur ,bende sana vereyim.. 
ir--- tabakları al sen.. içeride verirsin.. 
 
tu--- maruf .(......... ) niye güldü.. 
ir--- hıı, o mu.."kevinı fena avladın.. fiyat süperdi "dedi.. bende.. o da seni avlayacak dedim..
 hoşuna gitti (..........) 
 
tu--- hah hah hah... 
 
salondaki koltuklarda.. pasta yedirdik, birbirimize.. colaları içiyoruz.. 
 
ir--- sen ,vakıf kurmak için kaynak mı arıyordun.. 
tu--- araştırıyordum ,diyelim... 
 
ir--- marufun ,bağışladığı 1 milyon doları vereyim.. bundan ,güzel hayır mı olur.. 
tu--- hımm.. olabilir aslında... ben unutmuştum onu..   
 
ir--- tamamm.. on yıllık ,bütçeyi ayarladık.. üründen geleceklerde üstüne konur.. 
döndüğümüzde.. hemen kuralım vakfı.. yurdun masraflarını da .. okuyan gençlerin paralarını da.. vakıf karşılasın.. sen de, düşünmemiş olursun..
okulun, mali problemi yok.. nasılsa..ev kiraları ve satışlar onları 
ihya ediyor...  
diğer evlerin bir kısmını, yıpranmışları yani..elden çıkaralım diyorum.. boşuna vergi
ödüyoruz..  elde edilen gelire de.. altın alalım.. senin sattıklarının, yerine koyarız .. olur mu.. 
 
gülerek..
tu--- pekii..  senin de ,casusun mu var.. nereden biliyorsun.. sattığımı..
 
ir--- casusa ,ne gerek var ki.. sürat teknesi, kıyafetler.. takılar.. buraya gelmemiz.. havuz keyfi..
bunlar bedavaya olmuyor ,dimi.. sana ulaşamayınca..çiftliği aradım.. ödül alacağım gün.. 
fatma "takım elbisesini aldı beyim..,  ağırdı " diyince.. 
anladım.. 
 
yatırdı beni dizlerine.. saçımdaki tokaları çıkarırken.. ... 
 
tu--- yakalandım ha.. ama pişman değilim... senin için ,yine yaparım... 
ir---(gülerek  sarıldım beline.. ) bende ,senin için herşeyi yaparım tunam... sağol.. çok teşekkür ederim..
ama ben sadece seni istiyorum... 
 
yanağımı okşayarak.. 
tu--- biliyorum aşkım.. bende seni istiyorum.. ama imkanımız varken.. biraz da,biz kullanalım dimi..
ir--- hımm..  
doğruldum birden... heyecanla..
 
ir--- tunaa.. çocuklar...
tu--- (gülerek..) ne diyorsun.. ne çocuğu...

Hiç yorum yok: