Translate

6 Mart 2012 Salı

797.bölüm..


sabah ,bulutların üstünde uyandım resmen.. 
güneş ışıkları jaluzilerin arasından ,gözüme giriyor..sanki..  
 
pikenin altından çıkarıp.. mahmur mahmur, esnettim kollarımı.. 
vücudum sevdiğine dokunmak için, kıpırdandı ama..  
başımı çevirip, tunanın yanımda olmadığını anlayınca.. 
doğruldum yatakta... 
 
ir---- tunaa.. nerdesin.. 
 
elinde telefon..üstünde bornoz..  kapıdan göründü, bana.. 
ingilizce konuşuyordu,sesimi çıkarmadım... 
 
saate baktım.. 11.. 
askılı  elbisemi, giyiverdim.. 
tuna  salondaki,koltukta oturmuş.. hala , konuşuyor.. arkasından eğilip..boynuna sarıldım... 
sessizce ,öptüm yanağını.. 
elimden tutup, kucağına oturmamı işaret etti.. bacaklarımı büküp..oturdum neyse.. 
 
göz kırptım,kim dercesine.. ahizeyi bir an kapatıp.. 
tu--- iş bağlıyorum.. 
 
fısıldadım"beni reddeden kişiyse.. kabul etmem.." 
başını salladı ,iki yana.. 
birkaç dakika daha konuşup.. kapattı.. 
 
saçlarımı okşayarak.. gülümsedi.. 
tu--- günaydın aşkımm.. 
ir----  sana da.. yanımda olmadığını görünce.. kaçtın sandım.. 
tu--- hah hah hah.. nereye ,niye.. kaçıyorum.. senden uzak kalmak ister gibi, bir halim mi var .. 
ir--- yok da.. keyfimce uyanamadım.. kim di,bu münasebetsiz.. bizi nereden bulmuş.. 
 
tu---  dün gece,maruf bahsetti biraz.. numarayı vereceğim,konuşun demişti..pamuğumuza talipler..
biz kıbrıslı bir iş adamına satacağız.. o da,mamül haline getirdikten sonra.. marufa satacakmış..
 
ir--- biz marufa satalım.. fason olarak ,kime isterse.. yaptırsın.. 
 
tu--- vergiler, prosedürler  ..maruf ve bizim için cazip değil.. pamuğu toplayıp, 
balyaları.. onların araçlarına  yükleyeceğiz.. tarladan,göndereceğimiz için sıcak baktım.. teklife..
 
ir--- olur dedin mi.. 
tu--- (gülerek.. başını salladı..) demedim..  
ir--- o zaman,sonra konuşalım.. çok acıktım.. 
tu--- kahvaltı istedim.. yarım saat sonra gelecek..  
 
ir--- ben de havuza gireyim..öyleyse... 
tu--- irem, girme de...hazırlanalım.. adam, marufun yanından aradı.. gelebilirler belki.. 
ir--- burası ev... gelmeden önce haber verirler..nasılsa.. hem biz tatildeyiz. 
havuz,duş .. kahvaltı  sırasıyla.. gidiyor programım..
 
"ne yapıyorsun "dememe kalmadan...kucağına alıverdi beni.. banyoya götürüyor..
tu--- bir kere itiraz etmesen de.. benim programıma uysan ,nasıl olur..  
ir--- (dudak büküp) programın ne,banyoya götürüyorsun da.. 
tu--- yüzünü yıkayacaksın.. 
ir--- hah hah hah.. 
 
********
 
kahvaltıdan sonra..  saçımı topuz yapıyordum ki.. 
maruflar, yukarı geliyoruz diye resepsiyondan aradılar... saat 1:30 gibi.
 
  badymin üstüne.. beyaz ,bürümcük gömleğimi giydim.. 
siyah dar paça pantolonumla .. siyah topuklu terliklerim de,iyi oldu..
 
tu--- irem..  gümrük, vergi vs. her masraf ,ona ait.. biz toplayıp balyalayacağız.. 
hıı, birde toplarken yarısını ,peşin alırım de.. taviz verme.. pamuğumuz 1. sınıf.. fiyatı biraz fazla söyledim, geri adım atma.. 
 
 gözlerime kalem çekip.. rujumu sürdüm.. aynada... 
ir--- tuna.. neden alıcılarımızı, değiştiriyorsun.. 
 
ayakkabısını giyerken.. 
tu--- çünkü yoruldum, irem.. toplayıp.. 
kamyon,şöför bularak.. ayrı ayrı yerlere.. taşıyoruz.. tonlarca pamuğu.. 
paramızı aylar sonra
alıyoruz..nakliye, işçilerin masrafları artıyor her yıl..  benzinimiz de yok..biliyorsun.. 
eğer anlaşıp.. böyle satarsak.. 
çok rahatlayacağım.. on günde biter,pamuk işi.. 
..işçiler, altı ay değil de.. üç ay kalsalar... yeter..bize.. 
 
ir--- (yanına gidip.. ellerini tuttum.. )
aşkım.. gelecek yıl, toprakları nadasa bırakalım..sende ,dinlen olur mu.. 
 
gülümseyerek.. 
tu---  bir tanem.. vakfı kurmadan olmaz.. fazla istememin, sebebi de o..  
okuyanlar ,darda kalmamalı..
içim rahat etmez.. 
ir--- (gülerek )  pekiii.. benim verdiğim fiyata da, sen karışma öyleyse..zam yaptım.. 
tu--- hah hah hah.. 
 
krem rengi gömleği,aynı renk pantolonu.. ayakkabısı,kemeri.. çok yakıştı kara'ma.. 
elimi yanağına koyup.. baş parmağımla..gamzesine dokundum.. 
ir--- ben seni çok seviyorum.. 
 
diğer kolunu da ,belime dolayıp.. 
tu--- hala ,benim kadar olduğunu sanmıyorum..  
 
alnımı öperken.. kapı tıklatılınca.. 
(kısık sesle)
ir--- ben ,sumaklı kahve yaparım şimdi.. 
tu--- sen birşey yapmayacaksın.. isteriz, getirirler.. patroniçem.. 
ir--- iyi de.. 
tu--- susss.. açıyorum.. 
 

Hiç yorum yok: