Translate

6 Mart 2012 Salı

796.bölüm..


havuzda fazla kalmadık.. yormak istemedim.. tunayı.. 
duştan sonra da,bir saat kadar uyumuşuz... 
 
saat sekiz gibi..  aşağıya indik.. ben harika bronzlaşmışım.. 
beyaz pantolon,beyaz tunikle iyice belli oldu.. tuna da, beyazlarını giydi..
 
acıkmışız.. yemeğimizi güle konuşa yedikten
sonra... dubaiyi ,akşam keşfine çıktık... yürüdük sahilde.. 
 
daha önceki gelişlerimizde, hiç fırsatımız olmamıştı...
bir cafede oturup.. ihtişamlı manzarayı seyrettik..
 
 saat 11 e
geliyordu.. kalktık.. otele doğru yürüyoruz.. el ele.. 
 
ir--- tuna çay demleyip... balkonumuzda.. 
başbaşa, keyf yapalım seninle.. 
 
tu--- olurr.. yapalım tabi.. sadece, çay keyfi mi istiyorsun hıı... 
ir---( gülümsedim.. ) başka ne olabilir kiii.. hiç aklıma gelmiyor... 
 
tu--- iyi, ben hatırlatırım sana... 
ir--tu-- hah hah hah... 
 
***********
otele girip.. evimize çıktık..
 kapıya  minik bir zarf, yapıştırılmış..
 
ir--- ay misafir gelmiş.. 
tuna gülerek.. alıp açtı ,notu okuyor..
içeri girdik.. 
 
ir--- e ne yazmış.. 
tu--- tahmin ettiğin gibi,bize gelmişler.. aşağıdalarmış.. arzu ederseniz,buyurun diyor.. 
ir--- geç olmadı mı.. sence.. hem onlar gelsin.. 
 
tu--- yorgun değilim ,dersen.. çağırırım.. 
ir--- yoo değilim.. birde pasta iste.. bende çayı demlerim.. hemen.. 
tu---  iyi arıyorum.. 
ir--- tamam.. 
 
ben çay suyunu koydum.. koşturarak.. elimi yüzümü,yıkadım.. 
geldim salona.. tuna ahizeyi bırakıyordu.. 
ir--- evet?
tu--- geliyorlar.. pasta...çilekli olsun dedim.. kremasını, ziyan etme sakın....
 
hevesle ,oturdum yanına.. yanaklarını  tutup... 
ir--- canı krema mı istemiş,aşkımın.. ben yaparım sana.. 
tu---  hazırıyla idare ederim .. yorulma ..
ir-- tu-- hah hah hah.. 
 
tu--- gitti ,bizim balkon keyfi.. 
ir--- niye ki.. gece uzun.. ve bizim 
tu--- mmm.. hatırladın ha.. az önce söyleseydin ya.. çağırmazdım.. 
ir--- sen arada bir esnemeyi unutma.. 
 
tu--ir--- hah hah hah.. 
 
kapı tıklatılınca,açtık güler yüzle... 
 
 
tu--- hoşgeldinizz... 
 
zübeydeyle maruf.. içeri girerek "hoşbulduk" dediler.. sarıldık,öpüştük.. ikisi de ,spor giyinmişler
pasta getirmişler bize.. 
onlar salona geçerken.. bende mutfağa bıraktım pastayı, çayı da demledim.. 
 
özlemişiz birbirimizi.. hasret giderirken.. tunanın istediği ,pasta da geldi..
 
ir--- çay içeriz değil mi.. 
ma-- içerim,irem..
zü--- ben yardım edeyim sana.. 
ir--- gel de..anlat bakalım.. niye,bu kadar zayıfladın sen.. 
zü--- ................ 
 
mutfağa girdik ikimiz.. 
 
ben gerekenleri hazırlarken.. zübeydeyi oturttum koltuğa... 
ir---- anlat zübeyde.. 
zü--- (gülerek.. )ne anlatayım ki.. yiyemiyorum.. ondan kilo verdim biraz.. 
yakında ,yeniden alacağıma emin olabilirsin.. 
 
döndüm arkama... 
 
ir--- zübeydeee... hamile misin yoksa.. 
 
gülümseyerek, başını salladı... 
tabi ,benim halimi tahmin edersiniz... sevinçle ,sarılıp tebrik ettim arkadaşımı..
 "kaç aylık,nasılsın, bulantın mı var "diye arka arkaya soruları sıralarken..  sesim biraz
fazla çıkmış...
 
zü--- iremm.. yavaaş.. tuna duyacak... daha yeni ,öğrendik bizde.. 
ir--- pardon .. Adanaya gelmedin,nereye gittiyseniz .. balayı güzel geçmiş... anlaşılan..
zü--- hah hah hah.. 
 
tabaklara pastaları koydum... 
 
zü--- marufla,tunanın ..iş ilişkisi bitmiş ya.. çok üzüldü ,maruf.. onun için,gelmek istemedi.. 
ir--- hıı.. 
 
içimden de.. (.............) dedim marufa..gözünün, korktuğunu söyler mi.. 
 
zü--- marufun son kontrolünden sonra, İstanbula gitmiştik.. tamamen sağlığına kavuşmuş.. küçük bir
tatil yapıp,geldik..  
 
çayları da doldurdum..
ir--- gözün aydın ,zübeydeciğim.. analı babalı ,büyüsün inşallah... marufa gözün aydın 
dememde sakınca var mı..
zü---( tabakları aldı eline..) teşekkür ederim..
yok da.. tunanın ,yanında söyleme istersen.. ben çekinirim yani.. 
ir--- pekiii.. söylemem... 
 
ikimizde salona gelip.. ikramımızı yaptık..
ir--- hadi buyrun.. 
"sağol" dediler.. 
 
zü-- nişanlanan kuzenin evlendi mi..irem.. 
ir--- yok.. haziran ayında evlenecekler.. hazırlık yapıyorlar.. senin annenle,kardeşlerin nasıllar..
zü--  İstanbuldalar hala..  gidince görüştük..  kardeşlerim okula gidiyorlar..alışmışlar,iyiler.. 
ir--- sevindim.. maruf senin amcan,ne yapıyor..
 
ma---( gülerek.. ) sürgün de..keyf ,yapıyormuş.. 
tu---  nasıl yani.. ceza mı,ödül mü verdin.. 
ma---( içini çekti..)  ona, ceza olduğu kesin.. beş yıl boyunca.. açık denizdeki 
bir adada yaşayacak.. erkek hizmetlileriyle beraber.. 
 
tu--- hah hah hah.. 
 
ir--- çocuklarınız nasıllar.. çok özledim onları.. 
ma--- iyiler.. büyüyorlar.. onlarda ,özellikle seni özlemişler..  sen oynadığın için.. unutamıyorlar..
 
zü--- senin kardeşin .. nasıl,annen baban iyiler mi..
 
ir--- iyiler,canım sağol..  selamları var,diyemiyorum..çünkü haberleri yoktu.. ertan ,bir yaşını bitirdi.. tunaya hayran o da.. beni kıskandıracak kadar..
 çok seviyorlar birbirlerini.. 
ma--- ilginç,kız olsa .. hayranlığını anlarım da...
 
zü-- ir-- tu-- ma-- hah hah hah.. 
 
ir--- eren abinin kızı.. rakibim canım.. tunanın resimlerini öpüyormuş.. 
tu--- e ufuk da.. sana düşkün..ben birşey diyor muyum... 
ir---  ay ufuğum bambaşka.. küçük yakışıklım.. onu da,çok özledim ...
 
zü-- ma--- hah hah hah.. 
 
ma--- abinler, nasıllar tuna.. 
tu--- iyilerdi.. sorduğun tuğrulsa eğer.. boşandı,nihayet..  
ma--- sevindim.. evlendi mi,peki.. 
tu---  kanunlar gereği.. iki evliliğin arasında süre olması gerekiyormuş.. sanırım.. bekliyordu
ma--- hımm.. 
 
çayları doldurup gelirken.. marufun hala aylinle ilgilenmesi ..kafamı bozdu.. 
 
ikram edip ,oturdum tunanın yanına.. 
ir--- senin kontrollerin de.. yapılmış,maruf.. hastalığı,atlattı dedi zübeyde.. çok sevindim.. 
ma--- sağol,irem.. epeyce uğraştırdı.. ama iyileştim sonunda.. 
tu--- bundan sonra, dikkat edeceğiz kendimize...maruf..  yaşlanıyoruz dimi.. 
 
ir--- aaa, ne yaşlanması canım.. marufu bilmem de, senin yaşlandığını kabul etmiyorum.. 
tu-- zü-- ma-- hah hah hah.. 
 
 
ma--- tuna da, bende gayet iyiyiz canım.. 
tu--- aman iyi olalım..hastane,doktor görmek istemiyorum artık.. 
ir--- ama o sayede ,istediğin sözü aldın..kazançlısın..
tu---- e biraz, öyle oldu.. 
 
ma--- ne zaman ,geliyorsunuz bize.. 
tu--- yarın akşamüstü diye ,düşünmüştük.. 
ma--- tamam.. bekleriz.. akşam da.. beraber bir yere gideriz.. 
tu--- olur.. 
 
teşekkür ederek, kalktılar..
vedalaştık.. gittiklerinde saat biri geçiyordu... 
 
tuna çay doldururken ,bende bulaşıkları yıkayıverdim..
tu--- hadi gel.. aşkım.. 
ir--- sen çık.. minderleri koy.. ben üstüme rahat birşeyler giyip, geliyorum.. kocacığım...
tu--- (gülerek..) hımm,bak sen.. giymesen nasıl olur..yani, böyle de iyi demek istedim..
ir---- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: