Translate

6 Mart 2012 Salı

795.bölüm..


ertesi gün... 
 
kahvaltımızı yapıp.. otele gittik..
rapor gelmiş,resepsiyona.. 
alıp.. yukarıya çıkıncaya kadar.. sonuçlara göz gezdirdim.. bütün değerleri normal.. 
 
"hiçbir  organ ve sistemde ..olumsuzluk tespit edilmemiştir.." diyordu.. 
 
hatta doktor küçük bir not düşmüş... 
"nasıl yaşıyorsanız,asla düzeninizi bozmayın.. son yıllarda gördüğüm ,en sağlıklı kişisiniz.. "
 
gülerek 
tunaya baktım.. 
ir--- tu tu tu tu maşallah.. çok şükür.. 
tu--- evet, yoksa dilinden kurtulamazdım dimi.. 
ir--- (gülerek )..yookk canımm.. annemden beter olurdum herhalde... 
tu--- eminim.. ne yapalım bugün... 
 
asansörden inip.. evimize girdik... 
 
ir--- ben bütün gün havuz ve güneş keyfi yapmak istiyorum... sen?
tu---( gülerek.. )söylerim,önce   okulu arayayım da.. 
ir---  büroyu da,arasana..ben .. bronzlaşayım biraz... 
tu--- olur,gelirim birazdan.. 
 
***
hava çok sıcak.. manzara harika.. havuzumuz nefis.. 
elimdeki soğuk kolayı ve güneş kremini sehpaya bırakıp... şezlongları gölgeye çektim.. 
başımıza güneş geçmesin.. 
 
bornozumu çıkarıp.. giydiğim ,açık mavi bikinime  baktım.. hiç de..fena değil...  
hem kim görecek ki.. işportadan aldım ...  mağazadaki acayip pahalıydı.. 
yazık ,verirmiyim o kadar parayı.. tunanın mayosu, nasıl duracak acaba... 
 
atladım havuza.. 
yüzdüm yüzdüm..kendimi balık gibi hissediyorum, tam anlamıyla.. 
çocuklaştım ,ne oynadım .ne taklalar attım suyun içinde..  kendimden 
geçtiğim anlarda.. tuna gelip,beni seyretmiş .. yorulup ,havuzdan çıkarken gördüm...
mayosunu giymiş..şezlongda oturuyordu... 
 
ir--- ne bakıyorsun.. 
tu--- suya imrendim .. 
 
küçük havluya ,yüzümü sildim.. gülerek.. saçlarımın ,suyunu aldım... 
ir--- imrenecek ne var .. gelseydin ya.. sende.. 
 
bikinimi düzeltip..yattım yanındaki şezlonga... 
 
bana dönerek... 
tu--- suyun ,sana dokunuşuna imrendim..  bütünleşmiştiniz de... 
ir--- hah hah hah..inanamıyorum sana... ama suyla aramda garip bir aşk ,
olduğunu kabul ediyorum... 
tu--- yaa.. biliyordum zaten... bikinin de,çok yakışmış.. 
ir--- hıh, sağol..ıslanınca şeffaflaştı sanki.. senin mayo nasıl olacak bakalım... 
tu--- bilmiyorum.. 
 
******
tuna iki kere havuza girdi,hep gölgede oturdu.. ben güneşleniyorum.. 
tu--- irem,fazla kızardın sanki.. gölgeye gel.. 
 
yanına çektim şezlongu.. 
yüzüstü yatıp, kolumun üstüne koydum çenemi de..
 
ir--- vahide hanım ,başka ne dedi.. 
tu--- "irem hanım hiç burayı düşünmesin.. dinlensin, fotoğraflarını gazetelerden
kestim..  sürpriz olsun,istiyorum "dedi..
ir--- ah canım.. sağolsun.. 
 
tunanın ifadesi değişince.. 
ir---- başka ne olmuş.. 
tu--- gökhan bey ,ziyaretine gelmiş.. 
ir--- ee yani, görevli olarak gelmesi normal dimi.. 
 
tu--- görevli olarak, gelmemiş ki..
 hatta "yok" dediklerinde inanmamış.. vahide hanım da sinirlenip.. 
"beyefendi.. 
sizi inandırmak zorunda değilim..lütfen terk edin burayı" demiş.. 
 
ir--- ohhh aferin ona.. senin niye yüzün değişiyor ki, hemen.. tavrı anlamıştır,nasılsa..
 bir daha gelemez..
ya keyfimizi kaçırmasana... kıytırık, bir müfettiş için.. 
zuhaller de gitmiştir, Ankaraya.. bakalım,nasıl dönecekler... yasinler, ne alemdeler acaba... 
ben,figeni arayacaktım güya.. 
 
tu--- zuhal  uğramış,büroya.. vahide hanım,çok neşeliydi dedi.. 
yasin de, bizi yemeğe çağırmak için .. aramış... teşekkür edecekti ,herhalde..  
kaçtığımızı öğrenmişler de.. nerede olduğumuzu söylememiş..
 
ir--- (gülümsedim.. )ay kıyamam be..yasin,nasıl korkmuştu..figen de,garibim çok utandı..
 
tu---  gizli evleniyorlarsa,ona göre sonuçlarını da ..tahmin etmeleri lazımdı.. çocuk değiller ki..
 
ir---  yemeğe gittiğimizde ,ben anlamıştım ama birşey diyemedim.. 
 figenle de ,o kadar samimi değildik.. 
 neyse..en azından,meşrular artık... sen ve ziya unutulmaz kıldınız zaten.. 
önemli olan bundan sonrası.. 
 
tu--- yasin,benim dediklerimi..hak etti... ziya da diyemediklerimi dedi.. 
 
ir--- hah hah hah.. yasinin yüzü aklıma geldi de.. hani,otur dinlen diyordu ya... 
 
tu---  iyi ki, biz evlendiğimizde ziya yokmuş.. 
(saçlarımı çekti yüzümden . ) diyeceklerini ,tahmin bile edemiyorum... 
 
ir--- bendee.. ama bize söyleyemezdi..yasinler gibi ,açığımız yoktu bizim.. 
tu--- (gülümsedi.. )emin misin.. abimlere,bir de.. o eklenirdi.. 
 
ir-- tu--- hah hah hah... 
 
ir--- galip bey de..sizin haberleştiğinizi hiç söylemedi.. 
 
tu--- haberi yoktu ki.. defterdarlığa giderken, uğradım yanına.. 
az önce de..
" keyfim yerinde..saliha sekreterden,çok kıskandı beni.. gelmeyin sakın.. gezin gezin " dedi..
 
ir--- tu--- hah hah hah.. 
ir--- sanki ,sekreteri tanımıyor.. ,bana baakk.. değiştirdin mi ,yoksa ..tunaaa.. 
tu--- hah hah hah..   
 
doğruldum.. 
ir--- tunaa cevap verr.. 
tu--- sekreterim,izinliydi..  gözü gönlü açılsın,adamcağızın.. yardımcını,sen seç..dedim.. o da.. staj için gelen bayana ,rica etmiş.. 
 
ir--- aaa..  siz ne kötüsünüüzz...
daha kaç gün önce,karım hasta oldu diye ..üzülen adama bak.. kıskandırmaktan bahsediyor..
 
tu--- belki de, numara yapıyordur.. hani biz düşünmeyelim diye ,olabilir yani.. 
 
dudak büktüm.. 
ir--- kimbilir.. hiç anlamıyorum ,erkeklerin bazı davranışlarını..
saat kaç oldu ki.. 
tu--- saat beş.. son kez,havuza girip.. yemek yiyelim.. tamam mı.. 
ir--- tamam .. 

Hiç yorum yok: