Translate

6 Mart 2012 Salı

794.bölüm..


ir--- benden isteyeceğin şey için.. fırsat mı kolluyordun. senin için, bu kadar önemliyse 
 neden ağustosa kadar ,bekliyorsun... söyle, hemen yapayım... ne isteyebileceğini de, deli gibi merak ediyorum.. 
 
tu--- (gülümsedi ,bana bakarak) fırsat kolladığım, doğru.. 
benim için önemli ama  senin için,çok önemli.. hemen yapamazsın,o yüzden bekliyorum.. 
 
ir--- hımm,iyi de.. ben nasıl bekleyeceğim.. 
 
tu--- (içini çekerek..) benim gibi,sabırsız bir adam bile... neredeyse.. 7 aydır bekleyip,5 ay daha
beklemeyi göze alıyorsa.. sende beklersin diye ,düşünüyorum.. 
 
ir--- demek ki, bir yıllık  mevzuu.. 
tu---aşkım, önceden bilmen gerekse.. söylerdim.. onun için.. bulmaya uğraşma.. olur mu..
 
ir--- peki.. zaten şimdi aklım çalışmıyor.. önceliğim sensin... 
 
 
akşam saat dokuzda.. elimizde rapor.. ağzımız kulaklarımızda,hastaneden çıkarken... 
üstümden tonlarca yük kalkmış gibiydi..
 
yarın otele gönderecekler.. diğer raporu da.. 
bütün veriler.. normal.. çok şükür.. sıcak çarpmış..dediler..
 
 
arabaya oturduk.... şöför arkaya döndü.. 
ma--- (gülerek)beyefendi,hanımefendi.. merhaba.. 
ir--- aaa.. 
tu--- maruff.. tebdili kıyafet .. yine, neler oluyor... 
ma--- birşey olduğu yok.. şapka taktım sadece,seni merak ettim.. nasıl mışsın... 
 
tu--- iyiymişim maruf..irem ,çok ısrar ettiği için gittik zaten.. sıcak çarpmış.. 
siz nasılsınız.. 
 
ma--- iyi iyi, sevindim dostum..
biz de, iyiyiz.. irem ,eşlerimin ve çocukların çok selamları var sana... getir mutlaka dediler
bende," buranın yabancısı değiller..istedikleri zaman, gelebileceklerini biliyorlar "dedim..
 
ir--- sağol maruf, çok selam söyle sende... buraya gelmemiz ve tunanın ani
rahatsızlığı sersemletti beni..  geliriz inşallah...daha buradayız.. nasılsa.. bende görmek isterim..
 
ma--- tamam o halde.. birşeye ihtiyacınız olursa,arayın mutlaka... araba da.. emrinizde.. 
bekleriz.. 
 
tu--- teşekkür ederiz maruf.. bizde bekleriz.. 
ma--- haberleşiriz,dostum.. size iyi akşamlar.. 
tu--- sana da.. maruf.. 
 
maruf inince, şöförümüz oturdu koltuğuna...  
hareket ederken...  "nereye gitmek istersiniz,beyefendi"  dedi.. 
 
tuna da bana bakarak,ilk  kaldığımız .. otelin adını verince..
 
ir--- (fısıldadım.. ) tunaa ne gerek var.. kendi,havuzumuzu unuttun mu... 
tu---(gülerek..) hımm.. aniden ,hafıza kaybına uğradım... 
 
ir--- derhal hastaneye dönelim... sen,isteyecek  birşey daha bulursun nasılsa.. 
tu--- irem,bir daha hastane lafı duymak istemiyorum..başka istediğim, birşey de yok..
 
ir--- emin misin..
 
ir-- tu-- hah hah hah..
 
****
kendimize özel,müthiş havuzumuzda... meyveler.. içecekler..ışıklandırma ,anılarımızı canlandırdı.
rüya gibiydi.. başka ne diyebilirim ki...  
havuzda çalınan müziği duyunca.. goncanın kıyafetinin olmamasına ,hayıflandım.. 
 
konuşarak ..bol bol yüzdük, yumuşacık havlulara sarılıp..  dinlendik..
jakuzide ,stres attık..  
 
minderlerin üstünde...
 havluyu koyup..dizlerime yatırdım.. tunayı.. 
 
 o huzurlu yüzünü.. seyrederken ,saçlarını okşayarak...
 
ir--- tunamm.. 
tu--- canımmm.. 
ir---  biraz uyu... hadi aşkım... 
tu--- seni seyrediyorum ,uykum yok ki.. hem daha çok erken..
ir--- lütfen,gözünü kapat bari...  
tu--- yanıma yat, öyleyse... 
ir---- iyi.. gel, kanepeye yatalım.. 
 
*****
 
yarım saat bakışmışızdır... sinir geldi bana... 
ir--- tunaa.. seni uyutup, havuza girmem korkma.. 
tu--- belli mi olur.. kıpır kıpırsın..pastayı hazırlarken.. uyutup,kaçmışsın ya.. 
 
güldüm.. 
ir--- zamanım azdı.. mecbur kaldım.. şimdi ,öyle bir sorunumuz yok.. kaçamak ,tatile gelmişiz.. 
tamamen seninim.. 
tu--- bende senin.. 
 
sırtımı dönüp.. göğsüne yaslandım.. saçlarımın arasına gelen.. nefesi sakinleşince ,
uyuduğunu anladım...
saran kollarının arasında.. bende ,huzurla uyumuşum...
 

Hiç yorum yok: