Translate

6 Mart 2012 Salı

793.bölüm..


mutfağa koşturup.. soğuk  soda aldım ,dolaptan... açıp,banyoya  götürdüm.. 
 
tuna bornozuna sarılmış.. çıkıyordu.. uzattım elimdekini.. 
 
ir--- tuna içsene şunu.. başın nasıl.. ben çok üzüldüm ya.. 
tu--- (gülerek aldı..) iyiyim iyi.. üzülme.. 
ir--- beni kandırmıyorsun dimi.. gel ,uzan biraz.. 
tu--- telaş yapmaa.. kendime geldim.. 
 
 sodayı içip.. yatağa uzandı.. bende yanına oturdum... elini tutuyorum.. 
 
tu--- bakma öyle,irem.. başım, migren ağrısı gibi..aniden çok ağrıdı.. 
ama geçti şimdi.. inanman için,yemin mi edeyim..
 
ir--- evet,lütfen.. yoksa ,derhal gidiyoruz.. bir dakika bile, durmam burada.. 
tu--- cık cık cık.. bana inanmıyorsun ,öyle mi.. 
ir--- (tek kaşımı kaldırıp) sebeplerim var.. diyelim..çabuk yemin et.. hemde benim... 
 
tu--- şiişş abartma.. senin üstüne ,hiç bir koşulda...asla yemin etmem...
 niye söylemek istemediğimi ..şu halini görsen anlardın.. 
hadiii.. gülsün yüzün.. (elini başına koydu) bak yeniden ağrır.. karışmam... 
 
elini indirdim,gülerek.. 
ir--- banaa.. şaka yapma.. tehdit etme.. mahvederim seni.. 
tu--- e ediyorsun zaten... 
 
saçını kaldırdım alnından.. eğilip.. yanağını öperken.. gözlerim doldu.. 
ir--- tunaa.. sen ,iyi ol tamam mı.. lütfen.. 
 
kolunu uzattı..
tu--- gel.. 
 
omuzuna başımı koyunca da.. sarıldı... alnımı öperken... 
tu---  tamamm.. bak bana... kendine gel.. başım ağrıdı diye,ne bu hüzün.. 
ir--- ağrıyor dediğini ,duymaya alışık değilim ki..
 
kapı tıklatılınca.. ben kalktım aceleyle... 
tu--- sen,duur.. 
ir--- bornozla kapıyı mı açacaksın... 
tu--- açarım.. 
ir--- yat orada.. kıpırdama sakın..  gelen bayan garson da olabilir..panter iremi 
görmek mi istiyorsun..
 
tuna gülerken.. ben kapıya koştum.. 
aldım siparişlerimizi.. bir de not  bırakılmış.. minik gümüş tepsiye.. 
sordum kimden bu diye.. 
"şeyhimizden" diyince.. teşekkür edip ,kapattım kapıyı... 
 
tekerlekli masayı salona bırakıp.. tunanın yanına gittim...yeni beyaz şort ve tişörtünü giymiş..
banyoda saçlarını tarıyordu.. 
bende ellerimi,yüzümü yıkadım .. lavoboda.. 
 
ir--- hayırlı olsun.. çok yakışmış..
tu--- sağol.. of irem.. asma yüzünü.. 
ir--- elimde değil.. kendimi suçluyorum.. 
 
yüzümü kuruladıktan sonra... yatak odasına geçtim.. 
üstümdekilerden kurtulup,  ince şile bezi... askılı.. elbiseyi giyiverdim..
 
tuna gelip, sarıldı arkamdan.. boynumu öptü.. 
tu--- senin suçun yookk.. 
ir--- gel hadi.. maruf not göndermiş.. 
tu--- ne diyormuş..
ir--- bakmadım.. 
 
***
 
sandalyeleri koyup.. oturduk.. masaya
tuna aldı notu.. okuyor... 
 
bende, yemeklerin üstlerindeki kapakları kaldırdım... 
ir--- nereden haberi olmuş.. 
tu--- olmaz mı.. yat giriş yaptı, biz pasaportları gösterdik.. anında haber ulaşmıştır.. 
"hoşgeldiniz ..arzu edersiniz, görmekten ..ağırlamaktan mutluluk duyarız.. 
arabanız emrinizde" demiş..
 
yiyoruz.. dışarıdaki manzaraya bakarak.. ben su veriyorum,sık sık.. 
 
ir--- bilseydim, vamp kıyafetimle..kızıl peruğumu getirip... marufu dumur ederdim.. 
tu--- hah hah hah... 
ir---  aa, güldüünn.. 
tu---  (elini uzatıp, yanağımı okşadı...)ah aşkım.. benim.. sende gülsen.. keyfim yerine gelecek.. ama.. 
 
ir--- iyi olduğuna inanırsam.. gülerim.. kalk doktora gidelim.. yoksa dört gün boyunca.. asık suratlı bir irem göreceksin.. kaçamak tatilimiz..sürprizin heba olacak,haberin olsun.. 
 
tu--- pekiii, giderim  ama bir şartım var... bende birşey,istiyeceğim senden.. 
ir--- tamammm...herr ne istersen,kabul.. ediyorum.. 
 
tu--- hah hah hah...her şartta uyacaksın..
duyunca, kızmak.. söylenmek.. ,sorgulamak.. itiraz etmek, surat asmak.. vazgeçmek yok ..
hiç yorumlamayacaksın bile.. anlaştık mı.. 
 
ir--- anlaştık.. nedir söyle... 
tu--- yok, sonra söyleyeceğim.. meselaa.. ağustos ayında ... 
 
dudak büktüm... 
ir---  o kadar bekleyecek, olman.. ilginç..ay ile bir alakası var mı..
tu--- eee,var gibi..  anlaştık dimi.. hatırlatırım bak.. 
ir--- evett.. unutmam ,merak etme... 
 
 yemekten sonra.. ben de duş yaptım.. tunayı yatırdım ,bu arada.. 
marufu arayıp.. hastane ,doktor sorup.. randevu aldı.. saat altı ama hala sıcak..
 
neyse,giyinip..  marufun tahsis ettiği arabayla...  randevu saatinde.. hastaneye gittik..
muhteşem bir merkez... tunaya uygulamadıkları, test kalmadı denebilir.. maruf da, aramış..
ilgi ,ihtimam olağanüstü ..  
muayene ettiler.. ultrasonla tüm iç organlarına bakıldı. mr çekildi.. 
sonuçları ,acil olarak istiyoruz diyince.. " bir kısmı yarın öğlen verebiliriz " dediler...
 
 bir saat kadar ,çay içip.. cafeteryada bekledik..... 
 
tuna hiç sesini çıkarmadı.. muayene olup, tetkikler yapılırken...  yüzünü bile, eğmedi yani.. 
hatta bana moral verdi .. hani, ben kötü oluyorum ya.. 
 
içime kurt düştü.... benden isteyeceği ne olabilir ki.. hiç,itirazsız kontrol oldu.. kuzu kuzu da,
bekliyor.
 
ir--- tunaa.. 
tu--- efendim.. 


Hiç yorum yok: