Translate

6 Mart 2012 Salı

792.bölüm..


sabah.. 
 perde kapalı ama güneş içeride sanki.. kamara,çok sıcak  olmuş.. 
tunanın, sarılmasından da olabilir tabi.. usulca kalktım yataktan.. perdeyi aralayıp.. dışarıya bakarken söyleniyorum kendi kendime.. 
 
"yumurtalık,ne kadar değişmiş ben görmeyeli.. ama yok canım.. burası başka bir yer.. 
aaaa,biz sürüklenmişiiizzz... "
 
tunanın yanına oturup.. panikle ..omuzunu sarstım.. 
ir---- tunaaa tuna,uyan.. 
 
açtı gözlerini.. 
tu--- n'oolduu.. 
ir--- (heyecanla ) tunaa, sürüklenmiş yat.. .kimbilir nereye geldiysek.. 
burası yumurtalık değil.. kalk ta bakk.. 
 
gülümsedi.. bana, "sonra bakarım, aşkım .. uykum varr " diyerek..,gözlerini de..yeniden kapadı... aaa.. 
 
ir--- huuu.. anlamadın herhalde.. uyan ya.. kaybolduk diyorum.. offf çok sıcak ,bu ne böyle.. 
 
 klimanın kumandasına uzanıp.. bastı düğmesine... serin hava öyle iyi geldi ki, birden... 
 
tu--- boşveerr.. beraber değilmiyiz ,nasılsa.. hem ayıkmadığım için.. henüz anlayamıyorum.. 
 
başını kucağıma koyup..  .. 
 
tu--- günaydın.. 
ir--- senin sakinliğinde ,beni mahvediyor.. hala, günaydın diyorsun ya... pesss ... 
tu--- hah hah hah.. 
 
ir--- bak bir de,gülüyor .. umrunda değil,beyefendinin..
tu--- olmaz mı,canım.. sürat teknesi var ya.. ondan rahatım.. 
ir--- hımm.. ben duş alayım da..nerede olduğumuzu anlarız..  kahvaltı edelim.. sonrada.. acıktım.. 
tu--- ..................
 
***
duştan çıktığımda 
tuna giyiniyordu... bende yatağımızı kapatıyorum... 
 
tu--- aşkım,giyinsene.. 
ir--- tamam... 
tu--- iremm.. ben..giyin derken,ciddiyim .. yatta ,yalnız değiliz.. 
 
ir---( ellerimi belime koydum... )nasıl yani.. sen bana yalan mı ,söyledin..
 
 
tu--- (gülerek..) ehhh, biraz söylemiş olabilirim..
(imalı imalı bakarak,katlı çamaşırlarımı uzattı.. )önce giy,istersen.. acıkan sensin.. 
 
alıp ,çabuk çabuk.. giydim.. 
kot pantolonumla.. beyaz yarım kollu tişörtümü de ,geçirdim üstüme... terlikleri de.. giyip
saçlarımı , at kuyruğu  olarak toplayıverdim.. 
 
ir--- evet.. hazırım.. 
tu---( belime sarılıp.. çekti kendisine... dudaklarımı öptü,önce... )hırçın venüsüm,sürüklenmedik......dubaideyiz.. 
ir--- neeee... 
 
****
 
o heyecanımı, hevesimi.. görmenizi isterdim.. 
 önce yatta bir kaç tur attım... 
mutfağa indim, kaptanın yanına çıktık..
 
karşımda muhteşem dubai manzarası.. masmavi denizin üstünde.. 
sıcak havada.. güvertede kahvaltı ediyoruz... 
ben yine ,bıcır bıcır konuşuyorum... tuna aldığım zevki,saf saf  aktardığım için.. 
mest olmuş.. bana bakarak gülüyor... 
 
garsonlar çay kahve..getiriyor.. diye iki dakika susuyorum.. sonra yeniden.. bıdı bıdı.. 
 
""""""
düşünüyorum da.. nereden buluyormuşum ,o kadar .. alakasız lakırdıyı.. daldan dala atlayarak
konuşuyordum,öylesine.. 
kocam,imkanlarını kullanıp.. bana sürpriz yapmış.. surat mı asacağım.. 
gençliğimin... verdiği bir şey olsa gerek.. diyordum..o zamanlar..
 
tuna da.. hiç engellemiyordu beni.. 
benim nihayet kendime gelmemden ve canlılığımdan da,o ..müthiş bir keyf alıyordu.. 
 
bunun  imkanla,parayla pulla alakası yokmuş .. meğerse..
o satın alınamaz "saf ,mutlulukmuş" 
çokkk sonra, arpacı kumrusu gibi.. ağzımdan tek laf çıkmazken.. anladım.. """""
 
ir--- ay çenem ağrıdı.. 
tu-- hah hah hah.. çookk tatlısın,çook.. ee ,irem hanım.. doyduysan.. evimize gidelim mi.. 
 
ir--- (kocaman gülümsedim..) gideliimmm.. (sonra da.. durgunlaştım)
tu--- güzel yüzünü solduracak , yine ne geldi  aklına.. 
 
ir--- yat  ve evimizde kıyafet gibi bir sorunumuz yok da.. bir yere gidersek.. gece falan.. 
ne getirdiğini
görmedim ya.. onu düşündüm.. raporun kaç günlük,biz ne kadar kalacağız burada... 
 
elimi tuttu..  
tu--- raporum 4 günlük.. cumartesi gece dönüp.. pazar dinleniriz dedim.. 
ister evde,ister yatta.. kalırız.. nereyi istersen..  
hem, dert ettiğin kıyafet olsun..pinti değilim demiştim,dimi.. 
 
ir--- (gülümsedim..) biliyorum canım.. ama kat kat fazlasını harcamaya ne gerek var.. günah.. 
getirdiğine bir bakayım da.. gideriz.. hıı, maruflara gidecek miyiz.. 
 
tu--- bilmem,haber vermedim.. karşılaşırsak.. görüşmüş oluruz.. 
ir--- iyi.. tamam.. 
 
********
 
kamara da ..tuna gereken belgeleri, alırken.. bende kılıfı açtım.. kıyafet getirmiş ama kışlık.. 
 
tu--- irem.. yazlıkları oradan alalım.. evdekiler ,feci naftalin kokuyordu.. 
ir--- (gülümsedim )tamam..
 
sürat teknesine binip.. dubai limanına, gittik.. tekne için gereken belgeler, para vs verilip..
pasaportlar da kontrol edildikten, sonra..  el ele yürüyerek.. limandan çıktık... 
 
sıcak ama yürüyelim dedim... otel çevresinin,altını üstüne getirdik.. üç saatte.. 
tuna mağazalara bakalım dedi .. e bir şeyler, almamı da istiyor.. 
beğendim,denedim... almadan başka mağazalara da bakalım ,dedim doğal olarak..
biraz fazla gezdirmişim..isyan etti.. 
 
tu--- iremm yeterr.. birşey de almıyorsun.. dolaş dolaş, başımı döndürdün...  otele girelim ,hadii.. 
ir--- fiyat öğreniyorum ,canım.. şimdi, almaya başlıyacağım.. yorulduysan sen çık.. 
tu--- çıkmayacağımı biliyorsun.. çabuk alalım,öyleyse.. 
 
neyse ,elimiz kolumuz dolu.. dolu.. otele girdik ,bir saat sonra..
resepsiyondan anahtarımızı aldık.. asansöre bindiğimizde.. 
 
tuna terini silip,derinn bir nefes verince..
ir--- aşkolsun ya.. fazla para harcamayalım diye, gezdim ben.. 
tu--- biliyorum da.... 
 
eve girince... 
elimizdekileri yatak odasına bıraktık.. 
tuna üstündekileri çıkarıyor ,baktım ki.. 
 
ir--- havuza mı.. 
tu--- yok, duşa giriyorum.. başım çok ağrıdı ,sıcaktan.. 
ir--- tunaa ben.. düşünemedim ,söyleseydin  keşke... akşam üstü alırdık... 
tu--- neyse.. boşver.. sen yemek istesene.. 
ir--- ne istersin.. 
tu--- sen seç.. 
 
o duşa girince.. bende aceleyle resepsiyonu arayıp..siparişimi verdim..
 
 


Hiç yorum yok: