Translate

6 Mart 2012 Salı

791.bölüm..


pistteki kalabalığın arasına karıştık... dans ediyoruz.. foto muhabirleri de ,bir iki poz çektiler bizi..
 
tu--- masaya oturunca.. ikimizde esneyelim... 
ir--- hı hı hı... bülentin, esnemesi geldi aklıma.. 
bizim ,öyle bir durumumuz da yok.. 
tu--- doğru daa..daha ben tebrik , etmedim.. seni..
 
ir---- (gülerek... )yaa.. haklısın..  yarın, iş günü diyip..izin isteyelim... tabi ben karımı kutlamadım 
demeyi,düşünmüyorsan... 
 
tu--- şu an tek düşüncem.. seni kaçırmak.. bakışlardan,rahatsız oldum.. 
 
****
 
saat on ikiye kadar.. mecburen oturduk tabi. 
hoş sohbet ederek. son derece doğal,neşeli bir zaman geçirdik.. 
 
beraberce kalkıldı.. diğer misafirler de.. gidiyorlar.. 
asansörü beklerken.. nezaketen..davet sahibi olması sıfatıyla..nizamettin beyle tokalaşıyorlar 
haliyle... bize de başlarıyla selam veriyorlar.. 
 
gökhan beyin yaklaştığını görünce... 
tunaya fısıldadım.. 
ir--- saat 11 yönünde tehlike var.. merdivenlerden inelim mi.. 
o da,gülerek  mırıldandı " olmazz  "
 
tam o sırada asansör geldi.. sekiz hanım, binsin denildi.. onlar merdivenden, ineriz dediler...
mecburen girdik.. asansöre... 
 
iki katı , çabucak iniverdik ..
lobide konuşuyoruz..
ay--- tanıştığımıza çok memnun oldum,irem hanım...
(diğer hanımlara da bakarak... )
ir--- ben de,ayla hanım... hepinizi ağırlamak isterim..  
çantamdan kartımı alıp.. verdim hepsine..onlarla da tokalaşmıştık ki.. 
eşlerimiz geldiler... gökhan bey de..yanlarında.. 
 
dışarıya çıkıldı..
"hoşçakalın,teşekkür ederiz "diyerek arabalarımıza yürüdük.. kalabalık olarak..
ni--- gökhan bey.. buyurun,sizi de otelinize bırakalım... 
gö--- zahmet vermek ,istemem..nizamettin bey.. taksiyle giderim ben.. 
ni--- ne zahmeti..gelin lütfen... 
 
benim oturmama ,yardım etti tuna.. 
cekedimi ..arka koltuktan alıp.. ağır hareketlerle.. omuzuma ,koydu... 
 
gülümsedim.. "sağol,aşkımm.. "
tu--- rica ederim,efendim... 
ir--- e niye ,oyalanıyorsun sen.. ayağımın, orada ne yapıyorsun.. tunaa.. lensin mi, düştüüü.. 
 
tu--- (başını çevirip..bana bakarak,güldü..) bir sussana sen.. bırak gitsinler... 
bacaklarına bakıyorum,şurada...
 
ir--- hııı.. pardon.. eee manzara nasıl.. 
tu--- henüz birşey göremedim... etek uzun.
ir--- hah hah hah... 
 
tu--- iremmm..  aynadan bak,gitmişler mi.. 
ir--- (arkayı kontrol edip ,saçlarını okşadım... ) çıkabilirsin... 
saklanma artık.. oyun mu,oynamak istemiş aşkım..
 
tu--- (doğrulup.. ) evet evet,istiyorum.. 
 
kapımı kapatıp.. yerine oturdu... 
 
çabucak ,çalıştırdı arabayı... 
hareket ettik.. 
hem, son derece hızlı gidiyor.. hemde Adana tarafına dönmedi.. 
 
ir--- (iki sigara yakıp, birisini verdim) kaçırmak istiyorum ,derken..şaka yapıyorsun ,sanmıştım..
tu--- hah hah hah.. korkmuyorsun dimi.. 
 
ir--- bu kadarcık hızla mı.. yooo..
tunaa.. yol bitti.. ne yapıyorsun.. denize arabayla girmeye mi..niyet ettin... 
 
farları yakıp söndürerek.. yavaşladı.. tam denizin kıyısındayız..
tu--- ne panik yapıyorsun.. 
ir--- acemi şöförler gibi,kullanırsan.. paniklerim tabi.. kime işaret veriyorsun.. 
 
limana girip.. park etti arabayı... 
tu--- hadi.. gel.. 
 
indim arabadan... etrafıma bakıyorum.. 
tunada bagajdan bir kılıflı askı, bir de çanta aldı... 
 
ir--- ee... yüzeceğiz deme sakın.. mayosuz,gece giremem valla.. gündüz olsa neysee... 
tu-- ben de öyle düşünmüştüm zaten.. 
 
elimi tuttu... acale acele yürüyoruz... ayağımda topuklularla..
 
evetttt..  kenardaki "eros" yazan sürat teknesini. görünce..jeton düştü..
denize baktım hemen..tahminim doğru.. .. ışıl ışıl parlayan yatımız.. epeyce ileride demirli.. 
sanki, yolumuzu aydınlatmak ister gibi.. projektör denize doğru çevirilmiş.. 
 
ir---- sürat teknesi mi aldın.. . ben tutumlu ol ,dedikçe.. ooo,bütçe mi dayanır buna...
harçlığını keseceğim senin..
tu--- hah hah hah... 
 
*******
can yeleklerini  ,sürat teknesinde bıraktık... 
tuna .. beni yatın merdivenlerine ,çıkarırken... 
kendimi ,sahiden prenses gibi hissettim..  hani kıyafetler de.. ambiansı tamamlıyor ya.. 
eteğimi iki elimle ,epeyce kaldırdım...merdivenleri çıkıyorum.. dikkatle..
tuna da.. tekneyi bağlayıp... çantayı,askıyı aldı... arkamdan geliyor... 
 
tu--- iremm.. bana kastın mı var, denize düşmemi mi istiyorsun.. 
ir---  ağam.. sen manzara göremedim ,diyince... şey ettim..
konuşturma da.. bende uçmayım aşağıya... topuklularla ,bu uzun elbiseyle çıkmak kolay mı sanıyorsun.. yoksa.. 
tu---- sustumm.. 
 
off nihayet işkence bitti.. güvertedeyim.. bıraktım eteklerimi... projektör anında kapandı... 
ir---- (fısıldadım,son basamaktaki tunaya.) yatta hayalet yoksa, birisi var tuna.. 
at aşağıya.. öyle gel...  
 
gülerek.. yatımızın salonuna girdik... elindekileri ,koltuğun üstüne koydu... 
tu---- gelirim birazdan..  
 
****
 
 hevesle kamaraları dolaştım..  hepsi pırıl pırıl..  
demir indirdiler herhalde.. sallandık sanki... 
bizim kamaramızda, kırmızı güller bile var... mis gibi ,koku yayılmış... 
 
özlemişim yaa.. dolaba cekedimi asarken.. yazı hatırladım..  nasıl da eğlenmiştik.. 
tunanın askısını da ,çantasını da koydum..içine.. 
 salona gelince  ,açtığım sodayı içtim.. içim yanmış...  
perdelerde kapalı.. koltuğa oturup ..
ayaklarımı sehpaya uzattım... bir kaç dakika sonra.. tuna girdi içeri... 
 
cekedini kravatını ..çıkarıyor... 
tu--- tamamdır..  kaptan beklemiş... bizi.. 
ir--- iyiii.. başbaşa kaldığımıza göre... (dudaklarımı büzerek)hadi kutla beni.. 
 
gülerek.. koltuğumun arkasından ,eğilip öptü dudaklarımı.. 
tu--- acele etme canım.. kutlayacağım.. üstünü değişmek,istersen.. 
 
ir--- niyee ,kırışır mı.. 
tu--- eh,muhtemelen.. 
ir--- benimde umrumdaydı.. çıkarmayacağım işte.. çok beğendim.. tuvaletimi.. 
 
saçımdaki tokaları çekip.. dağıttım parmaklarımla.... başımı sallayıp.. iyice açılmasını sağladım... 
 
tuna da.. kapıyı kilitledi...tedbirli adamın hali ,başka canım... 
sadece ikimiz varsak... kilide ne gerek var ki.. deniz kızları mı ,gelecek..yanımıza.. 
kıkırdadım kendi kendime.. 
o da..barda.. içki dolduruyor bardaklara... 
 
tu--- ne oldu..aşkım.. bana da söyle.. 
 
ir--- kapıyı kilitlemene güldüm.. 
tunam.. yat sürprizin..çok hoş oldu da..  yarın okula gideceksin..ben de,işe..
 ikimiz içinde, yorucu bir gündü
hadi yatalım... hafta sonunda,yine geliriz.. 
 
gülerek.. bardaklar ve meyveleri koyduğu tepsiyi... sehpaya bırakıp.. yanıma oturdu... 
 
tu--- (elimi,avucunun içine alarak..bana döndü...) 
ben, rapor aldım.. galip bey yerime bakacak.. vahide hanımın da,haberi var..senin, işe gitmeyeceğini biliyor.. 
ir--- (güldüm..).  neyin var.. söyle çabuk..  
 
elimi kalbine bastırdı.. 
tu--- kara sevdaya tutuldum... 

Hiç yorum yok: