Translate

6 Mart 2012 Salı

789.bölüm..


bir kaç dakika sonra..tuna  seslenince.. başımı çevirdim.. elinde kutular var.. üst üste koymuş... 
yanıma getirip.. yere bıraktı... 
tu--- hala yattığına ve bakmadığına göre ben getireyim dedim.. 
 
doğruldum... gülerek... 
ir--- aklım başımda değil ki, unuttum.. 
 
kutuları hevesle açıyorum... lame ayakkabı ,lame gece çantası.. çok şık .. kenara koydum onları.. 
ir--- tunaa çokk güzell.. 
gülerek yanıma oturdu.. paketi açamayışıma ,sinirle çekiştirmeme bakıyor.. tırnağım var ya... 
 
takı kutusunu nihayet açtım.. 
yakut-pırlanta  taşlarla süslenmiş... zarif gerdanlığa ,küpelere... bilekliğe dokundurdum parmağımı.. 
 
ir--- sen ne yaptın tunaa.. servet buu... 
tu--- birşey yapmadım.. evlendiğimizde ,sonra demiştin ..  bence zamanı geldi.. 
 
kutuyu bırakıp.. tunanın boynuna sarıldım.. öptüm yanaklarını.. 
ir--- sağol birtanemm...
tu--- sen de sağol.. 
 
kıyafet kutusunu açacağım...için, heyecanlanıp.. ayağa kalktım.. 
kapağı kaldırdım... tuvaletin omuzlarından tutacağım...ya. sol elim havada kaldı... 
 
bir omuzu var.. güllü..hemde..  çıkardım kutudan.. 
renk lame ..bedeni saran.. bir model..dizden aşağısı verev genişliyor.. yumuşacık kumaşına ,arkasına baktım...  
 sırt kısmı da.. aynı şekilde açık..
 
ir--- tunaa, bu  muhteşemmm...  ama straplezz.. üstüne şifon falan da, alınmaz.. 
 
tu--- (içini çekerek..) vazgeçiyordum dedim ya.. nasıl razı olduğumu  da,bilmiyorum.. giy bakalım.. 
 
dudaklarına eğilip.. bir kaç kere , öptüm..  
ir--- tunaaa...bana bu modeli diktirip , gösterdin  ve giy diyorsun ya ... 
dünya tersine dönüyor dersen,inanırım.. çookk tatlısın... hah hah hah... 
tu--- iremmm.. delirtme beni. 
 
gülerek,koşturdum banyoya...dişimi fırçaladım.... parfümümü sürdüm.. 
tuna ,uyku tulumunu katlayıp..kaldırmış..boş kutuları da,mutfak balkonuna götürmüş... 
bende tokaları topladım...
giydim salonda..ay ay.. harika oldu.. tam üstüme göre... 
inanılır gibi değil... tunanın seçtiği modele bak.. ayakkabıyı geçirdim ayağıma... çıkardıklarımı katlayıp,
poşete koyduktan sonra.. 
 
saçlarımı savurup... elimi belime koydum..
ir--- tuunaaa... 
 
tuna salon kapısına gelince... 
tu--- ahhh.. ahh.. ben ne yaptım ya...harikasın.. 
ir--- teşekkür ederim ,kocacığım... eğer ,rahatsız olduysan... evde, başka bir kıyafet giyerim... 
 
tu--- bilmiyorum ki... sana derken, askısız..şalsız.. modeli ben  alıyorum,olacak şey değil..  dön bakayım..
 
döndüm etrafımda... 
tu--- ne yapalım.. başa gelen çekilirmiş.. 
 
kapı zili çalınca... ben takı kutusunu çekmeceme koydum... tunada kapıyı açtı... 
 
tu--- buyrun.. hoşgeldiniz... 
ab--- hoşbuldum ,irem nerede.. 
ir--- buradayım abdullah... 
 
salona girince.. uzuunnn.. bir ıslık çaldı... tuna da kapıda duruyor... 
elindeki takım çantasını yere bıraktı.. 
kırıtarak yanıma geldi.. 
 
ab--- ayol ne olmuşsun sen böylee...
ir--- sağol.. nereye oturayım..  fazla,zamanımız yok...
 
tuna yanımızda durmadı.. ben de koltuğu çevirip oturdum..
eli çabuk neyse ki... saçıma, öyle hoş bir topuz yaptı ki... 
 bayıldım görünce... makyajı da, yenileyip...
belirginleştirdi... 
 
onbeş dakika sonra.. verdim parasını, o gitti...
ayakkabımı giydim.. takıları da,takıp.. 
 deryanın odasına doğru yürüdüm... 
 
ir--- tunaa.. bak bakayım bana... ne yapıyorsun sen.. 
tu--- giyindim de,sana bakmaya korkuyorum..
 
arkasını dönmüş,çevirdim kendime .. baştan aşağı süzdüm.. 
 
ir---- öf öffff..  maşallah.. bu ne yakışıklılık böyle... 
kadınlar beni kıskanacaklar.. 
güldü.. 
tu--- abartma canım.. sana eşlik edeceğim, değil mi.. asıl erkekler, beni..kıskanacakk..
 
 
açık gri,parlak takım elbise.. aynı renk ayakkabı,kemer... koyu gri ,yakası özel ipek gömlek... 
koyu gri kravat.. saçlar taranmış.. traş olmuş.. misler gibi de kokuyor.... 
 
ir--- sana, uymaya çalışacağım ağam... biz birbirimizi kıskanmayalım da..
bak son kez soruyorum.. çıkarabilirim.. 
 
eğilip.. sinemden öptü.. 
tu--- çook güzelsin..irem, çook.. 
(çıplak omuzlarıma.. kollarıma.. 
taa ayaklarıma kadar.. bakışlarını dolaştırdı üstümde.. içini çekerek... ) üşürmüsün.. 
 
ir--- eve çıkma şimdi.. buradaki cekedimi alırım, omuzuma..
tu--- peki.. hadi gidelim.. 


Hiç yorum yok: