Translate

6 Mart 2012 Salı

788.bölüm..


dayım.. babam..annem.. 
kemal bey,nedim bey...
 toplantı masasının çevresinde oturuyorlar... masada da yok yok.. içecekler.. pasta çeşitleri..
tabaklar..
ir---  hoşgeldinizzz... 
 
kemal ve nedim beyle..tokalaştım... annemi,babamı..dayımı öptüm...
tebrik ediyorlar beni.. 
plaketleri masama koyup.. 
oturdum artık.. hepsi,çiçek getirmişler bana..odama,bahar gelmiş sanki....  teşekkür  ettim.. 
kemal ve nedim bey de salondaymış.. 
 tokalaşmışız.. hatta.. 
o kadar çok kişi vardı ki..hatırlamıyorum bile..
 
yenildi,içildi konuşuldu... 
saat  yediyi, geçiyordu... 
nedim bey,kemal bey ve dayım beraber gittiler... dayımla konuşamadık...fırsat olmadı.. 
ertan uyuyormuş.. nimet ablayı çağırmış annem... onlar da ,kalktılar.. yemeğe gideceğimizi de,biliyorlar 
tabi.. 
 
ikimiz kaldık salonda .. ama kapı açık.. 
songül tabak ve bardakları kaldırırken.. bir sigara yaktım... 
 
tu--- (cebinden dört zarf çıkardı..üstlerine isimlerini yazmış.. bana uzatırken,kısık sesle.. )
çağıracağım,bunları ver..
 
aldım "tamam "diyerek..sümenin altına koydum... 
 
ir--- onlara da, ikram edelim... 
tu--- sen geç kaldın, hep beraberdik.. yediler... tatlıyı evlerine götürsünler... abdullah gelir şimdi.. 
ir--- ya saçım iyi.. arayım da..gelmesin.. başım dönüyor.. hiç uğraşamayacağım.. 
bir saat olsun, dinlenmek istiyorum.. 
tu---(gülerek... ) sen bilirsin...  yemek 
dokuzda  ama onda da gidebiliriz.. 
 
abdullahı arayıp.. gelme dedim.. hayır geleceğim.. diyor.. saat 9 da, gel öyleyse diyip..kapadım..
 
derya ,songül ..vahide hanım ve burhanı çağırdı... tuna.. 
oturdular masanın önündeki koltuklara.. tuna ayakta duruyor.. 
 
kısa bir teşekkür konuşması yaptım.. hepsinin çalışmasından memnun olduğumu.. 
küçük bir ikramiye 
gibi düşümelerini isteyerek.. yanlarına gidip.. tokalaşarak, zarflarını verdim... 
tuna da.. teşekkür etti.. tatlıdan almalarını ve evlerine gidebileceklerini söyledi.. 
çok memnun oldular onlarda... 
 
***
nihayet  ikimiz kalınca.. ayakkabılarımı fırlatıp.. cekedimi.. astım,
 
dolabın alt kısmına sıkıştırdığım.. uyku tulumunu çıkarıp
açtım acaleyle... 
 
tu--- irem ne yapıyorsun... bu nereden çıktı... 
 
yaydım ,masamın yanına.. 
ir--- sen ,jaluzileri kapat.. aldımm.. gerekti bak.. 
 
masa lambasını yakıp, ışıkları kapadı... jaluzileri indirdi... 
 
 sırt üstü ,uzandım.. ay her yanım ağrıyor...minik yastığı da,boynumun altına yerleştirdim..
 gömleğin boyundaki , düğmesini açıp.. 
gözlerimi kapattım..  
 
derin derin nefes alıyorum.. başım ağrıdı..gürültüden... sessizlik ,çok iyi geldi..
. gözüm hala kapalıyken..ellerimi saçlarıma götürüp..çekiştirdim tokaları.. saçlarımı da,dağıttım..
 
ir---tunaaa nerdesinn.. 
tu--- buradayım..
açtım gözümü.. cekedini kravatını ,çıkarmış.. elinde bardağı..ayakta duruyor.. 
 
 
tu--- uyku tulumunu ,iyi düşünmüşsün.. 
ir--- bir daha, masaya yatmayım dedim de.. 
 
tu---  bence sen, bir daha burada.. hiçbir şekilde yatma... çok ,sakıncalı.. 
 
ir-- tu--- hah hah hah... 
 
 

Hiç yorum yok: