Translate

6 Mart 2012 Salı

784.bölüm..


gülderen hanımın hediyelerini aldım,arabadan.... 
yanımdan geçenler,iki adım yeri yürüyünceye kadar..ıslık çaldılar bana..
terbiyesizlere,aldırmadım tabi.. çıktım gülderen hanımın yanına....aman ne kadar mutlu oldu..
 
 çiçekleri ve hediyesini verdim... 
duygulandı.. "ne gerek vardı,irem hanım.. "dedi.. bende.. "bizim için beklediniz,çok mahçup olduk.. 
lütfen kabul edin,çam sakızı çoban armağanı " dedim.. 
bir kahve içimi ,sohbet edebildik.. onu bekliyorlardı.. 
kalktım.. "sizi de bekliyorum" diyerek.. 
kapıya kadar.. yolcu etti beni.. "eşinize selamlarımı iletin,en kısa zamanda rahatsız ederim "dedi..
 
arabama bindiğimde.. derin bir nefes aldım.. saat.. 12:30.. 
hareket edip, dayımın bürosuna gittim... yerinde değilmiş... sekreter odasına aldı beni.. 
neskafe ikram etti.. beklerken,tunayı aradım... araç telefonu cevap vermeyince.. çiftliği aradım..
fatma açtı.. 
ir--- merhaba fatma.. tuna geldi mi.. 
fa--- merhaba hanımım.. geldiydi..  yukarıdan takım elbisesini alıp..aceleyle gitti..yemek bile yemedi,işi varmış..
ir--- hımm..  hangi elbisesini almış.. gördün mü.. 
fa--- yok kılıfa koymuş.. görmedim de.. ağır gibiydi.. sanki..
ir---( gülümsedim..) iki tane almış demek ki.. görüşürüz.. hoşçakal... 
 
kapadım.. demek altın almış.. yukarıdan... 
sekreterin yanına gittim.. 
ir--- dayım gecikir mi..duruşmadan sonra, yemeğe gitmiş olmasın.. yada yengemin yanına.. 
--- duruşmadan çıkınca, eve gidip... birkaç kıyafet alacağım ,demişti...yemeğe de, gider mi..
bilmiyorum.. sıkıldıysanız buyrun oturun.. 
oturdum koltuğa... sigara ikram etti.. içiyoruz.. 
 
aklım kıyafet alacağım demesine takıldı.. burada, bir odası olduğunu da biliyorum.. 
bazen kalıyorum demişti.. yengemle kavgalılar mı yoksa... 
ir--- canım, ellerimi yıkayabilirmiyim.. 
---- tabii.. lavobo şu tarafta... 
ir--- sağol.. 
 
koridorda ilerleyip.. odasının kapısını açtım.. tahmin ettiğim gibi.. 
epeydir, burada kalıyor demek ki..geri kapadım ama canım sıkıldı.. geri geldim ,kızın yanına... 
ir--- ben daha fazla bekleyemeyeceğim... geldiğimi söylersin.. kahve için sağol. 
--- rica ederim.. tabi söylerim... 
çıktım bürosundan... 
 
. saat 1 daha.. arabaya binip..sevim teyzemlere gittim.. 
osman eniştemde.. dışarı çıkıyormuş.. kapıda karşılaştık... 
 
os--- hoşgeldin kızım.. buyur.. 
ir--- sağol eniştem.. teyzemler evde mi.. 
os--- zuhal evde.. lütfü,az önce.. sevimi neşeye götürdü... annesi yalnız kalmasın diye.. onlar
saneme aşı yaptıracaklarmış... 
ir--- anladım,sen nereye böyle.. 
os---hafız çağırdı.. oraya gidiyorum.. çıksana yukarı.. 
ir--- çıkacağım enişte,istersen götüreyim seni.. 
os--- yok yok.. yakın bir yerdeymiş.. görüşürüz kızım.. 
ir--- görüşürüz... 
 
o gidince.. kapıyı kapatıp.. seslenerek.. merdivenleri çıktım... 
ir--- zuhallll.. zuhalllllllll... zuuuuhaalll..
zu--- kimmişş kimmişş kimmiş o... 
ir--- hah hah hah... 
 
kapıda karşıladı beni.. yüzüne maske yapmış.. yeşil yeşil.. 
 
zu--- hoşgeldiniz efendim.. şerefler verdiniz... şeyy çıkaramadım..kim olduğunuzu.. 
ir--- bende seni çıkaramadım.. lütfen,sil şu yüzündekini çabuk.. midem bulanmadan.. rengi dokunuyor.. 
zu--- hah hah hah... iyi gel.. kırk yılda bir maske yapacağım tuttu.. onda da sen geldin.. 
otur da.. sileyim... 
 
koltuğa oturdum.. içim titredi birden.. sobanın kapağını açtım.. canlasın diye... 
zuhalde yüzünü yıkayıp geldi yanıma... 
öpüştük.. 
zu---  kahve içermisin.. 
ir--- yok.. içmem.. gideceğim.. işim var.. 
 
sigara yaktık.. o da oturdu karşıma.. 
zu--- nasılım diye ,bakmaya mı geldin.. 
ir--- evett.. 
 
zu-- bu ne sevgi diyesim geldi, birden..  
(içini çekerek) gördüğün gibiyim.. kardeş.. değişen bir şey yok yani.. hayat devam ediyor.. 
 
ir--- nasıl yok.. dün,ziyayla iyi gibiydiniz.. buzlar çözülmüştü ya... 
 
zu--- bizim buzlar,her zaman erirde.. başka etkenler değişmedi ,hatta artıyor..demek istemiştim..

Hiç yorum yok: