Translate

6 Mart 2012 Salı

783.bölüm..

eve gelip.. giyindim..
içimden duamı okudum yine.. 
bismillah diyip.. indim aşağıya... 
 
içime sinmedi,önce annemlere gittim... 
kapıyı babam açtı.. saç sakal,traşı olmuş... 
 
ah--- oy maşallah... tu tu tu... allah esirgesin... yavrumm..hoşgeldin... 
 
ir--- (uzanıp öptüm..o da beni öptü.. )hoşbuldum babam..
benim başka yerlere uğramam gerekiyor da..haber vereyim dedim.... 
sen defterdarlığa gel, olur mu.. 
 
ah--- tamam... nermiinn.. koş koş.. 
ir--- ertan?
ah--- uyuyor... 
 
annem salondan çıktı,gülerek... geldi yanımıza... 
ne--- ahmet tanıştırmıyacak mısın.. bizi.. sanırım seni de öpmüş... 
 
ir--- ah-- ne--- hah hah hah... 
 
ne--- allah yüzünü güldürsün, kuzum...
ir--- aminn.. şimdi gitmem lazım... rimelim akmadan.. 
ah--- ne--- güle güle.. 
 
arabaya bindiğimde ikisi de dua ediyorlardı... ağlamamalıyım... camı araladım biraz.. 
 
neyse... tamerin ödev dosyası ve gülderen hanımın ,hediyesini düşünürken.. 
duygulanmamayı başardım... şık bir sümen takımı aldım ona.. 
çiçekçiden de.. gül buketi yaptırdım..birde pastaneden.. yaş pasta aldım...
çarşıya doğru giderken... bir sigara içtim.. heyecanlıyım ya... 
 galip beyin bürosuna ,yakın yerde... park yeri buldum şükür...
 
dosyayı ,yaş pastayı ..alıp indim.. 
kalabalığa aldırmadan.. yürüyüp.. büronun kapısını açtım... içeride bir çok kişi var... 
 
ir--- merhaba gençlerr.. 
herkes döndü.. kapıya.. tamer ve beni tanıyanlar selam verdiler... 
 
galip bey..masasında oturuyordu,ayağa kalktı... yanında, genç takım elbiseli bir bey var..
masanın üstünde de birçok evrak...
 
ga--- vayyy, kızım gelmiş... bu ne güzel ,sürpriz.. hoşgeldinn.. 
ir-- sağolun.. hocam... 
tokalaştık... 
 
ga--- gel otur..
ir--- bir dakika..  
tamerin yanına gidip... dosyayı uzattım.. 
ir--- buyur tamer.. umarım işine yarar... 
ta--- çok teşekkür ederim ,yaramaz mı ..zahmet oldu size.. 
ir--- ben yapmadım.. tuna baktı.. bu .. pasta da.. size.. 
aldı onu da.. 
ta--- çay içersiniz değil mi..
ir--- olur tamer hazırsa ve zahmet olmazsa.. bir bardak içerim.. 
ta--- (gülerek.. )olmaz..irem hanım... 
 
galip beyin masasının ,önündeki koltuğa oturdum... o bey de,dikkatle bana bakarak... 
 karşımdaki ,koltuğa oturdu... 
ga--- nasılsın kızım..
ir--- iyiyim.. siz nasılsınız.. saliha hanım nasıl.. 
ga--- çok şükür,ikimizde iyiyiz... sen nereye böyle.. tuna nerelerde.. park yeri mi ,arıyor yoksa..
 
ir---( gülümsedim... ) tuna,okulda..burada birkaç yere uğrayacağım
sizin.. işlerinize bakmaya gelmiştim ama 
o koltuğa siz yakışıyorsunuz,döndüğünüze.. çok mutlu oldum.. 
 
ga--- sağolasın, kızım.. çay?
ir--- tamer,sordu getiriyor... 
ga--- (dudak büktü..) hmm..tamer ha.. o ,pek sevmez de.. çay işlerini.. 
ir---  iyi anlaştık biz.. belki de ondandır... 
 
tamer üç çay ve yaş pasta koyduğu ..tabakları getirdi bize.. sehpaya koydu... 
 
teşekkür ettik... 
o bey.. tamere bakarak... 
 
--- tamer...beni görüyorsun değil mi...  galip bey.. hanımefendiyle, tanıştırmadı da.. 
kendimi,görünmez gibi hissettim ..
 
ta--- . görüyorum.. gökhan bey... 
ga--- afedersiniz.. dalmışım.. gökhan  tercan- kızım irem .. 
baş selamıyla selamlaştık... elimi uzatmadım... 
 
gök--- memnun oldum efendim.. 
ir--- bende.. 
 
çayımı aldım..içiyorum.. 
ga--- gökhan bey.. maliye bakanlığının.. müfettişi.. ticaret ,ihracat..ithalat. sanayii.. odalarının
denetimlerini yapmak üzere ,yeni atanmış.. ilgili evrak kontrolü için..gelmişti.. bize de.. 
 
pastama dokunmadım,çayımı bitirip.. bıraktım bardağımı... 
 
ir--- ben zamanınızı almayım,o halde..
gök--- az kalmıştı.. zaten..rahatsız olmayın lütfen..  
ir--- benim de,işlerim var.... 
 
ayağa kalkınca.. onlar da kalktı... 
tokalaştım galip beyle... 
ir--- iyi günler ..saliha hanıma selamlarımı iletin,hocam... 
ga--- söylerim,kızım.. sende ,tunaya selam söyle... yarın okula,gideceğim ..inşallah.. 
ir--- inşallah.. 
 
gökhan beye ,yine başımla selam verip... 
çalışan gençlere döndüm... 
ir---- görüşürüz arkadaşlar...kolay gelsin.. çay için,sağol tamer... 
ta--- (gülümsedi..  )eşinize hürmetler... irem hanım..
 
kapıyı açıp..çıktım... 
 

Hiç yorum yok: