Translate

6 Mart 2012 Salı

781.bölüm..



ayşe kahveleri getirince.. tunada hepimize,sigara ikram etti... mmm,nasıl güzel olmuş.. 
eline sağlık dedik.. onlar,karşımızda fısıldaşırken.. 
tunaya bakıp.. kısık sesle.. 
ir--- babam, neyi unutmayacak... 
tu--- hıı, o mu.. seninle gelecek.. defterdarlığa..
ir---- peki sen.. gelmeyecek misin... 
tu---  tören ,resmi olacak.. baban ,kurul üyesi.. ben akşamki,yemeğe davetliyim.. 
ir--- ama haksızlık bu..
tu--- ben öyle düşünmüyorum... çalıştın,hak ettin.. ödülünü,alacaksın..
ir---- tamam da.. temeli sen attın.. büyük emek,senin eserin.. ben olanı değerlendirdim.. 
tu--- şişş yavaş.. kavga ettiğimizi,sanacaklar.. 
ir--- (gülümsedim..)öpeyim mi.. 
tu--- daha neler.. 
ir---- (mırıldandım..)  e sen öpp.. 
tu--- hah hah hah... 
yemeğe de kalın, dediler ama.. halamın gözüne bakınca.. "iyi iyi, gidin hadi.. "dedi.. 
gülerek, öpüşüp vedalaştık... 
saat 10 a, gelirken.. evimizdeydik..nihayet... 
oturma odasındaki divana attım kendimi..."yoruldumm,uykum varr"diyerek.. 
tu--- benim dee..
o da koltuğa oturup, ayaklarını uzattı... on dakika sonra,sonra uyumuşum ben.. tuna battaniye
örtmüş üstüme...duş yapmış..beni taşıyacakken uyandım.. 
biraz dinlenmişim.. ben de,duş yapmalıyım kokuyorum.. 
****
banyodan çıktığımda tuna ,yatakta yatıyordu... gözleri de kapalı.. yoruldu tabi.. uyusun..bari.. 
geceliğimi giyip.. saçımı kuruttum banyoda...
saat daha,11 ...uyuyunca açılmışım biraz..  mutfakta sigaramı içerken,yarını düşünüyordum.. 
herkesin hayatı değişiyor.. şekilleniyor,yavaş yavaş.. ,benim..figenin.. yasinin.. zuhale,ziyanın.. tunanın.. 
babam bile ,kurul üyesi sıfatıyla.. yanımda olacak baksana.. 
sigaramı söndürüp... balkon kapısını,kapadım.. 
yatak odasında.. sessizce.. dolabı açtım
plaketi alırken.. 
giyeceğim belli.. de..yemekte.. tunanın ve benim ne giyeceğimize karar vermeye çalışıyorum.. 
tu--- ne düşünüyorsun.. 
döndüm.. gülerek..
ir--- sen uyumuyormuydun.. 
tu--- ben de..senin  inanmana , şaşıyorum ya... 
ir--- çok yorgundun.. uyuman,normal geldi..
tu--- ne yapıyorsun orada..
ir--- yemekte giyeceklerimize, karar vermeye çalışıyordum.. (aldım askıyı,üstüme tutarak) 
bu nasıl.. 
tu--- çok ince.. içi görülüyor.. 
ir--- hah hah hah.. ya buu.. 
tu---  aslaaa.. 
ir--- . zuhalin nişanında ,giydiğimi giysem.. 
tu--- ıggıııı.. 
ir--- yeşil?
tu--- hayıır..
ir--- kırmızı?
tu--- olmazzz.. 
ir---- eee.. ne giyeceğim,öyleyse... 
tu--- gell.. 
kapattım dolabın ,kapaklarını... yattım yanına... 
saçlarımı okşayarak...
tu--- yarın .. büroya gelecek,kıyafetin.. ayakkabın,çantan.. takıların..
gülümsedim.. 
ir--- nasıl yani.. sen bana ,kıyafet beğendin.. ayakkabı,çanta..takı aldın...bütçeni ,yine mi..aştın..yoksa..
tu--- .. sana değer.. 
ir---- (öptüm yanağını.. )sağol,çok merak ettim... anlatsana.. 
tu--- moda evine  gittim... önce manken kızı, beğendim.. ölçülerine baktım yani.. sana uyuyor mu
diye... 
ir--- hah hah hah..
tu--- (gülerek...) istediğim,özellikleri söyledim..bir model,çizdi kadın.. 
rengi beraber seçtik... dün de..
bitmiş halini gördüm.. harika olmuş ama çok değişmiş ,modelle alakası bile kalmamış..
..seni içinde ,hayal edincee.. çok tereddüt ettim,vazgeçiyordum neredeyse... görünce şok olacaksın.. 
gözlerim dolu dolu ,baktım yüzüne...boğazım düğümlendi sanki.. çok şey söylemek istiyorum da.. 
ir--- tunammm... 
tu--- canımmm... söylemiyecektim de.. dayanamadım..benim kıyafetim de hazır.. 
gözlerimi sildi.. yanağımı okşayarak.. 
tu--- herşeyin en iyisine layıksın aşkım,sana gülmek yakışıyor... (gülümsedi) bir dee... beenn.. 
ir--- bencede.. 
 huzurla uykuya dalana kadar.. geçen zaman ikimizindi.. ve muhteşemdi.. 
hala aklıma geldikçe, yüreğimi titretir.. 

Hiç yorum yok: