Translate

6 Mart 2012 Salı

778.bölüm..


çayı yeniden demledikten sonra..
çadırın, yan tarafında lavoboya geçtik.. 
bulaşıkları yıkamak için..  figene gelme dedik.. 
zuhal yıkıyor, bende duruluyorum.. 
beylerde sıcak,soğuk su taşıdılar, bize.. onlarda ,yasini azat etmişler.. 
 
ir--- ne oldu, zuhalim..
zu--- (tek kaşı ,havaya kalktı hemen)... ne gibi.. 
ir--- (güldüm) dün geceyi diyorum ya...özeli değil.. geneli anlat.. 
 
zu--- ne özeli be..(içini çekerek.. ) dön dolaş,konu aynı.. gideceğim diyor, başka birşey demiyordu.. 
engelledim işte... beraber gittiğimizde,ne olacak bilmiyorum.. 
hem ne yapabilecek ki.. anlattığına göre ,kadının huyu bu.. değişmez..  
 
ir--- tuna çok konuştum ama vazgeçiremedim dedi.. 
zu--- öyleymiş.. 
ir--- senin dediğin, dokunmuş ona.. çok ağır konuştu ,demiş.. vicdansız mısın ,ne fenaydı kız.. 
acıdım valla.. bak kıyamam abi dedi..
 
zu--- ben nasıldım, sence..ama ısrar etmese.. yoldan gelmiş.. yine anlatmayacaktım...
 sordu,bende söyledim..içimden geçenleri.. 
yani,ben kıydım bu sefer.. 
 
ir--- e onun suçu değil ki.. 
 
zu--- haklısın da.. 
neyse.. konuşmak ,istemiyorum.. irem... başım,boğazım ..gözüm ağrıyor... 
uykusuzluktan ayakta duramıyorum.. 
 
ir--- belli.. ziya,nasıl duruyor hayret.. 
zu---  o sinirle ayakta duruyor..hala yatışmadı... aldanma haline..
 
ir--- eve nasıl ,geldin sen.. eniştem teyzem, neredeydin demediler mi.. 
 
zu--- görseler, demezler mi.. irem..
 bu arada ziya şef olmuş..büronun,bir anahtarı da..onda olacakmış..
sabahın beşinde,büroya gittik.. göndermedim diye,illa arayacak.. 
ben de "o senin annen... kalbini kırmadan, uyar "diyorum hep
neyse aradı...aman irem.. ne laflar,söyledi.. ..duysan şok olursun... kırdı geçirdi..
bir saat konuştu yada bağırdı demek lazım.. 
" arama,affetmez.. bende etmiyorum.. hem,sayende..hiç ,iyi değiliz.. "
diyip kapattı.. telefonu.. 
 
ir----  peki, siz nasıl barıştınız.. kırmışsın ya..
 
zu---   dokunduysa..  kırıldıysa.. 
şartlarımı dikkate ,alıp..  neden dediğimi düşünsün.. 
madem özür dileyince,herşeyin unutulması bekleniyor.. afedersin derim..tamammm...
kaldı ki.. öyle bir talebi olmadı... 
ben yürüyerek dönüp,yukarı çıktım.. sonrada ziya geldi. 
kahvaltı ettik.. 
ergünün randevusu vardı ya..ziya , teşekkür edip "ben götürürüm,sen işine bak"
dedi.. mecburen burada yani.. 
 
ir--- hiç yoktan.. ağzınızın tadı kaçtı.. ama tebrik ederim.. dünkü olayları bilmesek ,hiç  anlamazdık.. 
belli etmiyorsunuz ikinizde.
 
zu--- evet,etmeyiz ..ne dersin, kaşısam mı ki.. 
ir--- zu--- hah hah hah... 
 
 
zu--- ziyanın da..bu kadar,rahat konuştuğuna .. bakma..
aslında,hiç öyle değil.. yasinlerin ,durumu  gibi.. herşeyi ,herkesin bilmesine..hiç  gerek yok.. 
gizli evleniyorsanız,bari belli etmeyin..yada söyleyin açık açık.. "sen utanmanın,sırası değil" demişsin ya.. figen hanım.. çok utanmış.. bende .. dalga geçtim.. 
 
ir---  sende az değilsin ha... yasin,ziyadan.. figende, senden intikam almaya kalkarsa..ya..
 
zu--- yasin ne yaparsa..yapsın.. ama figenin ağzını açabileceğini..sanmıyorum.. 
perişan ederim,onu.. gizli evlenen,ben miyim..
 
ir--- inanırım.. edersin.. sizinle, başa çıkılır mı.. ayol.. 
zu-- ir--- hah hah hah... 
 
ellerimizi kurularken.. 
tu--- iremm.. çay hazırr.. 
zi--- zuhalll... gelsenizee..
 
geldik yanlarına.. oturduk.. 
yasin ,tuna.. ziya çay içiyorlar...
yoruldunuz,üşüdünüz dediler ..bize..  çaylarımız da.. konmuş..
 
 figen de,çadıra uzatıyor tepsiyi... gelmiş de...çay veriyor.. garibim..
ya--- figeennn... 
fig--- efendim..yasin.. 
 
hepimiz yasine bakıyoruz ,ne diyecek diye.. 
 
ya--- ne bakıyorsunuz ya.. hiç seslenmemiştim de.. içimden geldi... sizden imrendim.... 
 


Hiç yorum yok: