Translate

6 Mart 2012 Salı

776.bölüm..



şişler takıldı, herşey hazır... babamın pişirmesini bekliyoruz... ellerini yıkadı erkekler...
 ziya arabadan ,eşantiyon havlu getirdi iki tane...kuruladılar..
gençler yan taraftaki  brandanın altında ayakta , yağmuru seyrederek  konuşuyoruz... babamlar bizi görmüyorlar diye sigaraları da yaktık..
ir--- hayırlı olsun,araban değişmiş.. 
zi--- sağol.. 
ir--- Bolu nasıldı... 
zi--- oteli gördük biz,harikaydı.. program yoğunluğundan..  kar hasreti çekenler bile, çıkamadılar dışarıya..  arabaya binerken, kar topu oynadık o kadar.. 
fig--- sen pek sevmiyorsun ,herhalde.. 
zi--- manzara olarak,güzel de... çok eziyetini çektiğimden,sevmem pek.. 
ya--- Ankarada,trafik işkenceydi sahiden..  şeyy.. lütfü, her kimse.. sürprizden nasiplenip (kısık sesle)
doğru anladıysam,lütfiye olmadı değil mi.. 
kahkahamız inletti etrafı... 
zi---  tercihini değiştirdiyse,bilemem de..biz ,birşey yapmadık.. yasin.. 
ya--- iyi olmuş.. iyi.. yolda, çok kar var mıydı..
zi---  hemde nasıl,ulukışlaya kadar ...müthiş kar vardı.. gerekmediği için, zincir takmayı bilen de
yok.. bütün arabalara ben taktım.. soğuğu da,unutmuşum.. içime işledi.. 
ya--- gözlerin ondan kızarmış.. hasta olma da.. ben,uyanamazsın demiştim ama.. 
zi--- hıh..uyumadım ki.. çadır var diye kandırdı,irem.. nerede yatacaksam.. içerisi dolu.. 
tu---halamın dizine yatarsın...ziya... 
zi--- onun romatizması var ama başkasının dizine yatabilsem çok iyi olurdu.. 
fig--- ya-- zu-- zi-- ir-- tu-- hah hah hah.. 
ya--- zuhall.. sesin çıkmıyor,tamam demedin.. bak adamcağız uyumamış.. 
zu---( gülümsedi..) uygun ortam yok,yasin... 
ya--- hııı, olsa yatıracaktın yani.. 
zu--- kimbilir.. belki olabilirdi.. 
zi--- aslındaa senin de,uyuduğundan şüpheliyim yasin...
geldiğindeki ,telaşlı halin..
sonra.. "ireme laf yok "demenn..
ayrı gelmeleri,karşılaman..  
.. zuhalle buluşacaktık ,dediler...
o hiç bir şeyi ,unutmaz ki... üstelik ,zuhal benim yanımdaydı.. söylerdi..
 figene ,bakışların..tavrınn..değişmiş.. 
çok farklısınız, yani.. 
kuşkulandırıyor ama...
aklıma gelenleri ..söylesem mi ,bilmiyorum... 
zu--- ziya.. 
zi--- efendim.. 
zu--- bir sırrımız var.. 
zi--- (güldü) ne yapmışlar... dur sakın,söyleme.. bayılırım valla.. 
kahkahamızı duymalıydınız...  
ya--- (gülerek,kısık sesle)  ziya.. biz dün,evlendik.. ama kimse bilmiyor.. çaktırma sakın.. 
zi--- vayyy.. tebrik ederim.. allah ayırmasın.. 
"amin "dedik.. 
zi--- (kısık sesle) yasin..oğlum, on beşgün oldu siz tanışalı..
 acil evlenmişsiniz ya... 
  baba olacağını ,sanmıyorsun dimi.. hesap hatası,yapmayın yani..ben uyarayım da.. 
bir ay sonra da,bu çocuk niye doğmuyor demeye başlama... 
ya-- fig--tu-- ir-- zu-- zi--- hah hah hah... 
zi---cemil enişteeee... 
ya--- ziyaa ,suss.. 
 fig--tu-- ir-- zu-- zi--- hah hah hah... 
ce---efendim ziya... 
zi---- enişteee... 
ya--- suss ,mobilya hediye ederim sana... 
zi--- rüşvetle.. beni...susturacağını mı, sanıyorsun.. 
eniştemle birşey konuşacağım belki.... 
gündemim.."kayınbabanın, izinde yürüyen damadın maceraları.. " ayşegül serisi "gibi.. 
"yasin piknikte" bak,insaflıyım yine.. başka bir yerde demedim..
ya-- fig--tu-- ir-- zu-- zi--- hah hah hah... 
ce--- ne var oğlum... söylee.. 
zi--- dur enişte, pazarlık yapıyoruz şurda... yasin rüşveti artırsın da.. bakarız..
damadın da ,aynı sana benzemiş ha... eli çabuk... 
ah--- ce-- os-- hah hah hah... 
ya--- zuhall yardım ett..rica ediyorum..  
tu--- evet ..sadece seni dinliyormuş,bende öğrendim... 
zuhal gülerek.. 
zu--- ziya lütfen.. 
zi--- peki hayatım.. sustum.. 
ya---- uffffffffffffff ,anlamak zorundamıydın... ateş bastı, beni.. (kısık sesle) ya bir dakika... senn,zuhalle beraberdik mi, dedin.. az önce..
zi--- daha yeni uyandı.. hah hah hah.. 
ya--- ne iş..babanın haberi,var mı..bende enişte diyeyim mi.. hıı..uyumamışsın da..
tu--- hiç ağzını açma ,yasin... durum sandığın gibi,değil.. 
zi--- demek istiyor kiii.. "ziya yeniden konuşursa.. batarsın..zuhal bile ,kurtaramaz seni.." 
fig--tu-- ir-- zu-- ya--- hah hah hah... 
zi--- ahmet enişte.. açlıktan perişan olduk.. kendin mi,yiyorsun ne..
ah--- (gülerek) bal tutan ,parmağını yalarmış.. oğlum..
zi--- bilmem miii.. balı , tutacağız da.. etraf arı dolu..  
allahım ,ne güldük yaa.. karnım ağrıdı..
e figen niye ayakta duruyor ki, yazık.. dimi.kıza.. 
ir--- oturalım mı..
zi--- hii,ben düşünemedim bak... abi,sen bari uyarsaydın ya... yasin geç geç..
ya--- ya sabır..
tu--- ziyaa..iyi ki.. biz seninle tanışmadan ,evlenmişiz... sussana oğlum.. 
ya-- fig-- ir-- zu-- zi---hahhh hah hah... 

Hiç yorum yok: