Translate

6 Mart 2012 Salı

775.bölüm..


hanımlar çadıra girmişler... ertan da onların eğlencesi olmuş.. ciyaklıyor velet.. 
erkekler de.. et doğrama,şişe takma.. soğan salatası görevlerini
almışlar... ergün ve ali hariç kadro tamam.. 
 
demek ki ziyayla gelmiş teyzemler ama nasıl bilmiyorum.. tabi. 
zuhal,masayı hazırlamış... ne yok ki.. maşallah.. 
 
figen de...çadırda hesap veriyordur eminim...
tuna,değişmiş..kazağını.. yasinle cemil beye de söyledi.. değişin diye.. soğan salatasını yapıyormuş o..geçti tahtanın başına.. 
babam ,her zamanki gibi mangalla uğraşıyor.. dizmiş  biberleri, domatesleri.. pişiriyor.. 
dana mı almış acaba... et dağ gibi yığılı hala... 
cemile bey, eniştem ve ziya oturmuş.. etleri şişe takıyorlar...
 
zi--- ahmet eniştee.. lokanta açalım.. diyorum..sen yap, ben satayım.. 
 sermaye senden , müşteri çekmek benden.. 
çorbalar şişler..kebaplaarr.. gel vatandaşşş .. adım adım, yaklaşşş... dedim mi..iş biter... 
 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- hah hah hah... 
 
ce--- bacanak.. bu damadı, nereden buldun.. böyle... 
zi--- aman eniştee.. derin mevzulara girmesene... kör kuyuyu.. biliyorsun dimiii... 
 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- hah hah hah... 
 
ah--- beni, revüye götüreceğine babanı götürsene... göster hünerini.. hadi.. 
 
zi--- senin şekerin düşsün, arif enişte iyileşsin diye kendimi feda ediyorum da .. neler duyuyorum aşkolsun yani.. şimdi söyleyemem babama.. önce evlenmem lazım.. sonra teklif ederim,isteyenin bir yüzü karaymış... 
zenci olmak isterse gideriz.. . 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- hah hah hah...
 
yasinde geldi..değişmiş o da... 
oturdu,et takıyor...
 
os---(gülerek) gideriz canım.. ziyayı mı kıracağım... bir bakıp,çıkarız... 
zi--- vay babama bak .. helal olsun.. genç osman ,dünden razıymış.. meğerse... ahmet enişte sen,izin al..
cemil enişte,sen de durum nasıl.. evde aslan var mı,yani.. 
ce--- olmaz mıı.. 
 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- ya--- hah hah hah
 
halam çadırdan eğilip ,bize bakarak...
mu--- biz duymuyoruz, ziyaa... buraya da,gell... 
 
zi--- tamam muazzezciğim.. ekstraya gelirimm..(osman enişteme, eğilip..)
babaa, muazzez bana göz koydu.. haberin olsun.. 
 
os--- (gülerek)  hiç duymadım seni...kulağım ,ağır işitir ya.. 
zi--- zuhali isterken, duydun da.. damadın ,elden gidiyor diyorum.. niye aldırmıyorsun..
işine mi,gelmiyor..yoksa..
 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- ya--- hah hah hah..
 
os--- ahmet.. sen kurbanı da.. o adamdan mı alıyorsun.. 
ah--- evet ,bacanak.. gördün ya.. hayvanları muhteşemdir.. istersen ,sana da ayırtırım..
işin ehli olmuşlar..artık.. kesiyorlar, parçalayıp..ayırıyorlar.. zahmetsiz yani.. 
 
os--- peki..  ahmet..söyle ayırsınlar.. 
 
tu--- sizin .. .uğraşmadığınız,iyi olmuş.. bizde geciktik.. 
yorulurdunuz, ikiniz...  derisini yüzmek ,yetiyor zaten.. 
 
zi--- bu modeller fermuarlıymış...abi... kesiyosunn.. ceket gibi.. çıkıyor... 
 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- ya--- hah hah hah.. 
 
ah--- nereden aklına geliyor, bilmem ki.. fermuarmış... aslında ,benim için ne iyi olurdu ha... 
zi--- ooo..biz de, etten uzak dur diyoruz güya... 
 
ir--- alışmış,ziya.. ava gitmesin de.. kebap yesin.. razıyız... 
 
zi---  hangi avdan ,bahsettiğin önemli tabi.. adam uyanık.. av diyip gidiyor..
aslan da gönül rahatlığıyla ,evde koca bekliyor.. 
 
ne--- ziyaaa duydumm.. 
zi--- teyzem da, zuhal gibiymiş.. radarları hep açık..
 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- ya--- hah hah hah.. 
 
zuhalle ,figen... oturmuşlar nihayet.. .konuşuyorlardı... 
os--- zuhal..  kızım.. bir bardak su verir misin...
 
ir--- ben veririm enişte.. otur zuhal.. 
 
kalktım,termostan su dolduruyorum...
 
zi--- irem ,köşe yastığı gibiydin .. valla.. zahmet oldu... sana.. 
ya--- ireme laf yok,ireme laf yok...
 
zi--- haydaaa,sana n'oluyor.. yasin..
iremm...
yasinin,ne açığını biliyorsun ... öğreneyim .. şantaj mı yapıyorsun,yoksa.. 
 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- ya--- hah hah hah..
 
eniştem suyu içip.."sağol yavrum"dedi... 
bende "afiyet olsun" dedim.. 
 
ir--- ziya.. neşen bol olsun.. nemrut adamım,demiştin ya.. ..doğruymuş..sahiden..
 
( içini çekerek) "amin "dedi..
 
aklına getirdim herhalde.. sustu konuşmuyor.. sessizlik oldu.. bir anda... 
öyle ki.. brandaya düşen damlaların.. sesi ,duyuluyor sadece.. 
 
mu ---oğluma ,ne yaptın... zuhalll.. elini gösterr...
zuhal ellerini kaldırdı.. " ben masumum.. muazzez teyze.. "
 
ce-- os-- ah-- tu-- zu-- fig-- ir-- ya--- zi--- hah hah hah..
 


Hiç yorum yok: