Translate

6 Mart 2012 Salı

774.bölüm..


kahveleri içerken.. sohbet ettik ,figenle..
 o filcanları yıkarken.. bende, poşete kıyafetleri koydum..
 
güle konuşa ,moralimiz düzelmiş olarak.. öğlen gibi... sarıçam ,piknik alanına girdik.. 
yağmur hala yağıyor.. 
 
fig---  ne kadar ,değişmiş burası.. çoktandır gelmemiştim..  
ir---  bir daha ki, sefer.. zuhallerle geleceğiz.. unutma... 
 
fig--- ir--- hah hah hah.... 
 
yaklaşıyoruz.. arabalar ,çadırın önünde dizilmiş..ekipte fire yok gibi.. ziyanın arabasını da gördüm..
bizimkilerden başka ,kimse de yok.. duman kaplamış etrafı..  
 
hummalı bir çalışma içindeler.. tuna,uzaktan gördü önce.. elini kaldırdı.. 
bende farlarla, gördüğümü belli ettim..
yasin de.. bize doğru koşuyor.. 
 
ir--- kocacığına bak ,kimseyi umursadığı yok.. nasıl geliyor..
fig---  ağrım olduğunu,duyunca.. çok üzüldü, kahretti kendini.. 
 
 yavaşladım,iyice... 
arabanın yanına ,gelince de durdum... 
 
ön kapıyı, açtı.. 
figenin,yanağını okşayarak... 
ya--- canımm.. nasılsın.. 
fig--- birşeyim yokmuş.. yasin... 
 
ya--- iyi ki,yokmuş... çok korktum,çokk... iremm.. sağol.. elim ayağım, birbirine dolaşmıştı valla...
hızır gibi yetiştin...
ir--- önemli değil,yasin.. ıslanma, geç otur..
 
. kapıyı kapatıp,arka koltuğa otururken... 
ya--- ıslansam ne olur.. ertuna canıma okudu.. 
ne laflar duydum.. 
 
ir--- tunam, ne dediyse.. hak etmişsindir... birde, ziyaya söyledik mi.. 
sonrasını düşünemiyorum... 
 
ya---ir-- fig--- hah hah hah.. 
 
ya--- ne olur..ima bile etme..kaç gündür, stresliydim ama.. bu sabah ,hepsine bedel di...
sarhoş gibiyim..
 
fig--- irem.. tuna gelin diyor, herhalde.. 
 
çalıştırdım arabayı... 
ir--- söylenmiş ama sevildiğini bil ,yasin.. tuna bensiz,asla gelmezdi buraya.. 
ya--- hımm, söyledi zaten.. bir ton ,azar işittim..
 
çadırın yan tarafına, park ederken... ziya güldürüyordu yine herkesi.. 
 
ir--- zuhalle buluşacağımızı ,söylediniz dimi.. 
ya--- söyledik .. zuhal cin gibi, valla ..hiç bozmadan  
 "ayy unuttummm " dedi..
fig-- hem şair,hem tiyatrocu... desene.. 
 
ir--- ya-- fig-- hah hah hah... 
 
 
çadırın yan tarafında durdum..indik hepimiz... 
tuna geldi yanıma.. onlar önden,fısıldaşarak yürüyünce.. 
 
 kısık sesle.. 
tu--- iyi miymiş gerçekten.. 
ir--- evet dediğim gibi, panik yapmış.. zuhalle ziya ,nasıl.. 
 
tu--- uyumadıkları belli, gözler şiş ama hiç birşey olmamış gibiler..
kamufle mi, gerçek mi.. anlamadım.. 
soramadım da.. 
ir--- neyse.. arabada kıyafetler.. değiş hemen... omuzların ıslak..
 
 
ah--- prensesimmmmm... gelll... 
ir--- geldimmmm... 
 
brandanın altına girince... zuhale bakarak,ellerimi belime koydum... 
 
ir--- kız zuhallll... neredesin sennn...ağaç olduk sayende...
 
kahkahayı duymalıydınız... 
 
hoşgeldiniz faslından sonra... yağmur kokusunu, içime çeke çeke.. oturdum... sandalyeye.. 
koşturmacadan başım döndü.. yığıldım resmen... zuhalle konuşamadık da, " ne oldu" der gibi göz kırptı..
kaşımla,yasini  işaret ettim.. o anlamıştır,cin gibi..gülümsedi çünkü..

Hiç yorum yok: