Translate

6 Mart 2012 Salı

773.bölüm..


mu--- firuze anam.. ne diyor bunlar... 
fi----  bilmem ki,muazzez hanım...yavurca konuşuyorlar işte... 
ir--- tu--- hah hah hah... 
 
durduk evimizin önünde... 
" hoşçakalın " diyip,hemen indim...hala kötü kötü bakıyordu...çünkü..
 
yasinle figenin yanına giderken fısıldadım.. 
 
ir---  tuna kendine gel,en azından evlilermiş.. 
tu--- (mırıldanarak ... küfür etti) güya koca adam,düşüncesizliğine çok kızdım.. 
irem,dikkatli olun.. para al yanına.. 
 
ir--- tamam tamam... sakinleş..  byy..
 
figenle biz , ıslanmayalım diye acele ettik... yasinin ,arkamızdan bakışını da ..hiç unutamam... 
öylesine çaresiz ve üzgündü ki.. 
 
*************
evimize çıkar çıkmaz.. 
ben yengemi aradım hemen..durumu özetleyip..- kim olduğunu söylemeden -figenle konuşturdum..
yarım saat sonra... ahizeyi yerine bırakınca...  
 
ir---- eveett? ikna olduysan,kahve içelim mi.. 
fig--- ay içeliimm.. 
kahkayı koyverdik... 
 
fig--- lütfen,ben yapayım..  
ir--- iyi yap.. bende, tunama haber vereyim... 
fig--- iremm.. arama ya.. yeterince ,rezil olduk zaten..
 
ir---( tuşlara basarken..) tunanın huyunu bilmiyorsun,aklı buradadır şimdi..o yüzden söylemem lazım,nikahı bilseydik..hiç sıkıntı yaşamazdınız.. figen.. 
 
telefon çalıyor ,uzun uzun..
 
fig---  ben hem bilmiyordum... hem zaman mı ,oldu ki..
ir--- doğru olmamıştır, sabırsız..yeni damat faktörünü...düşünemedim işte.. 
 
figen kıpkırmızı olsa da.. "diyecek lafım yok.. senin ,daha iyi bileceğin kesin" diyip... güldü... 
ir---- (gülümsedim bende) küçük geliiin,eltilik yaptırma bana....
ir--- fig--- hah hah hah
 
tu--- yes.. 
 
bende ingilizce konuşup,iyiymiş dedim... tunam, derinn bir nefes aldı.. 
 
ir--- siz neredesiniz. niye geç açtın.. 
 
tu--- biz otobandayız.. maceraya bak ki.. yasinin,arabasının  lastiği patladı.. 
yağmurun altında.. lastik değiştiriyorduk.. yasin.. cemil bey,ben...sırılsıklam olduk..
 
ir--- üç erkek lastik mi, değiştiriyorsunuz yani.. 
 
tu--- yasinin ,eli ayağı titriyor.. cemil bey ,baktı sadece.. ben değiştirdim.. bijonları sıkıyordum ki,
telefonu duydum.. 
offffffffffff...herkesi ayaklandırdım.. biz gidemiyoruz,iyi mi.. geri döneceğim neredeyse... 
var bir terslik ama..ne bilmiyorum... 
 
ir--- (............. ) kaşı tunam... 
tu--- hahhhh hah hah... ay iremmm.. hiç güleceğim yoktu...
 
ir--- canımm..gül sen..  ben kıyafet getiririm size.. üç tuna dolaşır karşımda... 
tu--- hııı.. karıştırma da.. 
ir--- mümkün mü.. 
 
tu--- krikoyu aldılar. canım, kapıyorum.. n'olur yavaş gel.. rica ediyorum.. aklım sende, kaldı zaten.. 
halam da ters ters bakıyor,bana.. 
 
ir--- hah hah hah.. tamam,aşkım.. yasine söyle de ,sevinsin.. 
tu--- ben onu öyle bir sevindireceğim kii.. 
ir--- hah hah hah.. 
 

2 yorum:

nj personal injury lawyer dedi ki...

Thank you for the information, the article is very well-written.

UNUTULMAYANLAR dedi ki...

Hi
I am glad that you like it, it makes me very happy. :)