Translate

6 Mart 2012 Salı

768.bölüm..


mu--- ziya nerede,kele.. özledim valla.. 
tu--- Boluya toplantıya ,gitmişlerdi.. şimdi, dönmüş olması lazım hala.. 
 
mu--- yasin biraz önce.. sarıçama gitmekten bahsetti..  ben gelemem,oğul.. iki gündür sızılarım
arttı.. yağmurda yağıyor.. hasta olurum ... siz gönlünüz nasıl istiyorsa,öyle yapın.. özgürsünüz.. 
kaynaşın tabi.. 
 
ir--- hıı, amaa.. belki ,ziya da gelecekti.. 
mu--- essah mı.. 
 
ya-- ir-- tu-- ce-- sa-- fig-- fi--- hah hah hah.. 
 
ce--- gençler bizi de, arzu etmişler.. muazzez hanım... beraber gidelim..işte.. 
figenime de, kısmet olacak.. o ,çok sever pikniği.. 
 
mu--- iyi madem.. gidelim bari.. 
tu--- sabah  yedi gibi, alırım sizi... 
mu--- e yasin var ya... sen ,niye alıyorsun.. 
tu--- sıkışmayın hala,araba var nasılsa..  figenleri götürür o.. 
 
ir---- safiye hanım,unutmadan.. sevim teyzemlerde gelecekler..  sarıçama,gideceklerse.. 
kalmak için.. bize gelsinler dedi.. 
sa--- yengem ..her zaman ..çok düşüncelidir, sağolsun... 
 
fi--- gitmeyin, safiye hanım.. sevim hanım, çağırmış ama.. evimiz mi yok.. akraba oluyoruz.. 
burada da olur.. diğer evde de.. nereyi ,arzu ederseniz kalabilirsiniz.. 
 
ce--- teklif ettiğiniz için..teşekkür ederiz..  firuze hanım.. başka zaman kalırız,inşallah..  
nasılsa ,yarın beraber olacakmışız... 
kayınbiraderim,çokk iyi.. çok muhteremdir..ama kalmazsak,alınır.. kalbini kırmayalım.. 
 
fig--- peki,cemil bey.. kapımız ,her zaman açıktır..
ce--- biliyoruz,sağolun.. biz de..aynı şekilde düşünüyoruz... 
 
yemekler, ard arda geldi.. çok da ,güzel olmuş..gündüz de ölçüyü kaçırdım...doydum ben..
onlar yerlerken bekledim.. herkes bitirince.. 
 
 ayşe de,yorulmuş..tabağımı mutfağa götürmek için,  
"afiyet olsun "diyip kalktım.. 
 
fig--- ellerinize sağlık.. herşey, çok güzel olmuş... 
mu--- afiyet olsun da,ne yediniz ki.. 
ir--- doyduk hala.. 
 
figen de kalktı.. halaya bakıp.. göz kırptım..
ir---yasin konuşturmadı ama figene ,ne dediğini söylemem lazım.. 
 
güldüler... 
mu--- e iyi ,o zaman... 
biz mutfağa girdiğimizde onlar da, teşekkür ederiz diyorlardı.. 
 
ir--- ayşe.. nefisti herşey.. bir kahve yapayım ben.. 
ay--- afiyet olsun da.. ben yaparım.. siz yorulmuşsunuz, zaten... evleri, düzenlemişsiniz..
firuze hanımda,muazzez hanımda.. çok duygulandılar... 
 
ir--- rica ederim ayşe.. ne demek..
fig--- ben yapayım, o halde..
ay--- peki,bende salona bakayım.. 
 
ayşe çıkınca..  çantamdan da,sigara alıp... yaktım..balkon kapısını aralarken.. 
 
ir--- ee figen.. bir hafta, nasıl geçti.. 
fig--- iyi gibiydi,irem.. dersler yoğunlaştı da.. çalışmam zorlaştı.. 
ir--- hah hah hah.. normal tabi.. 
 
fig--- siz nasılsınız.. 
ir--- iyiyiz,şükür... 
 
fig--- yasinin dediğini ,söyleyecektin.. bana..niye telaşlandı ki..
ir--- hıı,o mu... birşey ,demedi canım...  takılıyorduk..biz.. 
figen figen,dilinden düşürmüyordu da ..seni.. 
fig--- ..................... 
 
tu--- iremm.. 
koridora uzattım başımı.. yasinle ikisi ,gülerek bana bakıyor..
"ne.." der gibi göz kırptım..  
 
tuna fısıldayarak.. 
tu---  gördüğümüzü,söyledin mi..
 
başımı salladım ,iki yana.. 
yasin, deriinnn bir nefes aldı.. 
kısık sesle.. 
 
ya--- sağol.
tu--- .rahatla hadi.. 
ir--- (gülerek)figen ,kahve yapıyor..bende ,sigara içiyorum.. gelebilirsiniz ..sormanıza gerek yok..
tu--- tamam... 
 
büyüklere kahvelerini verdi,figen...
bizde..mutfak balkonuna ,çıktık.. ayakta,yağmuru seyrederek.. kahve ,sigara keyfi yapıyoruz...
 
ana yol ,yandan görülüyor.. arabalar geçiyor.. devamlı..
araç park yeri de,tam önümüzde..geniş, bir boşluk bırakılmış.. 
 
tu--- yarın da ,yağar mı acaba..
ya--- yağacakmış.. ya biz ,nasıl piknik yapacağız.. gittiğimiz yer nasıl.. mesela, ıslanır mıyız..
 
tu--- ahmet abi.. teşkilatı kurulu bırakıyor.. çadırı var... 
önde yanda ,kocaman brandalar gerili.. yasin..
bizde yağmurlu bir günde, gitmiştik de..biliyorum..  harika oluyor.. dimi irem... 
 
ir--- yaaa.. öyle..alınan haz, kişiye göre değişiyor tabi.. 
ya--- sizz.. nişanlı falan mıydınız... 
 
ir--- biz nişanlı kalmadık ki,yasin... direk evlendik..
ya-- ir-- fig-- tu--- hah hah hah.. 
 
ya--- en güzelini ,yapmışsınız.. ziyaya hak veriyorum..şimdi.. beklemek zormuş.. 
fig--- geldim ya,yasin.. son dönemim..ders bile ,bırakmamam lazım... asıl o zaman zor olur..
 
tu--- aman aman.. iki buçuk ay..çok sıkı çalışman gerekiyor.. 
fig--- biliyorum daa.. 
ya--- ben bilmiyor muyum.. ama olmuyor işte.. 
 
bir araba girdi parka.. tam karşımıza park ediyor.. 
 
ir---  kim bu,uzunları da yaktı.. park edeceksin işte..adam.. söndürsene..ne,gözümüze sokuyorsun..
tu--- yavaş irem.. geri geri..park ediyor,kapatacak mecburen.. unutmuştur.. 
ayar yapılmamış da olabilir..
 
ir---- insin de.. görür o.. 
ya--- irem.. sende kavgaya bahane arıyorsun bakıyorum.... 
ir--- ama haksız mıyım,yasin.. araba da, gıcır gıcır ha.. çizsem mi ki..
 
tu-- ya--- fig-- hah hah hah... 


Hiç yorum yok: