Translate

6 Mart 2012 Salı

767.bölüm..



giyinip .. saat yedi buçuk gibi, evden çıktık... 
yağmur da,atıştırıyor... arabaya binince... 
ir--- halana ne alalım.. tuna.. tatlı mı, çiçek mi.. 
tu--- tatlı da,çiçek de.. sensin.. ev almışsın..daha ne.. hediyesi.. 
ir--- sağol da.. pintiliğin sırası değil..çiçek alalım.. 
hareket etti... 
tu--- (gülerek..)  aldım.. goncam.. pinti olmadığıma,inanabilirsin.. 
ir--- goncaya, pintisin demek ki.. 
tu---  hah hah hah...  ona ömrümü veririm..
ir--- canımm ,ben de sana veririm..ne aldın.. hani,nerede..
tu--- eve gönderdim.. görürsün.. 
apartmanın önünde.. park ettik.. ışıklar yanıyor,tabi.. perdeye gölgeler vuruyor... 
tu--- buraya ,panjur yaptıralım.. belli oluyor.. içerisi.. 
ir--- tamam... 
********
zile bastık.. açıldı, dış kapı.. 
beş basamağı çıkarken.. evin kapısını da.. halam açtı...
 jorjet elbisesini giymişş, hacı resul demor .. baş örtüsünü de, bağlamış..
 rugan siyah terlikleriyle ,pek hoş canım... sağ taraftaki ,daireyi seçmiş.. 
hol ışıl ışıl.. 
mu--- hoşgeldiniizz..tu tu tu.. maşşallah... yavrularım.. allah nazardan saklasın... 
ir-- tu--- amiin.. 
ir--- sen de.. çok şıksın,halacığım... aman da, aman.. genç kız gibi olmuşsun.. maaşallah..
mu--- sağolasın..gelin..  heveslendik, sayenizde..  girin,girin.. 
mutfakta ayşe var, selamlaştık.. 
salondan da,sesler geliyor..
 el öperken..
tu--- geç mi, kaldık hala..  beklettik mi ,yoksa... 
mu--- yoo..hatta,acele etmediğiniz iyi oldu..
yasin çıktı..salondan.. yüzünde güller açıyor.. tabi.. ağzı kulaklarında... 
ya--- nerede kaldınız,ertuna.. telefon da yok, geliyordum neredeyse... 
figen taa,İstanbuldan gelmiş..siz gelemediniz...
ir--- hep benim yüzümden, yasin.. (şaşırmış gibi ,yaptım artık)..figen mi geldiii.. hadi yaa... 
gözün aydın .. 
yasin de gülerek"sağol "dedi... 
ben ,tokalaşıp.. onları beklemeden.. halayla.. beraber,salona girdim.. 
safiye halayla, cemil enişteyle tokalaştım.. figenle sarıldık, öpüştük... 
çok farklı geldi bana ama  fesatlık yapmayım ,şimdi.. dedim..
firuze hanımın elini,öptüm.. o da,çok şık canımm..
masa da,dört dörtlük hazırlanmış.. 
figende makyajla ,harika olmuş.. oturduk.. hal hatır sorarken... etrafa bakıyorum.. 
kenarda ki.. kocaman benjamini göndermiş ,herhalde tuna... 
perdeler de.. çok güzel uymuş.. modelli ,boncuklu falan..... 
ir--- hala,güle güle oturun.. çok beğendim evinizi.. 
mu--- sağol yavrum.. hepinizin eli değmiş.. tabi güzel olur... 
tunanın ,kahkasını duyduk.. biraz sonra da,yasinle beraber içeri girdiler... 
tabi yasin ,dumur vaziyetteydi.. demek söylemiş.. gördüğünü.. beni de söyledi mi acaba..
o da.. tokalaştı.
mu--- yemeğe oturalım.. isterseniz.. 
firuze hanımla,halam.. karşılıklı iki başa oturdu.. yasin, cemil enişte ..tuna..
figen,safiye hala ve ben..  
ayşe, çorbaları servis yaptı.. sohbet ederek.. yiyoruz.. 
annesi.."figen de, az önce  geldi.. hepimize sürpriz yaptı"
diyince... 
kimsenin,öğlen geldiğinden 
haberi yok tabi.. nerede sakladı ki,kızı.. diye geçirdim içimden...
ir--- nasıl geldin,figen... haber verseydin.. keşke.. 
fig--- e o zaman sürpriz olmazdı ki,irem..yasinden,  adresi aldım..işte buradayım
ir--- çok iyi yapmışsın,hayatım.. gece, burayı yerleştirirken... yasinle ,beraberdik de..
ya--- irem..  çorbayı ,ne çabuk içtin..
ir-- tu-- hah hah hah... 
ir--- ziyanın ,kulağı çınlasın.. bana da ,uyarı mı geldi yani.. 
ya--- (gülerek) yok canım.. 
ir---  madem öyle.. üstüme alınmayım bari... 
tu--- irem.. utandırma yasini.. bak ben,
ya--- ertunaa .. salata çok güzel olmuş.. tavsiye ederim...  
kahkahayla güldü herkes... 
mu--- ayşee..  yemek getirde.. yasini kurtar..  
tu---  zoorr.. 
ce--- (gülüyor)damadımı rahat bırakın,canım.. 
sa--- hımm.. kayınbaba kıyamadı,bak..
ya--- sağolun.. şaka yapıyorlar,biliyorum da.. 
ir--- kimmm.. ne şakası.. sen, demedin mi.. fig......
ya--- iremm.. sus yaa.. 
bir kahkaha daha yükseldi.. 
ayşe ,zeytin yağlıları servis ediyor... 
fig--- yasin.. 
ya--- efendim.. 
fig--- sen engelledikçe.. üstüne gelecekler.. bırak, söylesinler.. ne var ki.. 
ir--- yaşa figen.. 
ya--- ne söyleyeceğini,bir  bilsem..bırakacağım da..  
ir-- tu-- ce-- sa-- fig-- mu-- fi--- hah hah hah.. 
tu--- biz,insaflıyız canım.. sadece ..figen diye,sayıkladığını söyleyecektik... tuh, ağzımdan kaçtı.. 
ya-- ir-- tu-- ce-- sa-- fig-- mu-- fi--- hah hah hah.. 
yasin derin bir nefes aldı.. bana da.. yalvarır gibi bakıyor... 


Hiç yorum yok: