Translate

6 Mart 2012 Salı

765.bölüm..


tunam gelmiişşş... teyzemle,zuhalle konuşuyor... 
ir--- hoşgeldin tuna.. 
tu--- hoşbuldum... hadi teyze.. buyrun.. 
se--- ah oğlum ah.. ireme de ,anlatamadım ki.. 
zu---  anne.. binelim...  onlar da geç kalmasınlar.. 
 
neyse oturduk.. tuna hareket etti... 
ben mantomu, düzeltiyorum devamlı..
 
tu--- ziya ,bu gece geliyor.. değil mi.. zuhal.. 
zu--- evet tuna... yoldalarmış.. 
tu--- iyii.. teyze ,yarın geliyor muşsunuz sizde.. 
 
se--- öyleymiş.. ahmet söyledi.. biz ne getirelim ,irem.. 
 
ir--- teyze hiç birşey istemiyoruz, kahvaltılık hazırlıyacak annem.. 
koyun kesecekler.. orada,herşeyi var babamın.. 
siz gelin yeter.. 
tunanın halası, figenin anne babasını ..yemeğe,davet ediyor..bu gece.. 
sarıçamı söylediler mi,bilmiyorum.. onlar da gelsinler  akraba olunuyor..daha iyi  tanışsınlar dedik yani..  
yeni evleri de,burası bak zuhal.... karşılıklı oturacaklar.. 
 
zu--- hımm, hayırlı olsun..
se---  kızım.. safiyeler yatmak için,bize gelsinler.. öyleyse,sen söylersin.. 
ir--- peki,teyze... 
 
eve gelinceye kadar.. zuhal hiç konuşmadı... 
tuna durunca da... 
 
zu--- çok teşekkür ederiz ,tuna... anne ,çabuk ol.. işleri varmış... 
se--- ikiniz de, sağolun... 
tu-- ir-- rica ederiz.. 
indiler.. 
 
teyzem demir,kapıyı açıp girdi..  zuhal de,girecekken... 
tuna camı açtı..
 
tu--- zuhal.. 
zu---( döndü ) efendim..tuna.. 
 
tu--- annenin yanında, konuşamadım.. ziya seni,taa oradan üzdüyse..bu sefer ,arka çıkmayacağım ona.
zu--- ( içini çekerek.. )sağol tuna,ziya üzmedi beni.. ama ucu ona dokunacak..
 irem,ana hatlarıyla.. özet geç ,tunaya.. 
 
ir--- tamam.. ziyaya da,fazla yüklenme.. yoldan geliyor,haberi yokmuş.. çok ,şaşıracak zaten.. 
tu--- hasta mısın.. sana ,birşey mi yaptı.. 
 
zu--- hah hah hah.. yok,tuna yok... hadi gidiinn... beni,ağlatacaksınız .. 
kimseye ,nedenini söyleyemeyeceğim... sonra..
 
ir--- en azından.. abinler biliyormuş zuhal... 
 
tu---  zuhall.. annene seslen.. otur arabaya.. dönerken ,bırakacaklar de... 
zu--- tuna sağol da..  ziya gelir birazdan... anahtarı da, bende.. halimin,nedenini ..ona 
benim,anlatmam lazım..
 
tu--- peki... hoşçakal... 
 
el salladım.. tuna ,hareket etti.. hızla gidiyoruz... 
 
tu--- ne demek istedi.. zuhal... anlatsana... 
 
zuhalin dediği gibi, özet geçtim.. tuna da sinirlendi.. söylendi,falan... 
 
ir--- suzan teyzenin yaptığı yanlış ama iyi niyet olarak ,algılamak için zorluyorum kendimi..
olan, zuhalime olmuş.. sen ,lütfü abinin annesinin yaptıklarını duysan.. şoka girersin.. 
 
tu--- öyleyse,anlatma da.. iyice sinirlenmeyeyim... offf aklımdan neler geçti, bir bilsen.. 
ziyanın da.. günahını ,aldım.. durduk yerde... 
 
ir--- belliydi canım "sana birşey mi ,yaptı " ,"hastamısın"dedin.. neredeyse..
 hamilemisin ,diyecektin kıza... 
 
tu--- valla ,ne yalan söyleyim..konduramasam da.. halinden huylandım..
konuşmalarınız da.. içime kurt düşürdü.. ... 
 
aynaya bakıp.. rujumu tazeledim... 
 
eski büronun önünde durunca... 
tu--- görmedim sanma ,irem.. 
ir--- hı, neyi.. 
tu--- bacaklarını.. mini  ,giymişsin yine... niye çıkartmadın..
ir--- ay eveett..popom belli oluyormuş.. onu keşfettim de..ama bak.. uslu uslu, kamufle ettim.. 
değişecek fırsatım mı ,vardı.. tunaa.. 
tu---  kim dedi.. belli oluyor diye.. 
ir--- saadet teyzemm.. 
tu---(gülerek) gel hadi...  sonra bakarım,doğru mu.. 
ir--- hah hah hah... 
 

Hiç yorum yok: