Translate

6 Mart 2012 Salı

762.bölüm..


ha--- bakeleee... senin ,kızın yok mu anam.. ne gıcık avratsın...
eski kadınsın..beni anlarsın.. gözün toprağa bakıyor ..
 kocan,her  yat aşağı dediğinde ..yatıyordun zahir..  
 
as--- uyyy.. bağa ne diyusunnn...  
 
ha--- hee anlamadın sanki.. bana,name yapma şimdi..  
rahmetli kocanı ,tanımam etmem.. günaha sokuyorsun adamı... 
(eliyle de.. destekliyor dediğini) yatıyomuydun.. diyorumm.. 
 erkek milletinin ,ciğerini bilirim..beş para etmez... 
aklı fikri..  uçkurundadır.. sende oynak karıya benziyorsun.. zaten... 
as--- uyyyyyyyyyy... nermin hanııımmm... 
 
ne--- asiye hanım, ablam çok şakacıdır...takılmayı sever...
 irem..siz kahvenizi, içerken.. bende ,çeyizini göstereyim...
buyrun hanımlar... merak ediyordunuz..
 
 
annem olaya ,el koydu... kalktılar, evi geziyorlar... 
 
 neşe ablayla, ben  mutfağa girdik.. pasta tabaklarını aldım....
o kahve yapıyor,bende ..çayı demledim.. bardakları hazırlıyorum..
kıkırdayarak,kısık sesle de konuşuyoruz... 
 
neş--- sen, var yaa... 
ir--- oh olsun.. beni sevmesin ,boşver.. halama da,hiç bu kadar kanım kaynamamıştı.. 
 
neş--- sevim ablalar, gelmemiş.. o iyi idare ediyordu.. kayınvalidemi.. 
halanla, kavga etmeseler bari.. annemi kaçırttı ,laflarıyla... 
 
ir--- hah hah hah..  canım halamı ,kaçıramaz merak etme....çok severim kendisini.. 
biri dinsiz,biri imansız...
 
neş--- (gülerek.. )belli canım.. tuna nasıl..
ir--- iyi şükür.. lütfü abiler de ,bu akşam geliyorlarmış.. dimi..
 
neş--- evet.. çıkmışlar yola..beş araba,arka arkaya geliyorlarmış... 
 
ir--- hııı.. zuhal ondan, gecikmiş olabilir.. ziya eve gittiğinde,zuhal açarmış kapıyı...ziya şok olur..
ayağı da ağrıyordu kızın.. ilgilenir yani...
neş--- ir--- hah hah hah
 
neş--- kız irem..ne fenaymışsın sen..tunaya ,allah kolaylık versin..
ir--- öyleyimdiirr.. kayın validen,kızın.. lütfü abi de,yoldan geliyor.. asıl,sana kolay gelsin.. 
 
neş---ir--- hah hah hah..
 
neş--- hiç sorma.. lütfü gelecek diye... kayınvalidem, odasına yatak hazırladı.. 
yanında yatıracakmış,oğlunu.. özlemiş..
 
ir--- neee..deli mi bu.. 
neş--- gayet iyi niyetli  ,canımmm..sanem ağlarmış.. oğlu ,yorgun olduğundan.. kıyamazmış ona..
yine lütfü delirecek.. 
ir--- ayy, ne olacak peki.. 
 
filcanlara doldurdu kahveyi.. oturduk mutfak masasına.. içiyoruz.. 
neş--- hiiç.. .her sabahımız, gecemiz olaylı bizim.. saklambaç oynuyoruz evde..alıştık artık.. 
 
ir--- hiii,ciddi misin sen.. 
 
neş--- tabii.. bizimki de, böyle.. işte..
 lütfüye... 
tavırlarını bir gör,sinir krizi geçirirsin..  lütfü,neşe dedi mi... annesi,hastalanıyor..
 işe gidince de.. bana sarıyor.. elimden su bile içmiyor.. 
sende mini eteklisin diye..kahve istemedi.. 
 
. ir--- neşe ablaa.. allah, yardımcın olsun ha.. beterin beteri demek ki.. 
 
neş--- aminn.. aynen öyle.. beni sindirmeye çalışıyor ,boşanalım diye adak adamış..  bize de söyleyebiliyor bunu.. vee ben hala ,saygımda kusur etmemeye çalışıyorum.. 
lütfü çok bağlı annesine..ama beni ihmal etmiş olsa.. hiç dayanamazdım..  işte böyle iremciğim..
 
zil çalınca.. kalkıp açtım.. 
teyzemle zuhal gelmişler.. ellerinde de,tepsiler var.. poşete koymuşlar.. 
herkes koridora gelince.. öpüşme,hoşgeldiniz curcunası yaşandı... 
 
mutfak dolaplarımı da,açıp inceledi onlar... teyzem salona geçti.. 
zuhalde börekleri tabağa alıyor..sargıyı çıkarmış.. normal yürüyordu... 
sevim teyzemin, yanına gittim.. o da ,hediye getirmiş.. 
 
kucağına oturup ,öptüm tonton yanaklarını..
 
ir--- teyzemm.. saadet görmeden.. öpeyim dedim.. hoşgeldin gülüm.. ne zahmet ettin.. 
sen geldin ya,o bana yeter.. bir tanemm.. sende baksaydın ya.. 
 
se--- sağol da..ben,bakmayı incelemeyi .. hiç sevmem kızım.. 
 annen göstermişti daha, önceden..beraber yaptık zaten ,çoğunu..
maşallah.. allah nazardan esirgesin.. iyi günlerde,oturun evinizde.. 
mutlu olun ...kocanla.. en önemlisi o... kalk da,görmesinler.. 
 
ir--- amiinn.. asiye hanım,halamdan betermiş sahiden.. demiştin ya... 
 
se--- yaa.. neşeye, neler yapıyor bir görsen.. sen de.. süslenmişsin.. iyice bakmıştır, bacaklarına
pek müteassıp hanım.. 
ir--- hıı, densiz.. gelir gelmez.. söyledi zaten.. 
ayol ben altta kalırmıyım.. ama ev sahibiyim diye az bişi  dokundurdum..
 
se--- (gülümseyerek,yanağımı okşadı) ya öyle bir kayınvaliden, olsaydı.. 
neşe bir sabırlı ki... inanamazsın.. lütfüyü sevdiğinden, sesi çıkmıyor.. 
 
 içimden küfür ediyorum ama..birşey demedim..tabi..lütfü de, annesi de.. nasibini aldı... 
kalktım ,onlar salona girmeden... 
 
ir--- anneannemin misafiri mi varmış.. 
se--- evet.. yemeklerini , aşurelerini hazırladım.. yeni diktiğim ,elbisesini  de giydirdim.. 
nasıl memnun oldu görsen... bizde arkadaşlarını ağırlıyor.. 
selamı vardı sana...  akşama saadete gidecekmiş.. özlemiş seni, haberin olsun... sana da aşure getirdim..
 
ir--- as. sende olsa gelirdim dee..  neyse.. zahmet etmişsin teyzem.. 
 

Hiç yorum yok: