Translate

6 Mart 2012 Salı

761.bölüm..


eve gittiğimde.. annem,halam..saadet teyzem,hayal abla  gelmişlerdi.. babam getirmiş.. 
sevim teyzemler yoklar ..anneannem onlardaymış.. hacı arkadaşları gelmiş de.. 
başka zaman giderim iroşa demiş.. teyzemle zuhal geleceklermiş , annem söyledi.. 
 
ertanı kucaklayıp,hoşgeldiniz dedim..öpüm ellerini.. 
ir---oturmadan,giyineyim..kusura bakmayın ...
ha--- he anam..giyinde görek.. neyin var,neyin yok..  
sa--- güle güle,otur.. kızım,ağzın tatlı olsun ...sen eskit.. amannn eşya dediğin,ne ki..
biz yaşlandık da.. onlar sapasağlam,duruyor hala.. 
 
ir--- sağol teyze..amin... 
ne--- iremm.. çabuk ol... 
 
mutfaktan gofretini,verdim ertana... kuzum "yuna"diyor... 
mırıldandım.. " yuna aldı bunları..ertan yesin dedi,ben de seni yiyeceğim.. "..
gülerek,başını sallayınca.. öptüm öptüm ,yanaklarını.. 
sıkıştırdım iyice... 
anneme verdim..sonrada..
 
odama girip.. .
 
ten rengi, çorap.. siyah ayakkabı..
siyah ... mini eteğimle ,kırmızı desenli ..ipek gömleğimi giydim... 
 
altın setimi takıp,parfümümü sürdüm...  
 
zil çalınca.. koşup kapıyı açtım.. 
neşe abla kucağında bebeği ,çantalar ve kayınvalidesiyle kapıda duruyor... 
 
ir---- hoşgeldiniiz.. buyurun.. valla çok mahcubum, neşe abla... 
 
çantaları aldım...elinden... 
ne--- önemli değil,irem..teyzesi sanem el öpmeye geldi.. 
 
içeri girdiler... 
ir--- aman efendim.. gezmelere mi geliyormuş artık.. 
.. hoşgelmiş.. allah sağlıklı ,uzun ömürler versin.. 
 
neş--- aminn... geç anne..
 
asiye teyze nin ,elini öptüm.. 
as--- uyyy , bu ne hal..  uzun eteğin ,yok muydu kızım....
baldır bacak ,ortada.
iyi ki ,benim gelinim değilsin haa...  ama allah için güzelmişsin.. 
lütfüme istediydim, güzel gelin ama nasip değilmiş.. 
 
ir--- asiye teyze............ 
neşe abla.. arkasında.. dudağını büzerek.. sus diyor ... 
 
ir--- ayakta kaldınız... buyrun.. 
 
annem geldi hemen... asiye teyzeyi ,salona girdirdi...
 
sanemi..battaniyesiyle,aldım kucağıma.. uyuyor..allahım ne tatlııı..melek gibi.. 
kokladım boynunu.. mis mis...
 
ir--- yatırayım mı ,neşe abla..
ne--- yatıralım.. irem.. 
yatak odama götürdüm... neşe abla da örtü ,serip.. minik yastığını koydu.. 
yatırdım.. 
 
neşe ablayla sarılıp ,öpüştük... 
ir--- neşe ablaa.. allah gününü göstersin inşallah...kızın çok güzelmiş.. aynı sana benziyor.. 
 
neş--- sağol canımm.. aman, kayın valdemin yanında bana benzettiğini söyleme 
ve ne derse desin..ters düşme..duydun işte.. 
 
ir--- ona mı benziyormuş.. 
neş--- elbettee.. adına da, sanem demiyor..ona sormamışız..çok kızdı.. kızımın adı "güllü"
ir--- neee.. 
sessizce güldük..
 
 
*********
 
gittik yanlarına... oturup ,nasılsınız dedim...hepsine tek tek..
neşe abla ,ev hediyesi olarak.. bana çok şık ,bir sürahi takımı 
teyzem banyo takımı, halam da nevresim takımı getirmiş.. açıp ,teşekkür ettim..hepsine.. 
 
 
ir--- zahmet etmişsiniz,sağolun..kahveleriniz nasıl olsun..
ha--- biz içtik,irem... neşe ablayla,asiye teyzeye yap.. 
 
as--- ben içmem,mideme dokunuyor... 
neş--- sen içeceksen, içelim.. irem.. 
ir--- içeriz ablam.. .
saneme baktım da..bu kadar benzerlik olabilir.. ayynı sen.. asiye teyzeye ,ne mutlu.. maşallah..torunu da..  gelini gibi ,güzel.. 
 
neşe abla dudaklarını ısırıyor.. asiye teyze kızardı.. annem ,ertanı tutmaya çalışıyor... 
elini masa örtüsüne sürmesin diye.. 
 
sa--- neşeme benziyor da.. kaşı gözü ,asiye hanımı andırıyor..lütfüden de almış tabi..
ya ,dileğimi bir görsen teyzesi.. kurban olurum... vay .. aynı hülya.. bir göz rengi ,benzememiş.. 
ciğer işte.. özlüyor insan.. 
 
hay--- ağlama anne.. çok özlediysen..git.. madem kocası getirmiyor.. gör torununu.. 
 
ha---  niye kele.. getirmiyor mu... yımırta içi gibiydi,hülya da.. gurbet zor.. 
Adanalıya
verecektin ki, kızın..kraliçeler gibi yaşayacaktı... 
 
sa--- kısmet işte... ablamda,  ağlayıp duruyor.. 
ha--- he anam.. zuhali de,kaçırmışız.. pek üzüldüm..
o da kızını ,çok arayacak.. desene.. 
 
as---  öyle her zırladığında,anasının evine getirilir miymiş.. saadet hanım.. 
 kocası.. ne derse ,o olur..susup,oturacak aşağı..
yat dedimi,yatacak..kalk dedi mi ,kalkacak.. 

Hiç yorum yok: