Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

760.bölüm..


evimize ...elimiz kolumuz dolu.. çıkıp.. mutfağa bıraktık.. poşetleri.. 
bozulacak şeyleri, buzdolabına koyuverdim... 
 
ir--- yatalıımm... hemen.. 
tu--- başka birşey yapmana, izin vermezdim zaten... 
ir--- izin? bak senn.. 
tu--- pasta falan ,yaptırmazdım demek istedim..
 
yatak odasına girdim... 
ir--- kışkırtma beni, tunaa... 
tu--- hah hah hah... 
 
 
*****
 
sabah beşte.. pandispanya.. krema.. poaça.. tarçınlı kurabiye.. 
2 tepsi kıymalı böreğini pişirmiş.. 
 
servis takımlarına koyup..  üzerlerini folyoyla kaplamıştım..
salon masasının üstüne ..koydum hepsini.. .. 
tabi salonda ,gerekli örtü düzenlemelerini de yaptım..  
 
doğranmış salata malzemesini saklama kabıyla buzdolabına yerleştirdim.. 
pandispanya ile krema mutfakta hala... sabah beraber süsleriz dedim,hala sıcaklar çünkü.. 
 
eveett.. herşeyim tamam.. gidip..iki saat uyuyayım bari.. 
kocacığım ,kolunun arasına yastık yerleştirdiğimi görmesin... 
izin alacakmışım.. hıhhh...
yastığa parfüm sürmek de.. dahiceydi.. 
koklasın,irem niyetine... 
gülerek.. odaya girdim... sabahlığımı çıkarıp.. yattım yatağa... yastığı alıp, yerleştim yerime.. 
anında uyumuşum... 
 
********
 
yanağımı öpüyor... 
 
tu---  beni kandırırsın hı.. uyutup, gittin öyle mi.. 
 
dönüp.. sarıldım tunaya.. 
mırıldanarak.. 
ir---- pasta yapmama,izin ver tunaa.. lütfenn.. 
tu---  keki ,yedim hayatım.. mmm, nefis olmuşş.. 
 
gözlerim açılıverdi... 
ir--- ne dedin sen.. 
tu--- hah hah hah...git bak,istersen.. 
 
fırladım yataktan..sağa sola ,yalpalayarak.. mutfağa baktım ,yok sahiden.. 
ir--- tunaaa.. 
tu--- hah hah hah.. kremayı da, yediim.. 
gözlerimi ovuyorum.. ay sahiden ,krema da.. yok.. 
ir----  tunaa, gözüme görünmee...
 
salona uzattım ,başımı... 
hiiii... pandispanyayı.. kremayla ,meyveyle.. süslemiş.. 
uğraşıp,kenarlarına ceviz kırıkları koymuş.. 
bir kere yapmıştık ya.. canım yaa..
gidip teşekkür edeyim bari.. 
.. parmağımın ucuyla, az krema alıp.. dudağımın kenarına, sürdüm... 
 
 bundan daha güzel ve makbul bir teşekkür olur mu...
 
*************
poaçalardan da yanına , verip.. kahvaltıdan sonra.. onu.. göndermiştim ki..  
kapıda mı bekliyormuş nedir.. necla abla geldi.. iyi ki giyinmiştim...
 
evettt.. koşturmaca başlıyoorr.. ay ben ,hep koşturdum yaa.. 
gözüm kapanıyor...uykum varrr.. amaa.. 
 
saat 11:30 da.. bütün herşey hazırdı..
evi..  gelin evi haline getirdik...nihayet. 
çeyizlerim  tekrar serildi sanki..
duygulanacak zamanım ,bile yok.. 
 
duş ala ala da.. bir hal oldum.. saçımı tepemde ,toplayıp... giyindim.. aceleyle...
 
ir-- necla abla.. kuaföre gidiyorum.. 
nec--- tamam kızım..
 
 
****
 
abdullah saçımla uğraşırken.. uyukladım diyebilirim... düz fön çektirdim... epeyce de uzamış..
neyse.. parasını verip.. arabaya bindim.. uyuşukluğum açılsın diye... radyoyu açtım..
 
adananın yolları çalmıyor mu.. ohhh.. tam bana göre.. çaktırmadan,kıvıra kıvıra.. evime dönüyordum ki.. 
bulvara çıktığımda..tuna arkadan ,dıt dıt yapıp.. sinyal verdi.. sağa çek diyor.. 
halaların ,evi de görülüyor... gülerek.. yanaştım kaldırıma.. 
o da ,yanıma gelip.. oturdu arabaya...
 
ir--- aşkımmm.. bu ne güzel ,sürpriz... 
gülümsedi.. 
tu--- çok güzelsiniz ,irem hanım.. 
ir--- sağol..hayırdır,ne işin var burada.. halanın evine bakmaya mı geldin yoksa.. hah hah hah.. 
 
tu--- (gülerek.) iremmm... nedim bey,beni aradı ... benzinlik için,yeni bir müşteri varmış.. 
görmüş beğenmiş..
okula gelsin dedim... neyse, görüştük.. anlaştık..  akşam. 18:00 de.. noterde oluruz, dedim.. 
 
ir--- anladım da.. telefon etseydin ya.. haniii.. madem.. 
tu--- bak,kışkırtıyorsun...  yapma.. 
 
ir---  e niye, durdurdun beni.. eve gelseydin ya.. bekliyormuydun pusuda..
 
tu--- (gülümseyerek) burada işim vardı... eve geliyordum 
seni görünce ,söyleyim dedim.. 
hemen döneceğim.. o zamana kadar giderler,dimi..
 
ir--- herhalde ama gitmeseler de...yabancı değiller.. annem var,idare eder... 
satışı,pazartesi yapsaydık ya.. tuna.. bu kadar aceleye ,ne gerek var ki.. ben uyukluyorum hala.. 
 
tu--- teklif  çok iyiydi.. biran önce olsun ,diyince.. bende,tamam dedim.. 
ir--- hımm.. alan kadın ve yemeğe çıkardı seni.. bildim mi.. 
tu--- aaa.. yanağımda ,ruj izi mi var yoksa.. nerden bildin..
 
ir---  tunaa.. delirtme beni.. 
 tu--- (elimi tutup ) 
beni ,senden başka kim öpebilir ki.. buna,nasıl inanırsın.. panterr..hah hah hah...
ir---( güldüm...) inansam, burada oturuyor olmazdın.. hayatım..
 
yasinin arabasını, aynadan  görünce.. gülümsedim.. 
figen de,yanında.. pesss.. utangaca bakk.. o bizi fark etmedi.. evin önünde durup.. indiklerinde...  
elimle işaret ettim.. 
 
ir--- tunaa.. bak...
 
tu---  hah hah hah...yasinin gözü aydın,figeni gelmiş..
ir--- ee rahatsız ,edecektin hani.. 
tu--- ne yani.. kahve mi ,pişirip.. götüreyim... 
 
ir--- tu-- hah hah hah.. 
 
tu---hem baksana pek samimiler.. akşam , minik bir ima  .. yasine,yeter.. hadi ben.. gidiyorum.. halana iyi davran.. teyzene sinirlenme.. 
hoşçakal aşkım.. 
ir--- güle güle... 
 
indi arabadan.. hareket ettim..,


Hiç yorum yok: