Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

759.bölüm..


kapıyı açtı tuna... 
yasinin elinde ki..tepsi de.. üç filcan kahveyle.. duruyor... 
tişörtü değişmiş..duş da, yapmış .. saçları ıslak.. 
 
ya--- ee.. geri gideyim,isterseniz.. 
tu---(gülerek) gel yasin,gel... pardon.. 
ir--- ay ne iyi ,düşünmüşsün.. bende ,kahve olsaydı diyordum.. işimiz yeni bitti,daha... 
 
içeri girdi yasin.. 
ya--- elinize sağlık.. çok güzel olmuş.. gelirken kahve almıştım.. iadeyi ziyaret yaparken ,elim boş gitmeyim ... 
yorgunluk üstüne ,iyi gider dedim..
 
ir--- rica ederiz.. siz oturun.. bende su getireyim.. içersiniz.. içiniz yanmıştır,sizin... 
 
tunanın bana bir bakışı var ki... sen görürsün der gibi..
içimden kahkaha atıyorum.. salona,girdi yasin.. 
 tunaya da.. bir el hareketi yakışırdı da..yapamadım tabi..
 
 
kahveler,sigaralar içildi... 
tu--- sen mi getireceksin,cemil beyleri.. 
ya--- yok, onlar akşam ..mağazaya gelecekler.. ben, buraya getireceğim.. 
tu--- sen..figen de, olsaydı keşke... diyorsundur.. dimi..
 
ya--- (gülümseyerek) kimse bilmiyor da.. yarın öğlen,gelecek .. 
ir--- hadi ya...  her hafta gelip ,gidecekseniz.. ..yandın sen.. 
ya--- ne yapalım.. irem.. başka çare mi var.. 
 
tu--- (gülerek..)  gelsin gelsin.. yasin özlemiş ,baksana.. gözleri parladı,figen diyince.. 
ya---   ertunaaa..suss, irem varr... 
 
tu--- ir--- hah hah hah
 
içimden de, "utangaç bir kara.. ne ilginç.. diskoda ki,kim di..peki.. 
öğlen gelecekmiş..
akşama kadar..ohooo.. özlem giderirler.. .... günahını mı ,alıyorum ki.. referansım tuna olunca.. hiç sanmıyorum ama.. neysee ,eltilik yapmayım barii.. "
 
tu--- iremm.. 
ir--- hı.. pardon, dalmışım..
tu--- belli canım.. kimbilir yine nerelere gittin... 
ir--- (gülümsedim).. hiiç sorma... 
tu--- hadi gidelim diyorum..saat iki olmuş.. yasin,anneni arayıp haber vereyim mi.. 
ya---  belki kalırım, demiştim.. haberi var yani..
 
filcanları yıkadım.. çabucak.. onlar da, ayakta sarıçam mevzusunu konuştular... 
tuna kısık sesle ,birşeyler söylüyordu.. kulak kabarttım..
ay canımmm... "paraya  yada başka bir şeye..ihtiyacın var mı "diyor... düşünceli kocacığım.. 
 
montumu giyince..
ir--- hazırıım.. 
tu--- geldimm..
 
koridora çıktılar.. 
tu--- halamlar,sabah mı gelecekler yasin...
ya--- yok.. yemekleri pişireceklermiş, orada..  düzenleri değişmesin miş..öğlenden sonra üçte.. 
taksi gelecekmiş iki tane... buraya getireceklermiş.
saat dörtte perdeci ,gelecekmiş.. öyle planlamışlar ki.. 
hayret edersin... 
 
tu--- halam yapaar.. 
ir--- (gülerek..) ayynı sen.. tuna da,öyledir.. 
ya--- bende öyleyimdir ,aslında.. yarın ki..işleri ayarladım.. 
 
(gülümseyerek... elini uzattı.. tokalaşıyorlar.. )
tu--- yasin,demeyim diyorum da.. senin yarınki.. gündemin belli oğlum.. "figeenn"
ya-- ir-- tu--- hah hah hah.. 
 
arabaya bindiğimizde.. 
hala gülüyorduk,ikimizde... 
 
ir--- niye, utandırdın çocuğuu... 
tu--- hadi canım, ne utanması.. 
 
hareket ettik... 
 
ir--- yani sen de.. herşeyi öğrenmek zorundamısın.. ne zaman gelecekler, saat kaçta.. 
sanki..okulda değilmişsin gibi.. 
 
tuna ,bana  bakınca...
ir---  zuhal bana ,bahtsız bedevi gibi bakıyorsun demişti... ay şimdi sen de öyle bakıyorsun.. 
 
tu-- ir---.. hah hah hahh.. 


Hiç yorum yok: