Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

758.bölüm..


pasta için gerekenleri .. ve koliyle gofreti aldıktan sonra.. .
halaların evinde.. ışık olduğunu,görünce.. durdu tuna.. 
 
 
inip.. zile bastık.. 
 
yasin açtı kapıyı.. yorgun bir halde...
ya--- ooo, buyrun.. elim kirli ,geçin geçin... 
tu--- iyi geceler yasin.. yardım lazım mı.. 
 
ya--- bitti sayılır.. avizeleri takıyorlar..temizlik yapılıyor.. 
 karşı daire hazır.. gelin, orayı gezdireyim size.. 
 
anahtarı alıp..karşı kapıyı açtı... 
 
girdik içeriye... geziyoruz odaları..
 
yatak yorgan yastık ve mutfak eşyaları hariç..herşey yerleşmiş.. beyaz eşyalar.. mobilya ,halılar.. avizeler... 
 çok da zevklilermiş doğrusu... 
 
ir--- helal olsun..bir perde eksik..
ya--- evet.. o da yarın gelecek.. gazete kağıdıyla kapattık,camları.. demirli ama.. görünmesin dedim..
 
ir--- burası kimin evi,şimdi.. 
ya--- bilmiyorum.. söylemediler..nasıl isterlerse artık.. herşeyleri aynı..
tu--- güle güle, otursunlar.. darısı sana olsun, yasin.. 
ya--- amiinn... 
tu--- mutfaktaki kutuları da.. biz açalım... sen işine bak ,hadi..
ya--- tamam.. anahtar üstünde.. 
 
yasin kapıyı çekip.. gitti.. 
ir--- ben,yatak odalarını yerleştireyim..tuna... 
tu--- hııı, bensiz mi.. 
ir--- şişş.. yasini unutma.. 
tu--- anahtar bizdee..
ir--- hah hah hah... 
 
önce mutfak işini bitirdik.. tabakları  kaşıkları ,tencereleri yıkadım,tuna da kurulayıp dolaplara..çekmecelere  koydu.. 
 
sonra yatak odasına girdik.. gömme dolabı genişmiş.. bütün herşeyi aldı.. 
yeni çarşaflar, kılıflar.. yorgan... yorgan örtüsü... yaydık.. yatağa,harika oldu.... 
banyo takımlarını ,havlu takımlarını  banyoya yerleştirdik.... 
 
tek kişilik yatağı da.. hazırlayınca..  
ikimiz yanyana,durduk... eserimize bakıyoruz..
 
ir--- ayyy.. çok güzel olduu.. 
tu--- evet..  öpücüğümü alayım şimdi..
 
uzanıp yanağını, öptüm... 
tu--- sende yoruldun.. bende seni öpeyim.. 
 
sarılıp.. dudağıma doğru eğiliyordu ki.. 
ir--- kapı.. tıklatıldı sanki..
tu--- ne kapısı.. duymadım.. 
 
gülümseyerek.. kurtuldum.. kollarının arasından... 
ir--- bende "sanki" demiştim zaten... kandırdım ,kandırdımm.. 
tu--- demek öyleee..sessiz ol.. yani kaçarken.. duyulmasın.. 
 
ellerimi kaldırıp... fısıldayarak... 
ir--- gelme.. tuna.. gülerim ben.. rezil oluruz.. yasine.. 
kısık sesle.. 
tu--- sen kaçmazsan.. kimse duymaz..
kıpırdamadım artık..yanıma gelince,uzunn ve tutkulu bir öpücükle başımı döndürdü tabi.. 
 
ir--- tunaaa,yasini evine gönderelim.. yazık yorulmuş..   
tu--- hah hah hah... iyi fikir..
ir--- şaka yaptım ya, hemen ciddiye almasana..
tu--- aldım bile... 
 
******
 
 
kapıyı açtım..ambalaj kağıtlarını kutularını.. poşetleri toplayıp.. elimize aldık.. 
anahtarı da ,cebime koydum... 
 
karşı daireden de.. adamlar çıkıyorlardı... selam verip.. gittiler... 
 
tu--- yasin.. 
ya--- efendim..
tu--- hadi sende git.. yorulmuşsun.. bunları atalım.. oradakileri de yerleştiririz... 
ya--- valla hiç halim kalmadı.. karşı dairede kalmayı,düşünüyordum... 
tu--- e tamamm.. geç hadi.. orası hazır.. 
 
anahtarı yasine uzattım... 
ir--- buranın anahtarını.. bürodan alırsın yarın.. tamam mı.. 
ya--- gerek yok,irem.. üçer tane yaptırdım.. bunlar,sizde kalsın.. ver kağıtları,sen içeri gir.. 
biz atarız... 
 
aldı elimden.. ikisi apartmandan çıktılar... 
bende içeri girip.. ayakkabımı çıkardım.. terlik bile almışlar,geçirdim ayağıma... 
 
mutfakta uğraşıyordum , tuna girdi eve... yasine iyi geceler.. diyor.. 
kapıyı da.. kapadı...
kısık sesle...  
tu--- eveett.. başbaşayız hayatım.. 
ir--- (köpüklü ellerimi kaldırıp... ) değiliz.. 
tu--- hah hah hah... 
 
ir--- hadi hadi.. gel, durula bakalım.. çokk,işimiz var..
tu--- (yanıma gelip.. suyu açtı.. ) yaparız.. aşkım.. 
 
ir--- saat 12.. sen ne zaman uyuyacaksın.. peki... 
tu--- zamanı değil, nerede uyuyacağımı sor.. 
ir--- hiii.. sen sen.. ne fenasın yaa.. 
tu--- hah hah hah...ayynı senin gibiyim..canım..
 
bir saat sonra.. mutfak pırıl pırıl olmuş..yatak odasına girmiştik bile..
 
on dakikada diğeriyle uğraşmışızdır.. dolaplara da ,yorganları.. yastıkları..koyduk..
 
ir--- bittiii... hadi gidelim.. 
tu--- gitmeyelimmm.. 
ir--- niye.. 
 tu--- burası da evimiz.. kalalım ne var.. 
 
ir--- hayırr.. rahat edemem.. yasinin anahtarı, var..araba duruyor kapıda.. 
tu--- yasin,içeri girecek değil ya... 
 
kapı zili çalınca... 
ir--- ne diyordunn.. 
tu--- (gülerek) bende onu rahatsız etmezsem.. görür o... 


Hiç yorum yok: