Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

757.bölüm..


ir--- anne ellerine sağlık.. çok güzel olmuş. 
tu--- evet ,elinize sağlık.. 
ne--- afiyet olsun.. ama sen yiyemedin ki.. ertanla.. 
tu--- yedim yedim.. 
 
ir--- baba dikkat ettim.. sen az yedin,sanki... 
ah--- annen,ziyanın dediklerini.. duydu ya... ne bekliyordun ki..lokmamı sayıyor..
 
tu-- ir--- hah hah hah.. 
 
tu---  e revüye .. kesin veto gelmiştir, öyleyse... 
ah--- oo.. hiç hatırlatma.. 
ir--  tunaaa,sen de mi.. laf duymak istiyorsun ,yoksa..  
tu-- ah--- ir-- ne--- hah hah hah... 
 
kahvelerimizi içip.. tatlımızı yedik.. sohbet ederek.. 
 
çay faslı başladı..
 
ir--- anne.. misafir kadrosunda.. fire vardır,inşallah.. 
ne--- hah hah hah... hiç şansın yok.. kadro aynen..geliyor.. 
ir--- tuh ya..
 
ne--- bak ,senin birşey yapmana gerek yok..çalıştığını biliyorlar..
mesela..
saadet ablam, bumbar getirecek... 
ir--- hiii, canım teyzem... getirsin getirsin.. 
 
tu-- ah-- ne--- hah hah hah... 
 
ne--- ne çok seviyorsun teyzeni..herkes birşey getirecek .. anlayacağın.. 
 
ir---  yaa.. severim..  sağolsunlar da..evine gittikte.. kendisi birşey yapmamış dedirtmem..
halayla firuze hanım,karşılıklı ev aldılar...yerleşiliyor ,ona uğrayacağız.. komşu oldular,bize.. sonraaa eve gittiğimde pastalarla uğraşacağım.. 
 
ah--- hayırlı olsun, güle güle otursunlar da.. annen ,yaptı ya..  daha ne telaş ediyorsun ki.. 
 
ir--- olmazz.. halamla,saadet laf eder baba.. Adana işi,çeyizlerimi de çıkarıp... 
her yere iğne oyası ,örtülerimi sermem lazım... 
şıkır şıkır,giyinip karşılayacağım daha.. tuvaletimi mi giysem acabaa.. 
 
ne--- şok olurlar.. seni görünce.. 
ir--- ah-- tu--- hah hah hah.. 
 
tu--- abi,pazar günü sarıçama gitsek diyorum.. olur mu.
ah--- olurr.. ben eti alırım.. 
ir--- adamın,aklı fikri et almakta..
tu-- ne-- ah---  hah hah hah... 
 
tu--- daha kesin değil de..osman enişteler,köye gideceklermiş
herhalde..  halam,firuze hanım yasin .. biz.. gidelim..
 
ah--- önemli birşey yoksa,ben söylersem.. gitmez..bacanak... onlara da değişiklik olur.. çok hastaydı..dinlensin biraz..
  eti de, kiloyla almayım öyleyse... 
ir--- ee, neyle alacaksın.. 
ne--- gramla.. 
tu-- ir-- ah-- ne-- hah hah hah..
 
ir--- ne dalga geçiyorsun, anne.. kiloyla almayacakmış ,baksana.. 
ne--- ben..senin düşünememene ,şaşıyorum.. yapmadığımız şeymiş gibi...
koyun keseceği ,aklına gelmiyor mu... 
 
ir---  gelmedi işte.. 
tu--- yorulursun abi.. boşver ,hazır alalım .. 
ah--- osman bacanak,tamam derse.. yorulmam.. 
ir--- tunayla yaparsınız.. 
tu--- yardım ederim de.. kesemem.. neyse.. sen enişteye sor da,ona göre karar veririz.. 
ah--- tamam.. 
 
 
ne--- nurinin selamı vardı.. çok memnun olmuş..
tuna demiştir, yoksa irem aramazdı 
dedi.. 
ir--- as.. haklı.. tuna ısrar edip ,aramasa.. ben zor konuşurdum.. 
 
tu---  öyle diyorsun da.. daha ne kadar erteleyebilirdin... sesini duyunca.. dağıldın,kırgınlığı falan unuttun.. yalan mı.. 
özlediğini kabul et... 
 
ah---  dedikleri korkunçtu..tuna, affetmiyorsun da.. evlat işte.. 
 
tu--- o da,pişman abi.. kaç kere özür dilerim , dedi.. 
evlendi, çocuğu olacak.. uzatmanın ..küslüğün anlamı yok.. 
ne---  hülya aklını almıştı.. 
 
babam içini çekerek " ben,hala unuttuğunu sanmıyorum"diyince..
 
ir--- unutmadıysa.. niye evlendi,peki..  bir başkasına nasıl,karım diyor.. 
 
ne--- yıldız söylemişti de, inanmamıştım.. irem.. 
şaziyeyi bir gör.. hülyanın ikizi sanki.. 
görür görmez peşine düşüp.. ortalığı birbirine katması ondanmış.. meğerse.. 
 
ir--- hadi yaa... tuh, üzüldüm bak.. saadet teyzem,ikisinin de ahını aldı.. 
arif eniştemi de, hiç affetmiyorum..sesi çıkmadı.. dün birde babalar kızlarına kıyamıyor diyordu.. kendisi kıydı ama.. 
yıldız teyzemler nasıllarmış.. 
 
ne--- nasıl olsun ki..  çocuklarla uğraşıp duruyor.. özcan hepsine bedel zaten.. 
nuriyi çok sever ya.. şaziye yemek yapmasın diye.. çağırıyormuş sık sık.. 
birde onlarla uğraşıyor anlayacağın... başındakiler yetmiyormuş gibi.. annemi çağırıyor..özlemiş.. 
 bende zuhalin düğününe geleceksin.. nasılsa.. o zaman görürsün dedim... 
 
ir--- allah yardımcısı olsun.. ne diyeyim.. biz müsade..istesek....
 
ertan oyuncaklarıyla oynuyordu... sessizce kalktık..görünmeden.. 
vedalaştık.. diyordum ki.. 
er--- yunaa.. 
tu--- efendimm.. 
ir--- yakalandık.. 
ne--- geliyor.. 
 
sallana sallana geldi.. 
tuna da eğildi..
tu--- sana, gofret almaya gidiyorum ertan.. kaç tane olsun.. 
 
tüm parmaklarını gösterdi..
er--- üçç.. 
ir--- hah hah hah... 
tu--- tamam,üç gofret alacağım.. şimdi uyu ,yarın ablan verir.. oldu mu.. 
başını sallayıp.. öptü tunayı.. sonra döndü arkasını.. gitti.. bana bakmıyor bile..
 
ir--- valla acayip.. kıskanıyorum.. 
tuna doğruldu... gülerek.. 
tu--- iyi ,sana da alırım... kaç tane olsun...
ir--- otuz üççç..
ir-- ah-- ne-- tu--- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: