Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

756.bölüm..


bir saat sonra.. evden çıktık.. hava harika..
ir--- yürüyelim mi.. 
tu--- yorgundun.. 
ir---  olsun.. ama senin ağrın falan varsa.. 
tu---  söylediğime pişman etme..geldi,geçti o.. ağrım falan,yok..
ben iyiyim ,evleri göster diyecektim.. 
ir---  arabayla gidelim öyleyse... 
 
**********
arabayla ,ağır ağır..gidiyoruz.. 
ir--- yasin aradı.. yemek yeni evde olacakmış.. haberin olsun dedi.. 
tu--- nee.. hah hah hah... 
ir--- alışveriş yapmışlar.. yasin, savaştan çıkmış gibiyim diyordu..
 
tu--- halam,aklına koyduğunu yapar.. 
ir--- aynı senin gibi.... 
tu--- niye öyle dedin.. sen de,yapmıyor musun..
ir--- yapıyorum da.. sıfırdan,ev kurma.. yerleştirme konusunda diyordum.. aceleci yani..
o evler,aynen duracakmış.. 
tu-- biliyorum, söyledi bana.. sende, bana birşey söyleyecektin..hani. 
 
ir---( güldüm..) hıı.. o mu.. "oğlun, gayet iyi .. hatta fazlasıyla sağlıklı ,ihtiyacı yok .. 
mesir macununu yerse ,benim halim nice olur..
hala daha nasıl anlatayım,fazlasına terbiyem müsade etmiyor .. bunlar sana söylenecek şeyler değil "dedim..
 
tu--- iremmm.. bunları,dedin mi sahiden.. 
ir--- ne yapsaydım.... çok zorladı beni...dedim ..
şurası,tuna... ışıklar yanıyor.. çalışıyorlar  sanırım..
 
yavaşlayıp.. durdu.. ..apartmanın önünde... 
 
tu--- ben halamın yüzüne nasıl bakacağım ,şimdi.. 
ir--- hah hah hah...aman da, utanırmış.. 
evlendikten sonra .. babamlara gittiğimizde..içeri giremiyordum da.. 
utanacak ne var diyordun,dimi...
öğlen söylediğimi düşünüyordur ,halan.. yaniii.. geçti kocacığım..baktın bile.. .. 
hem"tuna bu nedenden ötürü ,muska yaptırmak istediğini anlamamış.. duysa delirirdi "dediğimi.. 
unuttun mu.. kurtardım yani seni.. 
 
tu--- hıh,sağolasın..ama dalganı da, geçiyorsun.. senin durumunla,benim ki farklı canım.. 
ir--- hadi hadiii.. yarına unutursun sen.. inecekmiyiz.. burada açlıktan, bayılmamı mı bekliyorsun..
tu--- çok acıktıysan.. önce babanlara gidelim.. dönerken bakarız.. 
ir--- sen bilirsin..
 
hareket ederken.. 
tu--- benzinliği nasıl öğrenmiş.. 
ir--- tamamen tesadüf..
 
 
babamların evinin önüne geldiğimizde... 
tu--- tatlı alsaydık keşke..
ir--- var var.. taş kadayıfı yapmışlar.. hı tuna..yarın ben işe gitmeyeceğim.. misafir gelecekmiş..
yelizi de arayamadım.. daha..
 
tu--- ararsıınnn...  
ir--- tunaa,biraz erken kalkıp.. vahide hanıma uğrayalım.. bir de pasta alırız yavruya.. 
tu--- tamam da, oturmamız gerekir.. annesi var kadının.. niye rahatsız olsunlar.. akşam vakti.. 
ir--- hııı, öyleyse pasta gönderelim.. 
tu--- iyi.. 
 
pastaneye gidip,seçtik pastayı.. mumları unutmadan,bir de doğum günü mesajı yazdım karta.. 
adresi söyledi tuna .. gönderecekler.. 
içim rahatlamış olarak annemlere yeniden geldik.. 
 
 zile basarken.. 
ir--- giderken,pasta malzemesi alacağım.. unutturma bana.. 
tu--- (gülerek.). kremalı kek yapalım ama beraberr.. hah hah hah.. 
ir--- susss.. 
 
babam açtı kapıyı... 
ah--- hoşgeldinizz.. 
tu--- hoşbulduk abi.. 
ir--- babaa..niye,ertan koşmadı.. uyudu mu ,yoksa.. 
ah--- ne uykusu irem... gel gel.. ilgisini çekecek birşey, bulduk sonunda.. üç  dakikadır,oturuyor..
 
salona girdik.. ertan tv de, çizgi film seyrediyor... babam videoya,kaset takmış..
dalmış.. görmüyor bizi..
annem de, masayı hazırlamış.. 
kısık sesle "hoşgeldiniz "dedi bize... 
 
ben yanına gidip..eğildim.. yüzüne bakıyorum.. hiç oralı değil.. 
ir--- ertaan.. canımm.. 
er---............. 
ir--- tuna biz gidelim.. 
 
tuna ,lafını duyar duymaz.. arkasını döndü... yüzü aydınlandı çocuğun... "yunaaa yunaa.. "
diye kalkıp.. bir koşması var.. 
ir--- olmaz ki, ya.. varsa yoksa tuna.. 
 
tuna da ,eğilip... kucağına aldı.. öpüyorlar birbirlerini... 
bizde gülüyoruz hallerine.. 
tuna cekedini açtı, ertan çığlık çığlığa ..gofreti aldı cebinden... 
 
ah--- tuna yapma ,şımartma şunuu.. 
tu--- daha, çok  küçük abi.. 
ne--- ahmette..ireme yapardı da.. iyi biliyor..sonuçlarını.. 
ah-- ir-- tu-- hah hah hah... 
 
oturduk.. yemeğimizi,yiyoruz.. konuşarak.. ertan tunanın kucağında yine... inmedi.. o yemiş de.. 
tuna da.. yemeğe çalışıyor... 
 
tunaya kendince birşeyler anlatıyor.. bıcır bıcır..
kolunu gösteriyor.. 
eli sıyrılmış.. öp diyor..
ikisinin muhabbeti süper ..
 
ah--- ya tuna.. bıraksana.. rahat ye.. 
tu--- (gülerek)nasıl,bırakayım abi.. baksana.. çocuk düşmüş.. 
ne--- bisikletten inmiyor ki.. artık.. aştık kendimizi..bahçe dar geldi,sokakta biniyor.. 
ah---  ahmet itiyor diyecektin ,herhalde.. 
 
tu-- ir-- ne--- hah hah hah.. 
 

Hiç yorum yok: