Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

755.bölüm..


ya--- valla bilmiyorum.. yetiştireceklermiş.. iki hanım,çarşının altını üstüne getirdi.. 
emirleri verip.. gittiler.. 
savaştan çıkmış gibiyim.. mobilya seçtiler de... 
 
ir--- hah hah hah... ay inanmıyorum.. kolay gelsin, yasin... evi toplayacaklardır,birde... 
 
ya--- sağol da.. evler ,aynen kalacakmış.... annem ,o şartla razı olmuş... 
yeni ev kuruyorlar yani.. muazzez hanım,adresi yazmış bir kağıda..  verince şaşırdım.. ne bakıyorsun.. gönder dedi.. 
beyaz eşyalar , mobilya ..  halılar ,yatak.. yorgan.. mutfak eşyası.. aklına ne geliyorsa.. a dan z ye alındı..gidecek birazdan.. akşam yerleşecekmiş..
 perdeler yarına
hazır olacak.. mühtişlerdi
canım.. başımı döndürdüler.. 
 
ir--- tunanın kime benzediği, belli oldu..
yasiin,heyecanlarını bir görseydin.. allah iyi günlerde ,
içlerine sindirerek yaşatsın ,inşallah.. onlar bu hevesle.. yarına yetiştirirler ,eminim.. 
 
ya--- inşallah.. öyle olur... telaşlarına  şahit oldum ya,inanırım... 
görüşürüz..irem.. hoşçakal.. 
ir--- sende.. 
 
akşama kadar ,öyle çok yorulduk ki anlatamam... gelen giden de,eksik olmadı.. vahide hanımın yokluğu belli oluyordu yani.. 
 
 
********
 
 saat altıda.. büroyu kapatıp.. eve geldim... tek istediğim uyumak. 
üstümdekileri çıkarıp.. sıcak suyun ,altına girdim.. köpüklerin arasında kalmışım,kapının açıldığını
nasıl duyayım ki.. suyun sesi de var.. tabi.. 
neyse.. bornozumu giyip... çıktım banyodan... 
 
mutfaktan gelen, tıkırtıyı duyunca..  kasadan tabancayı,kaptığım gibi.. koridora çıktım.. 
ir--- kim var orada.. 
tu--- kim olsun,isterdin.. 
 
indirdim tabancayı.. 
ir--- ödümü kopardın..
mutfaktan çıkıp.. beni görünce. 
tu--- oo.. tabancasız da..gezmiyorsun bakıyorum.. güya,seni korkutmamak için.. seslenmedim.. 
duş yapıyordun ya.. 
 
yanıma gelip.. öptü yanaklarımı.. 
tu--- hoşbuldum... 
gülümsedim... 
ir--- hoşgeldin... 
 
tu--- erken gelmişsin.. ben beklersin ,diyordum.. babanlara gidecektik ya... 
ir--- çok yorulduk tuna...vahide hanım olmayınca.. erken kapadım..  bayılacağım neredeyse.. biraz uzanmam, lazım... şunu da, koyayım yerine.. 
gel odaya.. anlatırım..
tu--- süt getirdim, tencerenin...altını kısayım ,geliyorum..
 
 
ben bornozu çıkarıp.. pazenden dikilmiş ,ev elbisemi giyiverdim... saçıma yeni havlu sarıp..
uzandım yatağın üstüne... 
 
tuna geldi .. takım elbisesini çıkarıyor... 
tu--- irem.. ne giyeyim.. 
 
başımı çevirip... gülerek... 
ir--- gayet iyisin.. bence..
yanıma oturdu... o da gülüyor.. 
tu--- yanii.. diyorum ki.. 
ir--- tunam.. beş dakika sonra ,karar veririm.. gidip gitmeyeceğimize... 
tu--- iyi.. ben de..duş alayım ,öyleyse... 
 
 biraz daha yattıktan sonra.. banyoya girdim,saçımı kurutmak için..
makinayı alırken.. 
 
tu--- iremm.. 
ir--- efendim.. saçımı kurutuyorum.. 
tu--- gidiyormuyuz.. 
ir---  babam sarma dedi.. mecburumm..
tu--- hah hah hah... 
 
****


Hiç yorum yok: