Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

754.bölüm..


güle konuşa,yemeğimizi yedik.. 
ya--- yedi kaçtı ,demezseniz.. benim ,hemen gitmem gerekiyor.. resmi işlerim var da..
fi--- git oğlum.. sağolasın.. 
mu--- verene kurban.işin rast gelsin... getirdin bizi... 
ya--- rica ederim.. yemek için teşekkür ederiz..
 
tu--- afiyet olsun.. demeyiz yasin...
üç güzel bayanı,yalnız bırakmayı  hiç istemesem de..benim de, kalkmam gerekiyor.. .kimi kime ,emanet etsem ki..
 
güldük... 
tu--- irem... bir şeye ihtiyacın olursa,ara. 
ir--- sağol.. hadi hep beraber, kalkalım.. 
 
tuna ,hesabı ödeyip geldiğinde.. biz de,arabaya oturmuştuk.. yasin gitti.. 
 
yanıma gelince, camı açıp..dosyayı verdim..
 
ir---- tamerin bu.. ben ilgilenemedim.. sen bakıver.. 
tu--- tamam(kısık sesle..) irem..nedim beyle, probleminiz nedir.. benim yanıma, gelince şaşırdım..
söylemediğin birşey mi..vardı..
 
ir--- noterde ki, davranışımı ..biraz sert bir tepki olarak..değerlendirmişti de.. 
bende, gereken cevabı verdim.. şuu, muhterem beyefendiyle ..ilgili olarak mı geldi yoksa..
 
tu--- hımm.. yeniden aramış da..almak istiyormuş .. ne diyorsunuz dedi.. 
ir--- eee.. sen ne dedin...
 
gülümseyerek.. 
tu--- gerekeni.. sormana gerek var mı..hayatım.. 
 
arka koltukta oturan, hanımlara bakarak... 
tu---şimdiden ,hayırlı uğurlu olsun...
 
fi--- sağolun oğlum... ben nasıl tamam dedim ,bilmiyorum hala..
mu--- ömrün çok olsun,oğlum... teşekkür ederiz...  işiniz, rast gelsin... 
tu--- aminnn..  sizde.. güle güle oturun ,inşallah...  hoşçakalın.. 
bana dönüp..
tu--- dikkatli ol.. canım.. 
ir--- sende.. hadi byy.. 
 
hareket ettim...
 
*********
 
onların o sevinci.. evin içinde ki.. canlılıkları... neyi nereye koyacaklarının.. planlarını yaparken ki..
içten,konuşmaları... cengiz beyi de, beni de duygulandırdı.. çok beğendiler çok.. 
 
 
bürosuna gidip,imzalarını attıklarında.. duygulanma sırası, onlara gelmişti... perişan ettiler ,
beni de... 
cengiz bey, diğer odaya geçti.. 
neskahvelerimizi içerken.. çantamı alıp.. ayağa kalktım.. 
ir--- hanımlar, geleceğim az sonra... birşey sormayı unutmuşum... 
mu--- tamam kızım.. 
fi--- yavrumm.. allah ,ne muradın varsa versin... 
ir--- aminn.. 
 
cengiz beyin yanına gidip,parasını verdim... o da tapu için.. evrak hazırlatıyormuş.. 
 
ir--- biz gidelim.. teşekkür ederiz.. 
ce--- ben teşekkür ederim, irem hanım..(anahtarları uzattı) buyrun,hayırlı olsun... 
tapu hazır olunca.. ,oturma raporuyla beraber..büroya gönderirim... hemen taşınabilirler.. yani.. 
 
aldım anahtarları.. gülümseyerek... 
ir--- sağolun.. 
 
*****
 
arabaya bindiğimizde... 
fi--- iremm.. yavrum.. 
ir--- efendim "anneciğim"... 
fi---- uhuuuuu uhuu.. 
 
döndüm arkaya.. 
ir--- canım benim... ağlama lütfen...  üçümüz kalınca.. içimden geldi.. 
mu--- firuzee.. sus kız.. beni de, ağlatacaksın... 
 
ir---- nerden dedim, offf of.. 
mu--- firuzee.. dur anam.. durr... 
ir---- firuze hanım,iyimisiniz...
 
fi--- hımm.. 
ir--- diyebileceğim ,başka bir yer yok.. biliyorsunuz.. sizi üzmek istememiştim.. 
 
fi--- (içini çekerek)  üzülmedim kızım.. 
aksine,içtenlikle söyleyişini..birden duyunca..  çok mutlu oldum.. sağolasın.. 
ir----.... sizde
mu--- irem işin var ama bizi yasinin oraya götürsen.. diyorum.. 
 
ir--- tabi ki.. büroya da, gidebilirdik.. 
mu--- bizim de..çoookk işimiz var,kızım.. başka zaman geliriz..yemeği unutmayın ha.. 
ir---tamam,hala.. unutmam... 
 
hareket ettim... 
 
 
yasinin mağazasının ,önüne gelinceye kadar.. arkada ikisi fısıldaştılar.. 
durunca...
mu--- uyy geldik mi, ne çabuk.. 
ir--- geldik ya.. konuşunca anlamadınız.. 
mu--- sağol gelin.. 
indik ,üçümüzde... 
anahtarlarını verdim... 
 
ir--- yardım isterseniz.. beni arayın.. elimden ne gelirse yaparım.. 
mu--- tamam.. ararız.. güzel gelinim.. 
 
firuze hanımla,halayla..öpüştük... 
bana sen gidebilirsin dediler... 
 
ir--- içeri girmiyecek misiniz... 
mu--- gireriz biz.. güle güle..  
bende.. bindim arabaya.. el sallayıp ,hareket ettim... 
 
************
 
büroya geldiğimde.. 
derya şaşırmıştı yazık..  gelen gidenden bunalmış.. telefonlara yetişemedim dedi.. 
 
 
neyse.. arayan numaraları alıp.. odama geçtim.. 
 
abim boşanmış,velayeti de almış.. sevinç çığlıkları atıyordu..
 nedim beyle de, bir görüşme yaptım tabi.. 
verdim ağzının payını.. özür diledi..
kemal beye.. "durumumuz nedir, kaynak aktarımı yapmam gerekir mi "diye sordum.. 
"bu haftayı geçirelim de..konuşuruz şimdilik gerekmiyor "dedi.. 
 
saat,5:30 gibi..yasin aradı.. 
ya--- yemek,yarın yeni evde olacakmış. irem.. aramamı söylediler.. 
ir--- nee.. nasıl.. 


Hiç yorum yok: