Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

752.bölüm..



banka cüzdanını uzattım..
ir-- kimliğini al yanına.. arayıp, haber veririm.. xxx lira alacaksın..
de--- uff çok para.. getiremem ben.. korkarım.. ya bir aksilik çıkarsa.. 
ir--- sen ciddi misin.. 
de--- evet..irem hanım.. çalınır falan..ben ömür boyu, ödeyemem o parayı.. 
ir--- peki,derya.. çek yazarım.. ama alışman gerekiyor.. vahide hanımla, git bundan sonra.
de--- tamam.. kusura bakmayın.. 
ir--- önemli değil...
****
cengiz beyle.. kahve içiyoruz.. 
ir--- cengiz bey.. çek yazsam ,olur mu.. yoksa, yarın getireyim paranızı..arkadaşımız yok diye,
bankaya gidemedim de.. 
ce---  irem hanım.. evraklar için ,gelmiştim ben.. para için ,değil.. acelemiz yok.. 
ne zaman ,getirirseniz olur..
ir--- evraklar henüz gelmedi.. öğlen gibi,elimde olur.. 
hem,yaşlılar da..evleri görsünler, istiyorum.. 
o zaman teslim ederim..
ce--- tamam.. buyrun,gelin... görsünler tabi.. zamanınızı aldım,iyi günler...
ir--- estafurullah, cengiz bey.. ziyaretinizden,mutlu oldum.. size de, iyi günler... 
yolcu ettim..kapıyı kapayınca.. saate baktım.. 11:30.
ir--- derya ,ben bankaya gidiyorum.. yaşlılar gelirse..al odama..
de--- tamam..
****
bankadan çıktığımda.. 12 yi geçiyordu... çantamı kolumun altına sıkıştırıp ,yürüdüm bulvarda.. 
büro uzak değil ama deryaya da hak verdim... miktar çok fazla çünkü.. 
öğlen geliyorlar.. birde yemek yedireyim bari.. 
yukarı çıkınca.. burhan zile bastı.. 
bu--- misafirleriniz şimdi geldiler.. 
ir---- iyi iyi.. 
songül açınca.. girdim... 
so--- odanıza aldık.. irem hanım.. 
ir--- sağol songül.. 
odama girdim.. bizim tazeler ,masanın önündeki koltuklara oturmuşlar.. 
aman pek şıklar.. yüzler gülüyor..  yasinde ayakta daha.. 
ir--- hoşgeldinizzz.. 
"hoşbulduk" dediler... ellerini öptüm.. yasinle tokalaştım... 
mantomu asıp.. çantamı ,çekmeceye soktum.. 
yerime otururken... 
ir--- yasin otursana.. 
ya--- gideceğim ,irem.. 
ir--- gidersin canım... ne ikram edeyim, sana.. 
mu--- bize ,etmeyecekmisin gelinn.. 
ir--- aşkolsun hala.. sizi yemeğe götüreceğim,yasin gideceğim dedi diye ..ona sordum.. 
ya--- oh oh.. bizi çağıran yok ,tabi.. gitmiyorum işte.. 
mu-- fi-- ya-- ir--- hah hah hah... 
oturdu koltuğa... 
ir--- mutlu oluruz ,yasin.. nasılsınız hanımlar... 
mu-- iyiyiz.. siz nasılsınız, ondan haber ver... 
ir--- biz ..çokk iyiyiz ,halacığım..
fi--- aman iyi olun ,yavrum... 
ir--- tunayı da çağırayım , beraber gidelim... yemeğe... 
mu--- içine sinmedi görüyor musun,firuze.. 
fi--- yaa.. ne mutlu.. hep böyle olsunlar,inşaallah.. 
tunayı aradım.. arabasını yani.. 
tu--- aşkımmm.. 
ir--- merhaba tuna.. yasin,halam firuze hanım buradalar..  
kebap yemeğe götüreceğim..  gelebilir misin.. 
tu--- cömertim..sen çağırırsın da gelmez miyim..  türkü  de isterim.. ona göre.. 
ir---  elbettee.. 
tu--- hah hah hah.. nereye götürüyorsun.. oraya geleyim.. şimdi çıkmıştım bende..
ir--- asmaaltını düşünmüştüm.. 
tu--- iyi,aman halamla konuşurken dikkatli ol.. 
ir---  tamam canım ,görüşürüz.. 
kapattım.. 
ir--- istediğiniz zaman ,kalkabiliriz.. asmaaltına gidiyoruz.
ya--- hemen gidelim ,öyleyse... benim zamanım yok,gerçekten...
yasin annesinin koluna girip.. çıktı.. 
hala geride kaldı.. çantasından kese kağıdının içine, koyduğu kavanozu uzatınca.. 
önce kapıyı örttüm... 
ir--- bu ne hala.. 
mu--- mesir macunu.. tunaya yedireceksin.. allahımın izniyle.. düzelecek.. 
 aldım kavanozu.. gülerek... çekmeceme koydum... 
mantomu giyip.. çantamı aldım... tamerin ödev dosyasını da,unutmadım... tunaya vereceğim.. 
ir--- gel hala.. arabada konuşuruz... bekletmeyelim...  

Hiç yorum yok: