Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

750.bölüm..



ir--- ne oldu tunam.. niye öyle bakıyorsun... 
tu--- hiçç..bilmediğim ,bal gibi birşeyi..zorla yedirdi de.. 
senn, gecelik giymemiş miydin.. 
ir--- (kaşlarımı çattım.. ) ne, neee.. 
kolunu çekmeye ,uğraşıyorum da.. bırakmıyor ki..
tu--- iremmm..  tenin ,ne kadar pürüzsüz... ipek gibi... 
ir--- tuna durr.. geceliğim o.. 
tu--- kandırıyorsunnn.. 
ir--- ya ben birşey unuttum,kalkmam gerekiyor.. 
tu--- bırakmammm..  iremm, kaçmaaa.. hah hah hah.. 
ay o geceyi de ,hiç unutamam.. evin,içinde köşe kapmaca oynuyoruz sanki..
koltukların üstünde,
ben keçi gibi.. hoplaya zıplaya  kaçıyorum ,
tuna hem gülüyor,hem kovalıyor.. neler söyledi ,neler.. 
bir de, acayip  bakmıyor mu.. 
inandım,ne bileyim ki.. 
değişik değişik.. hareketler ,hiç duymadığım laflar.. ürktüm ,ne yalan söyleyim..
.. nefesim kesilince.... yatağa attım kendimi...
yanıma uzandığında..söyledi ... meğerse, yedirdi derken şaka yapmış.. 
gülmemin intikamını aldı....çok eğlendi.. çookk..
tu---  intikam böyle alınır,işte.. yoruldun mu.. 
biraz,doğrulup.. yüzüne baktım..
ir--- aşkım.. daha çok gencim.. ne yorulması.. amaa sen yorulduysan bilemem.. 
tu--- hah hah hah... 
anladım ki..yorulmamış..:)) 
*****
sabah tunadan önce uyanıp.. giyindim..eteğimi, gömleğimi.. 
kahvaltıyı hazırladım, 
balkon kapısını açıp, bahar havasını içime çekerek..  kuş cıvıltılarını dinledim bir süre... 
sonra tunayı uyandırdım.. öpe koklaya.. 
ir--- günaydın hayatım.. 
tu--- (mahmur mahmur ,bakıyor bana)sana daa.. saat kaç, hangi gündeyiz.. ayıktır benii.
ir--- hah hah hah... saat yedi,günlerden.. perşembe.. aylardan mart.. yıl 1982.. 
masayı hazırladım.. eşiniz sizi bekliyor efendim.. 
tu--- sen kimsin..peki.. 
ir--- zamanın yok tuna.. yoksa ,kim olduğumu hatırlatırdım sana... 
tu--- yaa,ip ucu versen.. 
ellerinden tutup ,oturmasına yardım ettim..
yanaklarını avucumun içine alıp.. öptüm dudaklarını.. 
ir--- aşığınım ben.. 
ayağa kaldırdım.. 
tu--- hiç gitmek istemiyorum,bugün.. 
ir--- naz mı yapıyorsun, ciddi misin.. 
tu--- ciddiyim.. bahar mı,yordu ..sen mi, bilmem..
ir--- iyi, halanı arayayım ben.. 
tu--- neden.. 
ir--- e macun getirsin...
tu--ir--- hah hah hah..
tu--- kovalanmak mı ,istiyorsun senn.. 
ir--- yok yok.. valla.. giyin hadi.. muska yazdıralım...
tu--- iremmmm...
ir--- hah hah hah... tamam ya,şaka yaptım.. doktora gidelim mi..
banyoya girdi, yüzünü yıkıyor... 
tu--- ben yıllık kontrolümü ,oldum .. 
dün aldım, sonuçları da..hiç bir yerimde.. birşey yok.. 
sağlamım,şükür..havadan ,herhalde.. 
dolaptan,takım elbisesini çıkardım.. 
ir--- çok şükür..sen,ne zaman gittin ki..doktora..  niye haberim yok.. 
o giyinirken.. yatağımı kapattım.. bende... 
tu--- bülent geldiğinde.. hastaneye gittik demişti ya.. çok ısrar etti,illa muayene olacaksın diye.. 
makyajımı yapıp.. ayağa kalktım.. 
ir--- bak ,bakayım bana.. sen ,birşeyden şüphe ettin ve yaylada duyduğum,doğruydu.. dimi.. 
kravatını bağlarken...suçlu,çocuklar gibi başını salladı.. 
tu---   evet.. şüphe değil ,sonuç  açısından endişelendim.. 
belki havadan bilmiyorum.. kemiklerim,eklemlerim ağrıyordu.. 
bülente söyledim ,   romatizmadan şüphelenince.. soluğu hastanede aldık...
işte böyle hayatım.. iyiymişim.. önemli olanda, bu değil mi..
ir--- tabi ama  üzüldüm,haberimin olmamasına.. üşütmüş de ,olabilirsin...
bana demiyor muydun.. sen..niye dikkat etmiyorsun, kendine.. 
yanıma gelip..sarıldı belime.. 
yanağımı öpüp..  saçımı okşarken... 
tu--- iremim.. ben,senin üzülmeni istermiyim.. 
31 yaşındayım ,ağrılar olacak tabi.. normal yani.. 
bu ara..uyku düzenimiz çok bozuldu,yaylada ki.. yataktan bile olabilir.. 
şartlar gereği ,dışarıda oturduk.. sonraa ,sen beni delirtmekle meşguldün.. aklımız da,pek yerinde değildi.. hatırlarsan.. ağrımı söyleyecek ,fırsat mı oldu..ki.. hadi yüzün gülsün de.. kahvaltı edelim ha... 
başımı salladım.. 
ir--- tamam.. ama dikkatli olacaksın.. yoksa,halana  "oğlun hasta " derim..gerisini sen düşün...
tu--- hah hah hah... bence ,sen ..bunu bir daha düşün...gece nasıl panikledin ,unuttun mu.. 
ir--- olsun,derim.. 
tu--- sen bugün,neler diyeceğine odaklan istersen... ters etki yaparsa.. yandık...
ir--- hıı.. cilveli cilveli..seninle telefonda ,konuşuyormuş gibi.. yapayım..onların yanında..  
tu--- (yüzünü buruşturarak) sakın ha.. halamı ikna edeceğiz diye,firuze hanıma rezil oluruz.. 
ir--- hah hah hah.. ben konuşabilirmiyim ya ,yanlarında..ne inanıyorsun..
tu--- inanmadım da..sen ne dersen de.. o ,kendi bildiğine inanıyor ya.. asıl,ondan korkuyorum.. 

Hiç yorum yok: